2012. június 28., csütörtök

Baglyok papírpohárból


Tegnapelőtt az Ikeában láttam mintás papírpoharakat, és - gondolom, a mintáspapír-mániám miatt nem ér benneteket meglepetésként - rögtön meg is vettem. :-)
Fogalmam sem volt ugyan, mit kezdek 2x10 db mintás papírpohárral, de akkor is kellett, és kész. Aztán amikor tegnap délután nézegettem a frissen vásárolt kincseimet, az első gondolatom az volt, milyen jó kis baglyokat lehetne belőlük csinálni... és végül nem is gondolkoztam ezen tovább, hanem kipróbáltuk, milyen baglyok születhetnek papírpoharakból - és szerintem helyesek lettek.
Mivel éppen megy a spanyol-portugál meccs, nem eresztem nagyon bő lére a kisbaglyokat, de szerintem a képek elmondják helyettem is a lényeget, és most pedig hajrá, spanyolok!! :-)


























14 megjegyzés:

  1. Mintha azt játszanánk, hogy amiről egyikünk ír- most éppen én, a bagolyról- azt a másik- most éppen te- megvalósítja kreatív ötletként:)
    Nekem tetszik, nem tudom, a te fantáziád befogadja-e ezt a dolgot.
    Mindenképpen aranyos a madárka:)
    Üdv, JÚlia

    VálaszTörlés
  2. Jaj, roppant édesek, olyan igazán levendulalányosak! Nálatok még egy mintás papírpohárból is egyéniség lesz...:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon cukik! Most épp bagoly mániába szenvedek, így mindenképp elkészítem őket!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon tetszenek,imádom a baglyokat minden formában :)

    (Készítettem egy fotót Neked a hétvégén,remélem meg tudom mutatni :)
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=425369580841376&set=a.425368140841520.97736.100001050132077&type=3&theater
    Remélem tetszenek,szerintem gyönyörűségesek :) )

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon tetszene a tesómnak, mert a kedvenc madara a bagoly!
    Cukik!
    Nerzsi

    VálaszTörlés
  6. Ma én is jártam az Ikeában, ezek a poharak tényleg 'otthagyhatatlanok'... vettem én is mindkét színből :) A baglyok tündériek lettek!! Szép hétvégét Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Júlia, a rokon lelkek - azok rokon lelkek, nincs mese. :-)

    Patrícia, köszi szépen!

    Hvivko, köszönöm :-) De hát annyira szépek voltak ezek a pohárkák, muszáj volt őket megegyéniségesíteni :-)

    Éva, köszönöm!

    Kriszti, akkor ez most neked szól :-)

    Hajnoc, sajnos nem tudom megnyitni :-( Miazmiazmiaz?

    Nerzsi, mi lenne, ha elkészítenéd neki? :-)

    Ági, ugye? Nem lehet mellettük csak úgy elmenni, az biztos :-) Neked is nagyon szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen kedves válaszra nem vártam:) Köszi!!!

      Törlés
    2. Jaj igazából semmi extra ám :)))Feltettem őket ide,remélem itt már meg tudod nézni :

      https://picasaweb.google.com/106023657193577111471/Levendulas?authkey=Gv1sRgCLzf7cWs3dCaTQ

      :)

      Törlés
    3. Ó, Hajnoc, de gyönyörűek ezek! Kellkellkell!! :-) Köszönöm szépen, hogy lefotóztad nekem... azt hiszem, képtelen lennék választani egyet is közülük, mindegyik darab kellene :-)

      Törlés
  8. Nagyon helyeskék lettek! :) Most éppen a spanyol-olasz megy, 2-0, úgyhogy továbbra is hajrá, spanyolok! :)

    VálaszTörlés
  9. Hankka, és látod, nem szurkoltunk hiába! :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...