2012. június 9., szombat

Babaköszöntő kép


Sokszor megesik, hogy teljesen beleszeretek a kicsik egy-egy ruhadarabjába. Ezek aztán néha annyira a szívemhez nőnek, hogy amikor kinövik vagy elrongyolják őket, legszívesebben megsiratnám a ruhácskákat... igen, nagyon szentimentális tudok lenni :-) Sosem fogom például elfelejteni a Nagyobbik féléves korában kapott tüneményes rózsaszín-fehér kockás kertésznadrágját, vagy például az első, kockás szövetből készült miniszoknyáját, de a Kisebbik szupervagány kapucnis aprócska felsőit sem tudom kiejteni a fejemből sosem.

Legutóbb egy kötött felsőrész lopta be magát a szívembe úgy két évvel ezelőtt, annyira, hogy a legutolsó pillanatig kiaknáztuk a benne rejlő lehetőségeket. A Nagyobbik először tunikaként hordta, aztán felsőrészként, végül mellényként - míg egy napon úgy jött haza az óvodából, hogy a kötött ruhácska hátulja teljesen és javíthatatlanul elszakadt. Legszívesebben sokáig bömböltem volna a kis felsőrész romjai felett, hiszen olyan szép volt egykor, és annyira jól állt a kislányunknak... az persze fel sem merült, hogy kidobjam, képtelen lettem volna ekkora kegyeletsértést elkövetni, ugyanígy arra is képtelen voltam, hogy porrongy-karrierrel alázzam agyon a szeretett ruhácskát, úgyhogy csak félreraktam, és vártam, hátha egyszer lesz valami olyan alkalom, ami még egyszer lehetőséget ad ennek a szép kötött anyagnak a főszereplésre.

És amikor ismeretségi körben született egy kisfiú, éreztem, itt a lehetőség. :-)


Ez volt tehát az imádott kis ruha, szemből - azért már itt is látszik, hogy eléggé lehordott, pedig akkor a hátulját még nem is látjátok...





Fogtam egy ollót, vettem egy mély lélegzetet, és a ruha elejének alsó felét levágtam.





Volt egy elfekvő képkeretünk a garázsban, aminek az üvege kitört:





Leszedtem a keretet, a kötött anyagdarabot a falapra tettem, majd visszaszorítottam rá a keretet.





A hátoldalról levágtam a nagyon túlnyúló anyagdarabokat:





Végül ráragasztottam pillanatragasztóval az e célra vásárolt legkisebb méretű kiscipőket, és mintás, valamint egyszínű papírból egy fekete filctoll segítségével elkészítettem a feliratot, és ezt is felragasztottam.

Ezzel el is készült a pici fiú érkezésének tiszteletére tervezett babaköszöntő kép - és remélem, a kis kötött ruhácska is boldog, hogy bár a mi kislányunk már nem hordja, egy másik kisgyerek szobájában fontos helye lett....













15 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa ötlet, remélem még tudom használni a családban. Jó lenne, ha még érkezne közénk egy kisbaba.

    VálaszTörlés
  2. Levendulalány ismét nagyot alkottál! Annyira jó ötleteid vannak!!! Lophatom? hamarosan kisbaba érkezik a családba - kislány: Kamilla lesz. Ági

    VálaszTörlés
  3. Hát ez csudajó!!! Nálunk októberben érkezik a harmadik baba! Kedves Ismerőseim! Ugye ezt itt látja valaki?! Kislányos "dizájnban" nagyon örülne neki Rozália Sarolta és Édesanyja! :-)

    VálaszTörlés
  4. Teljesen megértelek, nekem is vannak ilyen darabjaim... Csengéről is, sőt, a nagyokról is. És milyen jó ötletet adtál, gondolom, nagyon tetszett a megajándékozottaknak is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nemcsak, hogy eredeti, de E Z E K A B E T Ű K?!?! Hogy lehet ilyen betűket írni? Szép!

    VálaszTörlés
  6. Hány képkereted van még elfekvőben? :-))

    Mi lesz az egy napod beígért leírásával? Nagyon várjuk.

    Újabb barkács-kérdés: mihez kezdjek egy csomag elavult névjeggyel?

    VálaszTörlés
  7. Kriszti, én is remélem, a kisbabáknál nincs semmi jobb a világon...

    Patrícia, köszönöm!

    Ági, hát perszehogy, én csak örülök neki! Kamilla, de gyönyörű neve lesz a pici lánynak...

    Pgabor69, kislányos dizájnban még egy fokkal kedvesebb lesz a végeredmény, az biztos! :-) Rozália Sarolta, ez is mennyire gyönyörű!! Egy ilyen szép nevű kislány meg is érdemel egy ilyen köszöntőképet... az édesanyja meg különösen! :-)

    Hankka, ugye...? Annyira a szívünkhöz tudnak nőni ezek, és tényleg tudjuk, hogy bizonyos ruhácskákra még harminc év múlva is tökéletesen fogunk emlékezni, ha megérjük...

    Hvivko, édes vagy, de nemtom, valahogy ez csak úgy jön :-)

    Kispiskóta, folyamatosan keletkeznek újabbak törött keretek, mert egy született bajkeverő kisfiúval élek együtt :-) Ami késik, nem múlik... Névjegyek? Például lehet belőlük vinyetta iskolai füzetekre - mármint azokból, amelyeknek üres a hátoldala - hm?

    VálaszTörlés
  8. Ezektől a betűktől én is odavagyok!
    A névjegyekből én párkereső memóriajátékot szoktam. Nagyobban rajzolják meg, a kicsiknek lehet ragasztani. Pl. két db. lejárt Avonkatalógusból szuperjót gyártottunk a napközisekkel, és jó nehéz lett, mert volt vagy 13 rúzs, de mind más árnyalatú! :)

    VálaszTörlés
  9. Szia, a mostani blogod eppen a multkor fejemben forgo kerdest hozta ismet felszinre...en is elraktam minden korszakot megorokitendoen egy-egy aranyos kis ruhat felsot pulovert a kislanyunk kinott ruhaink kozul. Ezeket mar anno azert raktam el, mert beszerettem volna keretezni oket es kirakni a falra valamilyen uton-modon. Ennek most eljott az ideje, csak meg pontos otletem nincs, hogy hogyan es mit csinaljak. Van valami jo otleted? Elore is koszi, es puszi!

    VálaszTörlés
  10. Florci, de ha különböző névjegyek vannak, abból hogy lesz memória? Ha rajzolnak is rá, akkor is a szöveg árulkodó lehet a hátlapon, nem? Vagy úgy kell elképzelni, hogy leragasztjátok a szövegeket? Köszönöm a választ, érdekel a dolog :-)

    Gabi Anya, megírnám privátban, volt erre egy ötletem anno, de nem lettek szépek a képek, úgyhogy nem tettem ki :-) De mailben elküldöm szívesen, írnál nekem egy levelet a pereceslevendula@gmail.com-ra? Akkor át is küldeném a válaszban :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, de jó, hogy rákérdeztél, mert a spamekbe ment a leveled... de már meg is válaszoltam! :-)

      Törlés
  11. ja, erre nem is gondoltam, nekem vagy 70 megmaradt egyforma nevű-dizájnú névjegy állt rendelkezésre. :) De pl. akinek vannak véletlenül (...) :D :D szép mintás papírjai, az ragaszthat rájuk olyat is. Mit szólsz?

    És képzeld, kiderült, mi lesz a sok petit danonos pohárkából! Majd belinkelem, ha föltettem! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...