2012. május 18., péntek

Teakoszorú


Lassan indíthatnék egy rovatot a blogon, "A hónap koszorúja" címmel, mert havonta biztos kikerül mindig egy újabb verzió :-) A mostani apropóját az adta, hogy a kamrában találtam egy doboz ősrégi teafiltert. Mivel tényleg nagyon régiek voltak már, gondoltam, a rendeltetésszerű célt inkább nem erőltetném, viszont kísérletképpen akár koszorút is készíthetnék belőlük - és minél többet gondolkodtam rajta, annál extrémebbnek találtam az ötletet. Úgyhogy muszáj volt megvalósítanom :-)

Egy százforintos boltban potom áron vettem egy dobozka baba teáskészletet, egy kis maradék süthető gyurmából gyártottam pár kekszfélét, és neki is láttam.


A koszorúalap a szokásos volt:





Ragasztópisztoly segítségével beborítottam a poros teafilterekkel:





Felragasztottam rá a csészéket és a pici teáskannát is.





Jöhettek a kisütött gyurmakekszek:





Végül pedig került rá pár csipkeszalagmasni, néhány dió, pár mini ruhacsipesz - és ezzel el is készült.





Azt hiszem, nem az a szokványos darab - de nagyon vidám látvány... egy teázós barátnak, ismerősnek ajándékba adni pedig biztos siker :-)

















12 megjegyzés:

  1. JÓÓÓÓÓ - ez is! ÜGYES - megint! Annyira ügyes agy! gratula Ági

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóóó! Imádom a koszorúidat!!!!

    VálaszTörlés
  3. Ági, köszönöm nagyon :-)

    Tipitá, köszi szépen, ennek úgy örülök :-)

    VálaszTörlés
  4. Ez olyan igazi Évis lett megint:színes,vidám,szívetmelengető:)Egy élmény ránézni is!!

    (Más:Elkészült a Thomasom,és bár nem lett olyan szép mint a Tiéd,az öröm az hatalmas volt,azóta minden reggel megy a vita ki nézze belőle a mesét :D Úgyhogy nagyon-nagy ölelés neked a szuper ötletért:))

    VálaszTörlés
  5. Annyira tudtam, hogy nem szabad kidobnom a filterek csomagolását!!! Egy kiürült teásdobozban tároltam őket, de azt hiszem, csak eddig! :) Nagyon köszönöm!
    Gabi

    VálaszTörlés
  6. Már a pici csészékkel készült adventi koszorúd is nagyon tetszett, és ez is annyira édes lett! :)

    VálaszTörlés
  7. Hajnoc, drága vagy, köszönöm nagyon! És úgy örülök, hogy sikere volt Thomasnak, meg is néztem a képeket, hát mi az, hogy nem lett olyan szép?? Szerintem tökéletes,és a srácok annyira édesek benne!! Az ölelést pedig köszönöm, nagyon jólesős :-)

    Gabi, látod, ez az a bizonyos hatodik érzék, ami csak kevesekben van meg, de szerencsére benned igen! :-) Nagyon-nagyon szívesen!

    Hankka, de jó, hogy így megjegyezted! Örülök, hogy ez is tetszik :-)

    VálaszTörlés
  8. Egyszerűen remek! Gratulálok ismét! :)

    VálaszTörlés
  9. Drága Levendulalány!

    Köszönöm minden egyes ötletedet, nagyon inspirálnak! Kitartást kívánok a nehezebb napokhoz, mostanábanra pedig gyors gyógyulást!

    Egy kérdésem lenne... A koszorún található kis teáskészletet hol lehet beszerezni? A fejemben megszületett egy lila-fehér karácsonyfa képe, ahol a lilát a díszek adják majd, a fehéret pedig az izzók, kis angyalszárnyak és csészék. Igenám, de a csészékkel bajban vagyok. És most teljesen véletlenül bukkantam rá erre a koszorúdra... Tudsz nekem segíteni? Előre is 1000 hála!

    Era

    VálaszTörlés
  10. Szia, Era! Köszönöm szépen, remélem, most már hamarosan kievickélek :-) Így előre is álomszépnek hangzik a karácsonyfád... Ezt a kis teáskészletet a Régió játékáruházban vettem, ez több helyen is van, nem tudom, melyik van hozzád a legközelebb. De azt hiszem, egy-két "százforintos" jellegű boltban is lehet kapni - mindenesetre a nagy játékáruházakban biztosan van belőlük.
    Azt hiszem, az enyém pont ilyen volt:
    http://www.regiojatek.hu/termek-23268-macis_porcelan_teazo.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündér vagy, köszönöm! Regioba amúgy is megyünk a héten. Csuda haszon!!!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...