2012. május 4., péntek

Konzervdobozkaspó borosdugókkal


Elöljáróban egy szolgálati közlemény: végre, majdnem egy év elteltével (jobb később, mint soha) kitettem a jobb oldara a feliratkozási lehetőséget, úgyhogy ha van kedvetek, kattintsatok rá, de persze semmi sem kötelező :-)

Bár most éppen gőzerővel készülünk a thomasos szülinapra - nagyon izgalmas dolog, legalábbis én szörnyen élvezem a készülődést, a bennem megrekedt gyerek ilyenkor hatalmas lelkesedéssel gyártja az ötleteket -, azért jutott pár perc másra is. Tudjátok, mennyire pártolom a konzervdobozok újrafelhasználását, és már biztos az sem titok előttetek, hogy a parafa borosdugókért is megszállottan lelkesedem - és most a kettőt közös nevezőre is hoztam, lássuk, mi sül ki belőle alapon. Nekem kimondottan tetszik a végeredmény, ezt el kell ismernem :-)


Először is kikészítettem a konzervdobozt, valamint a hosszában félbevágott borosdugókat (mint látjátok, jóóó sok van belőlük :-) ):





Elkezdtem ragasztópisztollyal körben felragasztgatni a dugókat, két sorban:








Egy csipkeszalagot felragasztottam a két dugósor érintkezéséhez - így az esetleges egyenetlenségek nagyon jól leplezhetők. :-)





...aztán már csak egy növényke kell bele, és készen is van a pár perc alatt kivitelezhető borosdugókaspó konzervdobozból :-)








12 megjegyzés:

  1. Szuper lett! Most kiürült a dugó készletem, az oviba kellett vinni. Kíváncsian várom, hogy mit készítenek belőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyümölcs témában dolgoztak a múlt héten. Ma hazaadták, amit készítettek. Egy kartonra gyümölcsös szalvétát ragasztottak és ezt keretezték parafadugó szeletekkel.
      Képzeld el, az anyák napi ajándékunkat is te inspiráltad. A muffin papíros lepkédet elkészítettem az oviba asztaldísznek és ezt gondolták tovább az óvónők. A muffin papír és a vatta ugyanaz, mint nálad, csak kis virágokat hajtogattak zsenilai drótból és ez volt beleragasztva a papírba.
      (http://marchello2005.multiply.com/journal/item/1721/1721- itt megnézheted)

      Törlés
    2. Nagyon édes lett, gondolom, hogy igazi öröm volt megkapni!

      Törlés
  2. Csúcs vagy! Mondták már? :)))

    VálaszTörlés
  3. Egyre ritkábban lehet igazi parafadugót találni a borosüvgekben....

    VálaszTörlés
  4. Kriszti, majd írd meg!

    Fróni, azt hiszem, ezt így nem, úgyhogy köszönöm :-) :-)

    Nóra, igen, sajnos mostanában egyre több az a műanyagszerű izé, de azért még lehet gyűjteni... én mindig azzal molesztálom a barátaimat, hogy tegyék el nekem a parafa borosdugókat, így mindig van készletem :-)

    VálaszTörlés
  5. Köszi az újabb ötletet! Nálam is van mindkét alapanyagból!:)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet! És sikerült feliratkoznom! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Tipitá, akkor semmi akadálya egy kis kézműveskedésnek :-)

    Orsi, én köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon bájos lett, ügyi vagy! Azon gondolkoztam, hogy neked hogy hogy nem éles a konzervdoboz széle, amikor kinyitod?? Nekem mindig maradnak éles szúró részek, ezért nem is szeretem a konzervdobozokat... DE ez most nagyon tetszik! Andi

    VálaszTörlés
  9. kedves Levendulalány, nagyon sok jó ötletet találtam a blogodon, pedig még végig sem olvastam egészen. A fiaimnak már beígértem a pörgettyűt és aztán jöhet a több:)
    Örülök, hogy rátaláltam a blogodra!

    VálaszTörlés
  10. Andi, én azt tapasztaltam, hogy ez teljesen konzervdoboz-függő, némelyiknek tényleg nagyon éles a széle, azokból olyasmit szoktam készíteni, amibe nem kell belenyúlni. Szúrós nem szokott lenni, ezek szerint a konzervnyitóm érdeme ez :-) Örülök nagyon, hogy tetszik!

    Gabi, én is örülök, hogy idetaláltál, és remélem, sikere lesz a pörgettyűnek :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...