mobilszalagadsense

2012. május 7., hétfő

Hétfőjavító hétvégefelidézés


Rajongok a hétvégékért, mostanában a sokadik hétvége sikerül tökéletesre :-)
A mostani hétvégén a legjobb a Kisebbik szülinapja volt, erről be is számolok mindenképpen - de előbb szeretnélek megkérni Benneteket arra, írjátok meg, mi volt a Ti hétvégétek legszebb pillanata/része... A mai, megint munkába állós undok hétfőn szerintem mindannyiunknak jól fog jönni egy ilyen pozitív pillanatgyűjtemény :-) És milyen jó lesz visszaolvasnunk majd évek múlva, hogy éppen ezen a hétvégén a szívemnek olyan kedves blogolvasók számára mi volt a legjobb pillanat... szóval kérlek, írjátok meg nekem - lehet akár egy finomság vagy egy kedves mondat, vagy éppen az anyák napi virág, bármi.

Előre is köszönöm! :-)







40 megjegyzés:

  1. A hétvége legszebb pillanata azt hiszem mindenkinek az anyák napja volt.Az én drágám reggeli fürdés után és felöltözés előtt szaladt oda hozzám, hátulról átölelt és ezt a verset mondta el nekem:

    Varga Ferencné: Köszöntő

    Anyák napja elérkezett,
    Készülök, hogy köszöntselek.
    Szép szavakkal elmondanám,
    Milyen jó az én anyukám.

    De a szavam el-elakad,
    Nem találom a szavakat.
    Semmi nem jut az eszembe,
    Odabújok az öledbe.

    Amit a szó el nem mondhat,
    Elárulja a mozdulat.
    Két karommal átkarollak,
    Csókjaimmal elhalmozlak.

    Nem kell beszéd, nem kell a szó,
    Hogy szeretlek, jól látható.
    Szorítalak, megölellek,
    Így mutatom, hogy szeretlek.

    Délután a Mamát és a Dédit is megsiratta a nekik tanult verssel és virággal.
    Én az idén egy egész arborétumot kaptam anyák napjára, elvittek a fiúk a Jeli arborétumba, gyönyörű volt!!
    Itt meg lehet nézni pár képet: http://marchello2005.multiply.com/photos/album/410/410

    VálaszTörlés
  2. a gyerekeim növendékhangversenye, az tényleg szép volt

    VálaszTörlés
  3. Tamás Gábor koncert után,megálltunk egy csodálatos mezőn,érdemes volt az égre néznünk, hiszen az idei legnagyobb és egyben legfényesebb holdtölte volt látható. Ez a szuperholdnak nevezett jelenség csodálatos szombati estét varázsolt nekünk,így kettesben!

    VálaszTörlés
  4. Ezen a hétvégén több emlékezetes pillanatban is volt részem: családi ballagásozás, finom kert sütögetéssel, új receptekkel :-)

    Vasárnap este pedig könnyek közt beszélgettünk a férjemmel skype-on (párezer km van most köztünk).

    És gyönyörű idő volt, harsogó zöld fűvel. Ez egy jó kis hétvége volt!

    VálaszTörlés
  5. Orchidea és saját készítésű ajándék a gyerekektől / Telefonbeszélgetés anyukámmal / Bográcsos marhapörkölt

    VálaszTörlés
  6. Talán a "LEG", vasárnap reggel ahogyan felsorakoztak a fiúk és nagy izgalomban hozták nekem az Anyák napi ajándékokat.. és mindezek előtt az a pár pillanat amikor eltűntek a szemem elől és szöszmötöltek nagy buzgón.:) Nálam is hétvége imádat van. de kinél nem, ugye?! Örülök, hogy jól sikerült a szülinapozás, várom a beszámolót.:)

    VálaszTörlés
  7. A hétvége legszebb pillanat talán az volt, amikor Apukám elejtett egy-két poént a vasárnapi ebédnél! Az ilyenenket nagyon szeretem, főleg, amikor jó kedvbe van!:)

    VálaszTörlés
  8. Hm, az egyik, ahogy átadtam anyukámnak a saját készítésű marcipános bonbont, amit imád, a másik pedig, amikor a 2 és fél éves unokaöcsém elszavalta a családnak az ''Én kicsike vagyok'' kezdetű verset. :)

    VálaszTörlés
  9. Hát, nekem a legjobb a hétvégében az volt, hogy szombat éjjel, amikor csőtörésünk lett, még ébren voltunk a férjemmel, és így nem történt nagy baj... Ha a három napos utazásunk alatt történik mindez, akkor...
    Ezen felül pedig a legszebb kétség kívül a gyerekektől és a férjemtől kapott virág és a saját készítésű rajzok voltak!!! :-)))
    No meg vasárnap késő délután a mezőn sétálni, bodzára vadászni és begyűjteni egy szép csokor margarétát!
    Várom a Thomas-os beszámolót én is. Nálunk is nemrég volt a kisfiam bulija, koránt sem volt ennyire kreatív, mint nálatok, de nagyon élvezték.

    VálaszTörlés
  10. Vasárnap anyukám a gyerekek kezébe nyomott egy-egy kis fokföldit és ahogy sorakoztak oda hozzám rájöttem újra, hogy az álmaimat élem! Hogy mindig erre vágytam. És itt van! (Csak ez mindig az eszemben legyen!)
    És számodra mi volt a legjobb pillanat?
    Várom a beszámolót a szülinapról!

    VálaszTörlés
  11. Anyukámnak elszavaltam Dsida Jenő: Hálaadás c. versét (nem ment könnyek nélkül), és magamban hálát adtam, hogy még van kit átölelnem ehhez.
    Kicsi fiam pedig hozzám bújt, és azt mondta: "Anyát szeretem a legjobban!"
    Generációkon átívelő öröm-pillanatok voltak... :-)

    VálaszTörlés
  12. Kriszti, gondolom, hogy nagyon szívhez szóló pillanatok lehettek ezek...

    Zsuzsi, ez nagyon jól hangzik, biztos nagyon büszke voltál rájuk!

    Emerencia, igen, mi is megcsodáltuk szombat este a holdat, hihetetlenül szép volt! És amit írtál, az nagyon romantikusan hangzott :-)

    Lublin, jaj, remélem, hamarosan együtt lehettek megint! Én nem is tudom, hogy bírnám ezt, elhiszem, hogy könnyesen szép beszélgetés lehetett....

    Mirjam, ez is jól hangzik mind!

    Cahsmere, ezeket a szöszmötölős-titokzatos pillanatokat és hangokat én is imádom :-) Holnapra tervezem a beszámolót, remélem, sikerül megírnom!

    Tipitá, nem ismerem Apukádat, de ezt a jelenetet szinte magam előtt láttam! :-)

    Zsebibaba, hmmm, anyukád nagyon szerencsés :-)

    Dominika, tényleg milyen szerencse, hogy pont otthon voltatok! Ha lehet csőtörést kívánni, akkor már inkább így... de azért ezek után nagyon megérdemeltétek azt a gyönyörű vasárnapot!

    Betti, az fantasztikus dolog, ha azt érzed, az álmaidat éled... szívből gratulálok akkor az életedhez, ez annyira jó! Fú, a legjobb pillanat nagyon hosszú volt nekem, mert az egész szülinapos szombat, de a vasárnap is csodás volt, szóval nagyon nehéz a dolgom, de azért mégis a szülinap, és a Kisebbik öröme a kartondoboz Thomasnak! :-)

    Ágnes, de gyönyörű ez! Azt hiszem, ezek olyan szépségesen értékes pillanatok lehettek, amelyekből sokáig lehet töltekezni...

    VálaszTörlés
  13. Nagyon várom a beszámolódat, a legutóbbi is nagyon tetszett! :-)
    9 napig itthon volt Férj, jajj, de jó volt! A hétvégén mi is szülinapoztunk, anyáknapjáztunk, végre anyukám is itt volt, majdnem az egész család összejött. :-) A gyerekek édesen köszöntötték meg a mamájukat, az én gyerkőcöm vavavázott és tapsolt az éneklés helyett, hihetetlen jó volt! Péntek éjjel babaházat építettem (én meg a kreatívkodás :-$)... Szép hétvége volt, jó, hogy leírjuk, kicsit lehangoló ez a mai nap. :-)

    VálaszTörlés
  14. Katuci, meglesz, remélem, már holnapra :-) óóó, 9 napig otthoni férj, szinte irigy vagyok :-) Mi az, hogy te meg a kreativkodás?? Aki olyan csodás tortákat tud összevarázsolni, az nekem ne mondjon olyat, hogy ő nem kreatív!!! :-) Igen, én is örülök, hogy ezt kértem mára, annyira jó ebben az esős szürkeségben olvasni a sok mosolygós-napsugaras sort...
    (És voltam a Goodwillnél! Mogyorókrokanttal, csokiforgácsokkal és hasonlókkal gazdagodtam elsőre, de biztos, hogy visszamegyek csokiért is :-) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó!!! Ugye milyen jó hely? És az az illat... Olyan van a csokis ládámban, csak kicsiben. :-)

      Törlés
    2. Fúúú, de jól hangzik ez a csokis láda... :-)

      Törlés
  15. Sajnos nálam az anyáknapozás mára/holnapra tolódik, de szép pillanatokban így sem volt hiányom :) Kempingezés egy nemzetii parkban, életem első csobbanása a tengerben, telihold nézés a barátommal a semmi közepén :) Kell ennél több? (persze. rákvörösre sültem :D )

    VálaszTörlés
  16. Fantasztikus volt péntek estétől vasárnap estig, igaz férj egész 7végén dolgozott, ám amikor velünk volt, pént.este, szombat este és vasárnap egész du.és este, az nagyon jó volt!!
    A szombat szülinapos volt nálunk is, kisfiam egy barátjának utószülinapját tartottuk, mivel a szülinapkor pont el voltak utazva.
    A csokitorta, amit az anyuka sütött, egy álom volt :) szappanbuborékok, nagy viháncolás, nevetés mind-mind hozzátartozott a szombati boldogságomhoz, hazafele még egy fagyizó is útba esett, mellette az arab virágárusnál megakadt a szemem egy kis bokornyi margarétán s 10euróért meg is vettem! :)
    A 4 éves fiam annyira még nem fogja az anyák napi ünneplést úgy hiszem, so még elkényeztetve annyira nem vagyok s nem is várom el, s az oviban most pénteken leszünk kis ajándékkal köszöntve (május 2.vasárnapja az osztrák anyák napja). Ünnepség erre csak nyári szünet előtt van az udvaron, ünnepekkor csak a csoporton belül intézik el, szülőknek csak nyáron a szünet előtt kerti partyval egybekötve...
    Vasárnapnak a nagy boldogsága volt, hogy egy spontán és főleg improvizált recept, a citromos csirkemellem jól sikerült s a férjem agyondicsérte :)
    (A hétfőnek tegnap este se örültem, de ma reggel se, pedig "csak" oviba el, vissza, oviba el, vissza, stb... s este majd egy szülői értekezlet vár még rám...)
    Várom a nyarat vissza és a szürkeségnek hadat üzenek! piros cipellőm segít kicsit benne... energetizál az tuti:)

    VálaszTörlés
  17. Szombaton pont 6 hónappal korábban ahogy épp feljött a nap megszületett a kislányunk Emma. November 5.-én új nap és új élet kezdődött. Voltak azóta nehéz és nehezebb, de boldog és annál boldogabb pillanatok. Hétvégén ezekről beszélgettünk a férjemmel és vasárnap már hármasban, kirándultunk Bugacon ami csodálatos volt mert mikor utoljára jártunk arra még a pocakban volt a leányzó. A férj elkanyarodott a Karikás csárda felé, ahol pár hétig spárga napok vannak:)Ezt a zöldséget nagyon szeretjük. Hatalmasat ettünk és jót sétáltunk anyák napja tiszteletére:)

    VálaszTörlés
  18. Amy, azt hiszem, ez több csodás hétvégére elegendő szép pillanat lehetett, még jó, hogy vörösre sültél, különben azt hihetted volna, hogy csak álmodtad :-) Jaj, ez annyira tökéletes lehetett!! Tengerben csobbanásra teljesen sárga lettem :-)

    Hajni, ez is mind annyira idilli, de jó, hogy ilyen szép volt ez! És teljesen igazad van azzal a piros cipővel, képzeld, ma én is korallpiros nyári libegő felsőrészben vagyok, legalább befolyásoljuk valamennyire ezt az esős hangulatot, igaz? :-)

    VálaszTörlés
  19. Picur, Isten éltesse a féléves kislányodat! Ó, Bugac nekem is úgy tetszett, amikor ott jártam, el tudom képzelni, mennyire jól érezhettétek magatokat :-)

    VálaszTörlés
  20. Amikor a 7 éves nagylányom megtanította a kicsiknek (3évesek) az orgona ágát, és együtt elénekelték (a kicsik időnként csak "vokáloztak") és a végén kaptam egy sk. készített piros szívet, az egyik oldalára orgona volt rajzolva, a másikra pedig ráírta, hogy ISTENÁLGYON ANYA. (most tanult meg írni, és a helyesírást még előre meg kell beszélni, de most önállóan akart alkotni.)Tüneményesek voltak. (Ja és Apával szedettek a kertben orgonát!)
    A Thomasos bejegyzést én is nagyon várom, a kisfiam is nagy rajongó. Márciusban volt a szülinapjuk, ő Thomas-tortát kapott, és 10 percig sírt, hogy " ne vágjuk meg, ne vágjuk meg,ne vágjuk meg! Azért utána azt mondta, hogy finom volt!

    VálaszTörlés
  21. Én szombaton ballagtam a gimiből, utána a családdal volt evés-ivás a szépen kidekorált kertben. És minden nagyon jól sikerült! :) Remélem, így marad még a héten!
    Gabi

    VálaszTörlés
  22. Egész szombat este és éjjel hánytam, rosszul voltam. Szörnyű éjszakám volt. Vasárnap is egész nap feküdtem-csak vegetáltam.DE! Mégis csodás volt, mert a kisfiam és a férjem aggódva lesték minden kívánságom és Anyák napja alkalmából felköszöntött a kisfiam. Olyan gyönyörű fogalmazást írt Rólam, hogy minden fájdalmam elfelejtettem...a blogon elolvashatod!
    A betegség és kínlódás ellenére csodás volt!!! Imádom a családom!

    VálaszTörlés
  23. Hétvégén elutaztunk Orosházára a kórussal. :) Szombaton koncertet adtunk az evangélikus templomban, vasárnap délelőtt pedig az istentiszteleten énekeltünk, amit a Kossuth-rádió közvetített. Nagy élmény volt, és mindkét alkalom elég szépen sikerült. Egyébként a vasárnapit meg lehet hallgatni az internetes hangtárban. :) (http://hangtar.radio.hu/share-1-20120506_100400#!#2012-05-06)
    És ráadásul vasárnap délután még egy hazalátogatás és Mama+Nagymama köszöntés is belefért a hétvégébe a koliba visszautazás előtt.
    Remélem, mindenki legalább ilyen jól érezte magát, mint én. Ó, igen, és elkezdtem egy szép karkötőt csomózni. :)
    Viola

    VálaszTörlés
  24. A sokadik túlzsúfolt hétvégén vagyunk túl, már nagyon vágyom egy kis pihenésre. Mi volt a csúcs? Több is volt.
    Beugrottam egy blogos lányhoz, mert ajándékot készítettem neki. Még sosem találkoztunk, de mikor ajtót nyitott, az öröm ragyogott a szemében.
    Párom nagymamája 92 éves. Mikor induláskor köszöntünk el tőle (sógornőm, sógorom, a gyerekeik, a párom és én), mindenkinek elmondta, hogy szereti. Aztán odaléptem én, és azt mondta: Ildikém, téged meg nagyon-nagyon szeretlek. Volt belőle vicceskedés, meg mű féltékenység, de azért az én szívemnek mégis igen kedves volt ez a mondat :)

    VálaszTörlés
  25. Szio!:)

    Van egy ajándékom Neked :)
    http://wowoskiscsaj.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award-dij.html

    VálaszTörlés
  26. Pénteken Csillu ballagása, én voltam a világ legbüszkébb anyukája, az egész délután és este olyan felemelő és olyan nagyon jó volt! Vasárnap pedig anyák napja, a nagyoktól egy-egy ölelés, a fülembe súgva, hogy "anya, nagyon szeretlek", Csengétől pedig az Orgona ága elénekelve, utolsó sora így hangzik: "Légy Te mindig nagyon boldog, É-des-anyám! É-des-apám! Édes Csillukám! Édes Ádikám!" Kell ennél több? :)

    VálaszTörlés
  27. Szombaton ballagott a Fiam... hihetetlen, hisz még csak nemrég született! Gyönyörű, és megható volt! :)

    VálaszTörlés
  28. Szombaton Veszprémben voltunk,onnan jöttünk hazafelé...A fiúk hátul már elaludtak,kidőltek a nagy rohangálás után...apa simogató keze a térdemen...csönd van,az a meghitt-sokatmondó fajta...nézem a mellettünk elsuhanó csodaszép tájat és arra gondolok:ez egy tökéletes pillanat.

    Remélem sok-sok ilyenünk lesz még...

    VálaszTörlés
  29. Mariann, annyira édes ez a papírra írt üzenet, amit kaptál... az én kislányom is most tanul írni, és ő is éppen így ír! Gondolom, hogy nehéz volt ezt a köszöntést sírás nélkül megállni... már meg is írtam a thomasos bejegyzést, reggel kint is lesz! :-)

    Gabi, gratulálok a ballagásodhoz, de jó! Az enyém is nagyon jól sikerült annak idején, át tudom érezni a hangulatát az aznapodnak...

    Drága Fróni, tényleg csodálatos családod van, joggal vagy büszke rájuk, és ők is ugyanígy rád... jó ilyet olvasni nagyon! De ugye, már meggyógyultál teljesen...?

    Viola, akkor ez egy igazán tartalmas hétvége volt, rengeteg szép pillanattal... a karkötőcsomózás pedig csak hab lehetett az egészen! :-)

    Ildi, gondolom, hogy milyen jóleshetett ez... de nem is csodálkozom rajta, belőled annyi kedvesség és jóság árad! Legyen sok ilyen szép pillanatod még!

    Kemiviki, nagyon kedves vagy, köszönöm!! :-)

    Hankka, én úgy képzelem, ti egy igazi, tökéletes család vagytok, leírhatatlanul sok szeretettel, segítőkészséggel, békességgel, összetartozással... mindig elolvasom, amit írsz a blogon, legyen az recept vagy családi beszámoló, és nagyon jó érzés részt venni így messziről is az életetekben, hiszen annyira szép! A nagylányod pedig egyszerűen gyönyörű!

    Csilla, gondolom, hogy mennyire megható lehetett... ha az enyémek fognak ballagni, egészen biztosan csuromvizesre bőgöm majd magamat!

    Hajnoc, ez tényleg egy tökéletes és annyira romantikus pillanat lehetett, annyi melegség áradt a soraidból... én is szoktam az esti utakon hazafelé ilyesmit érezni, és ez olyan boldogságot tud adni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Levendulalány, annyira jólesik, amit írtál! Azt nem tudom, hogy tökéletes család vagyunk-e, csak azt tudom, hogy nagyon szeretjük egymást és nagyon fontosak vagyunk egymás számára! :) Bár aki ilyen szülinapot rendez a gyermekének, az pontosan tudja, hogy miről beszélek! :)

      Törlés
    2. Igen, de akkor is annyira jó olvasni minden sort, amit írsz, úgy árad belőle a szeretet és a harmónia... jó lenne, ha minden család így működne.

      Törlés
  30. Kicsit megkésve ugyan, de nekem a hétvége legszebb pillanatai azok voltak, mikor szombaton egy egész napos anatómia tanulás után végre megpihenhettem :) És mikor vasárnap délelőtt Édesanyánknak előadtunk egy bábelőadást az ovis hugicámmal. :) A mesét is mi találtuk ki, és a bábokat is mi készítettük :) Édesanyánk nagyon örült neki, főleg hogy a picurkát elég nehéz valamilyen szereplésre rávenni. Kétszer is el kellett játszanunk, hogy másodszorra videóra tudjuk venni :)
    Merci

    VálaszTörlés
  31. Kedves Évi,

    Ebben a 7végében a két leginkább felejthetetlen dolog a következő volt:
    Vasárnap a 3,5 éves nagylányunkat elvittük lovagolni, életében először egy lovardába, teljes titokban tartva mindent! hihetetlen volt, amint csillogó szemmel próbálta kitalálni, mi lesz a meglepi: "Anyácska, talán vasúttöjténeti pajk? Vagy óóóójiási vattacukoj? Vaaagy kapok egy kiskutyát és jigót és höjcsögöt?" és itt odaértünk: "Neeeem, hát nem csodajó hogy az én apám és én anyám a legeslegjobb meglepetéscsináló a világon! Elvittetek egy IGAZI lovajdába IGAZI pacikkal IGAZÁN lovagolni....!" A csupa mosoly arcocska és az örömtől könnyes szemek, hát leírhatatlan volt!
    Azután este közölte, hogy apával fürdik, mert nagyon fontos, hogy én ne halljak semmit. És Nem hallottam, amint teljes titokban elénekli az összes anyák napi dalt amit majd hétfőn fognak előadni az oviban, és azt sem hallottam, amint elmondja tisztán és nagyon cukin a pár soros versikéjét: "Édesanyám vijágosat álmodtam, Napjafojgó vijág voltam álmomban. Édesanyám Te meg fényes Nap voltál, napkeltéig napnyugtáig jagyogtál."
    Nagyon boldog vagyok, hogy ŐK a családom, hogy az Ő felesége és a csajszik anyukája lehetek...

    Anita

    VálaszTörlés
  32. Merci, ez az előadás tényleg nagyon édes lehetett, gondolom, anyukád mennyire boldog lehetett, hogy a lányai így készültek együtt... és de jó, hogy ez meg is van örökítve! :-)

    Anita, annyira édesen élethűen írtad le, szinte láttam a kislányodat magam előtt, egyszerűen tünemény lehetett... és olyan jó olvasni, hogy ilyen szépen írsz róluk! Legyetek mindig-mindig ilyen boldogok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon tündér volt! Imádom Őket, annyira nekem valók! A férjem pedig, aki kívülről nézve egy kopasz mogorva embernek tűnik, nem is tudom, hogy fogom viszonozni azt a sok törődést és rengeteg feltétel nélküli szeretetet, amit adott nekünk. Pici Petra elmúlt 8 hónapja elég nehéz és sokszor könnyes volt, de az adott problémából, betegségből mindig együtt evickéltünk ki és ráztuk meg magunkat, elhatározva újra és újra, hogy akkor sem süppedünk bele az önsajnálatba és a csajszikat sem terheljük ilyennel. És ettől tudunk egymásra mosolyogni. Mind a 4-en. Még a nagylányunk is, akinek talán a legnehezebb lehetett, de soha nem tette szóvá és még a hugicáját is imádja. Anita

      Törlés
    2. Anita, olyan jó ezt olvasni! Remélem, a kicsi lány most már túlvan a rosszabb időszakokon... a nagylányotok meg akkor tényleg nagyon büszkék lehettek!

      Törlés
  33. Megragadnám a lehetőséget, és szeretném megköszönni, hogy mindannyiunknak, akik neked írunk, külön-külön válaszolsz valami személyre szólót! Nagyon nagyon értékelem ezt (is) benned!

    VálaszTörlés
  34. Dominika, nagyon kedves vagy... tudod, én mindig azt érzem, hogy ha ti megtiszteltek azzal, hogy írtok, hogy reagáltok, a legtermészetesebb, hogy én is mindig írok nektek. És hát olyan jó kis párbeszédek tudnak kialakulni így...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...