mobilszalagadsense

2012. május 16., szerda

Gyertyák pulóverben


Ruhaselejtezéskor csodás alapanyagokra lehet szert tenni. Az egyik barátnőm például egy régi csíkos pulóver boldog gazdájává tett - persze, nem arról van szó, hogy hordani szeretném, egyszerűen csak olyan csodás színes csíkjai vannak, hogy tudtam, ebből még sok-sok szépséges tárgyat fogok gyártani. Úgyhogy óriási szerencsének éreztem, hogy a pulóver már ki is volt bolyhosodva, ráadásul nagyon kényelmetlenül szúrós volt - úgy gondoltam, egy ilyen fantasztikus alapanyagot kár is lenne elhordani :-)

Ez volt ez a szupercsíkosan csíkos pulóver:





Ugye, hogy valamilyen kreatív felhasználásért kiált? :-) Biztos, hogy rengeteg dologra fogom tudni felhasználni...
Az első ötlet onnan jött, hogy kicseréltem a gyertyákat a kandallóban, és közben nagyon fáztam. A két dolgot összekötöttem, és elhatároztam, hogy én felveszek egy pulcsit, szegény gyertyákat pedig felruházom a pulóver darabjaival, hogy ők se fázzanak :-)

Levágtam a pulóver ujjaiból három darabot, és ezeket ráhúztam a gyertyákra, a végeiket kicsit visszahajtva:











Végül pedig egy-egy pici pötty pillanatragasztóval gombokat rögzítettem rájuk, és rafiamasnikat kötöttem a derekukra.

Ha gyertyát adnánk ajándékba, mindenképpen érdemes így felöltöztetni, sokkal helyesebbek pulóverben, mint pucéran... Ha pedig nincs feláldozható pulcsi a háznál, kinőtt harisnyából is ugyanígy elkészíthető - minél mintásabb, annál jobb :-)











9 megjegyzés:

  1. Nagyon jól mutatnak a gyertyák így felöltöztetve!:-)

    VálaszTörlés
  2. De cuki! Tényleg van még csomó jó ötlet, pl. a pulcsi ujjából csinos lábszármelegítőt lehet kreálni.

    VálaszTörlés
  3. Nagggyon jó :-)! Tök jó rájuk nézni - ebben a zimában főleg...

    VálaszTörlés
  4. Szenzációs ötlet! Ráadásul talán a magamfajta két balkezes is képes megcsinálni. Köszönöm az ötletet.

    VálaszTörlés
  5. Tűzoltó férjek egyenesen rajonganak az ilyen zseniális ötletekért. :-)

    VálaszTörlés
  6. Éva, örülök, hogy tetszik :-)

    Névtelen, hajaj, egy pulcsiból millió dolgot lehet készíteni, úgyhogy nagyon örülök, hogy hozzájutottam :-)

    Kála, na ez az, eszembe sem jutott volna az egész, ha nincs ez a hideg...

    Györgyi, nem tudom én elhinni ezt a balkezességet! De az egészen biztos, hogy sikerülni fog! :-)

    Névtelen, üzenem szegény aggódó férjednek, hogy meggyújtáskor természetesen levesszük a gyertyáról a pulóvert - bár ez természetes, de inkább megírom, nehogy nekem emiatt álmatlan éjszakái legyenek :-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon csinosak! :) (Csak sajnos én sajnálom szétszabni a régi ruháimat is. Mindegyikhez kötődik valami szép emlék, és inkább rakosgatom őket, bár tudom, hogy butaság.)

    VálaszTörlés
  8. Dorabella, olyan ruhát, amihez emlékek fűznek, szerintem sem szabad szétvágni... nekem most szerencsém volt ezzel a pulcsival, hiszen úgy kaptam, alapanyagnak :-)

    VálaszTörlés
  9. De jópofa! Esetleg kinőtt bébi/gyerek zokniból is meg lehet csinálni:-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...