mobilszalagadsense

2012. május 27., vasárnap

Fogpiszkálótartó kaktusz


Múltkor az amazon.com-on (szeretek itt lófrálni néha, bár nyilván úgysem rendelek soha semmit) egy nagyon látványos konyhai tárgyra bukkantam, egészen pontosan egy fogpiszkálótartóra, ami egy stilizált kaktuszt formázott - és nagyon megtetszett:
http://www.amazon.com/Cactooph-Cactus-Shaped-Toothpick-Holder/dp/B004E6V5J6/?tag=ga21-20
De hát mivel tényleg nem rendelek az amazonról - arra tippelek, hogy postaköltségben mindennek a dupláját kellene fizetni -, gondoltam, elkészítem ezt is itthon, egy kicsit személyesebb változatban. :-)

Egy nagyobb adag zöld süthető gyurmán kívül nem is kellett hozzá más:





Megformázgattam nagyjából kaktusz alakúra (vagy inkább olyan rajzfilmes kaktusz alakúra, semmi botanikai hozzáértés):





Fogtam egy fogpiszkálót, és sok helyen belyukasztgattam a gyurmát:





Ezután áthelyeztem sütőlapra, és előmelegített 100 fokos sütőben 30 perc alatt kisütöttem.
Megvártam, amíg kihűl, aztán a figura nyakába szalagot ragasztottam sálnak, és fekete alkoholos filccel megrajzoltam az arcát.

Ennyibe telt az egész - szerintem nagyon vidám helye lesz az asztalon :-)












11 megjegyzés:

  1. És mennyivel jobb lett, mint az amazonos! :) Hát ehhez tényleg nem szükséges rendelni, még ügyes kéz sem nagyon kell hozzá, de a mintavétel kétségkívül nagyon jó helyről történt :)))))

    VálaszTörlés
  2. Sokkal, de sokkal jobb, mint az eredeti :) Pláne, hogy a tiédbe többet lehet beleszúrni :) Nagyon jó ötlet, ideje lenne nekem is belefektetni süthető gyurmába, de olyan drágák :(
    Gratula!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, gratulálok! Én tavaly vettem pár száz forintért egy agyagból megformázott kis sünit, szintén fogpiszkáló tartóként. Azóta mindig mosolygok, hogyha ránézek, olyan aranyos! :)

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom Gólya és Csibe hozzászólásához, nekem is sokkal jobban tetszik a tiéd, mint az ''eredeti''! :) szép napot kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés
  5. De jó lett!
    Nekem a férjem süniből készített egyet még 20 évvel ezelőtt, mikor valamin megsértődtem. Szerinte ilyen tüskéket növesztettem. Akkor még a kiégethető gyurmát sem volt egyszerű beszerezni hozzá, szóval nagyon romantikus ötletnek számított...meg is békéltem gyorsan. :))))

    VálaszTörlés
  6. Zseniális! :) Nagyon jól néz ki! :)

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon cuki!
    Apukám kaktuszgyűjtő volt, kár, hogy már nem készíthetek neki ilyet! :(

    VálaszTörlés
  8. Orsi, köszi :-)

    Gólya, örülök, hogy ez a véleményed :-)

    Tinike, köszönöm!

    Kriszti, drága vagy, köszi!

    Csibe, nekem szerencsém volt vele, elég régen hozzájutottam 250 Ft-ért zöld gyurmához, és két csomagból ki is jött a kaktusz :-)

    Titi, el is tudom képzelni, édes lehet!

    Fancsilány, nagyon köszönöm neked is!

    Virág, szerintem ma is romantikus ötlet lenne, ez nagyon kedves dolog volt a férjedtől :-)

    Hankka, köszönöm :-)

    Liza, örülök, hogy tetszik, és sajnálom...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...