2012. május 21., hétfő

Egyévesen



Május 21-én számos érdekes dolog történt a világban. Például 1849-ben ezen a napon foglalták vissza a honvédek Buda várát, 1871-ben pedig megkezdődött a párizsi kommün felszámolása. 1904-ben megalakult a Nemzetközi Labdarúgó Szövetség (FIFA), és 1980-ban bemutatták a Birodalom visszavág-ot Amerikában. 1950-ben ezen a napon nyerte meg a Forma1 monacói nagydíját a legendás Juan Manuel Fangio, egy másik évben, 2000-ben pedig a Nürburgringen győzött egy ma is aktív másik legenda, Michael Schumacher.  Három évvel ezelőtt ezen a napon lett BL-győztes harmadszorra is a Manchester United, és május 21-e a magyar honvédelem, valamint Szeged városának a napja is.

Mindezek mellett csak apróság, hogy egy évvel ezelőtt ezen a napon indult el egy blog, amely a Kifli és levendula nevet kapta. Akkor már jó ideje dédelgettem magamban az ötletet, de nem voltam biztos abban, hogy képes lennék tűrhetően blogot írni - leginkább azért, mert kimondottan introvertált típus vagyok. :-) Azért végül csak belevágtam - és hihetetlen, hogy ennek már egy éve. 

Egy biztos, nagyon örülök, hogy elkezdtem - és ez a nagyrészt ti érdemetek. Persze, írnám akkor is, ha senki sem olvasná - de a ti kedves hozzászólásaitok, megjegyzéseitek, leveleitek elmondhatatlanul sokat adnak. Rengeteg vidám és meghatott pillanatot köszönhetek nektek. A kommentjeiteken keresztül számtalan kedves embert ismerhettem meg - és talán ami a legnagyobb elismerés nekem, az az, hogy ezt a blogot valahogy különösen rokonszenves olvasók követik... 

Jó lenne remélni, hogy megérdemlem a sok-sok kedvességet, amit adtok nekem - ezután is azon leszek, hogy a Kifli és levendula egy olyan zug legyen ebben a nagy netes világban, ahol jó egy pár percre elidőzni.

Sokat gondolkodtam azon, mivel is ünnepeljük meg ezt az évfordulót - nem akartam játékot indítani, hiszen egyszerűen annyira igazságtalannak éreztem volna, hogy egyvalaki nyer, miközben olyan sokan nőttetek már a szívemhez az eltelt egy év alatt... úgyhogy inkább csak úgy tenném emlékezetessé ezt a dátumot, hogy ha gondoljátok:

- kérdezzetek bármit, amit eddig nem kérdeztetek, de amire mégis kíváncsiak lennétek
- ha van olyan alapanyagotok, tárgyatok, kidobásra váró bármitek otthon, amire nincs ötletetek, mit lehetne vele kezdeni, írjátok meg, és nézzük meg, mit lehetne kihozni belőle
- nagyon-nagyon örülnék, ha megírnátok, melyik vonalát szeretitek a legjobban a blognak, és mi az, amiből még többet szeretnétek itt látni.

Előre is köszönöm, éppúgy, ahogy az egész elmúlt kifliéslevendulás évet - szerintem folytassuk még egy kicsit :-) Sok-sok szeretettel várlak itt benneteket továbbra is!








75 megjegyzés:

  1. Gratulálok az évfordulóhoz, remélem még nagyon sok évig olvashatjuk a szellemes soraidat, amin néha nevetek, néha sírok, de sosem hagynak hidegen. Imádom a jó kis ötleteidet, receptjeidet. Én köszönöm, hogy vagy nekünk!!!:)

    VálaszTörlés
  2. én biztos jövök ezután is,

    szeretettel gratulálok,
    Isten éltessen kicsi(?)blog:))))

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszülinapot:-) Folytasd minél tovább!

    VálaszTörlés
  4. Még sok-sok boldog születésnapot kívánok a blogodnak, mindannyiunk örömére!
    Szeretem, hogy sokszínű a blogod, kreatív ötletek, receptek, zenék, értékes gondolatok...Maradjon is ilyen változatos!
    Ha pedig kérhetnék valamit Tőled, az a húsvéti képeken látható dán vajas keksz és medvehagymás-túrós-sonkás tésztatekercs receptje lenne.
    Sok köszönettel: Judit

    VálaszTörlés
  5. Kriszti, én köszönöm, amit írtál, nagyon-nagyon jólesik! Remélem én is, hogy még sokáig tart...

    Katalin, nagyon-nagyon köszönöm a blog nevében is :-)

    Orsi, igyekszem, ígérem :-) Köszönöm!

    Judit, neked is nagyon köszönöm! A dán vajaskekszet megírom hamarosan egy posztban, mert megérdemli :-) A medvehagymás-túrós nagyon egyszerűen készült: egy csomag leveles tésztát kinyújtottam, és rákentem a tölteléket, ami egy negyedkilós túróból (ricottából), egy csokor összevágott medvehagymából és a maradék összevágott húsvéti sonkából készült, sóval, sok frissen őrölt borssal. Feltekertem, csigákra vágtam, és 180 fokon a képen látható színűre sütöttem őket. Igazi gyors finomság :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a blogszülinapodhoz! További sok jó ötletet kívánok amit megmutathatsz nekünk és mi rácsodálkozhassunk hogy milyen kreatív vagy!

    VálaszTörlés
  7. Csatlakozom a köszöntők sorához: még sok-sok blogszülinapot kívánok Neked. Mivel nem túl régóta követlek és az előzményekben nem mindent olvastam (még) el, az érdekelne, hogy honnan a neved, a Kifli és levendula ... azt gondolom, hogy mindkettőt nagyon szereted :)

    VálaszTörlés
  8. Sok- sok boldogot :-)! Olyan hihetetlen, hogy még csak egy éves a blog, mert már annyi rengeteg jó ötletet kaptam innen, hogy a megvalósításuk nekem több évbe fog telni :-P Jó ide jönni!

    VálaszTörlés
  9. Boldog blogszülinapot! Még nem régóta követlek, de valósággal függő lettem :)) Nemcsak az ötleteid csalnak mosolyt az arcomra, de receptjeidet is imádom! (és persze sok-sok elismerést zsebelek be miattuk ;))
    Blogolj még sokáig - nekünk!

    VálaszTörlés
  10. Csak csatlakozni tudok, Isten éltesssen Titeket sokáig! Olyan fantasztikus dolgok kerülnek ki a kezeid közül, annyi inspirációt adsz másoknak is, hogy egy egyszerű "köszönjük" kevés lenne meghálálni!
    Nekem a gyerekjátékos dolgok a kedvenceim, de a dekorációs tárgyaid is gyönyörűek és egyedülállóak. Remélem még sokáig olvashatlak!
    Üdv, Ági

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szeretem a blogodat. Olvasom a bejegyzéseket, és tárazom el az ötleteket a fejemben, aztán meg alkalomadtán megvalósítom a magam kis kurta módján. Szóval írjál csak sokat továbbra is, hadd legyen az én otthonom is sokkal szebb. :-)))
    És a receptjeidet is nagyon szeretem, mert nem pepecselősek, hanem praktikusak.
    Még sok sok ihletet, ötletet, lelkesedést, energiát kívánok neked!!!

    VálaszTörlés
  12. Kedves Kifli! Füled érjen sokáig!! :) Én mindig vevő vagyok a wcpapír gurigákra, kupakokra, maradékokra - tudod, a csóró napköziben minden ötlet aranyat ér! Millió akácvirágillatú ihletett pillanatot kívánok!

    VálaszTörlés
  13. Kedves Levendulalány!

    Tökéletesen fogalmaztad meg a gondolataim...ugyanis Nekemis közeledik a blogszülinapom...és pont azon gondolkodtam, hogy olyan sok kedves és érző szívű embert ismertem meg és csatlakozott Hozzám, hogy nem tudnék választani egyet sem.

    Köszönöm a sok-sok tippet, ötletet, a jókedvű, vidám bejegyzéseket, amiket az elmúlt évben kaptam Tőled!!! Bízom benne, hogy a lelkesedésed, a kreativitásod továbbra is nap, mint nap megosztod Velünk! Én biztosan jövök ezentúl is minden nap Hozzád!

    A kérés pedig: van két üres fa borosüvegtartóm, aminek az a kicsúsztatható eleje már hiányzik. Vmi polcfélében gondolkodom róluk, de vhogy nem jön az ihlet....:) Hát kérdezem: van tipped? :))

    Nagyon szép napot kívánok a "szülinaposnak"!

    VálaszTörlés
  14. Én is örülök a blogodnak. Bár még csak nemrég bukkantam rá, minden reggel benézek, hogy van-e új bejegyzés.
    Van egy-két "maradék", aminek az újrahasznosításán régóta gondolkodom és nem jutok dűlőre, ilyen pl a sörösüveg. A legjobb lenne levágni a tetejét és úgy használni, de ez nekem eddig nem sikerült. Van esetleg valami ötleted az újrahasznosításra? És van még itthon egyre több bébiételes üveg is:)
    Köszönöm a blogbejegyzéseket!
    Gabi

    VálaszTörlés
  15. Régóta függőd vagyok, hihetetlen, hogy még "csak" 1 éves a Kifliéslevendula :-) Sok-sok-sok további évgyertyákat kívánok a majdani virtuális tortákra, és boldog első születésnapot!!!

    Lehet ilyet mondani, hogy úgy szeretjük, ahogy van? A kreatív ötleteket, a semmiből valamit, az elképesztően aprólékos kis csodákat, a szuper recepteket, és a könnycseppeket előcsaló írásaidat egyaránt :-)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon boldog szülinapot kívánok én is :) Minden reggelem úgy kezdődik, hogy megnézem a blogodat, írtál-e már valamit :) Mi elég nagy mennyiségben isszuk a filteres teákat, így nálunk sok a megmaradt doboz is. Olyan szépek a dobozok, úgy tetszik, ahogy záródnak, meg az egész alakjuk, hogy nincs szívem kidobni őket. Már régóta tervezem, hogy megkérdezem tőled, nincs-e valami ötleted :)

    Fruzsi

    VálaszTörlés
  17. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Hihetetlen, hogy csak 1 éve írod a blogot! És mennyi látogatód van! Persze ezen nem csodálkozom, jó a tartalom és praktikus ötleteid vannak. :)

    VálaszTörlés
  18. Kedves Levendulalány!

    Sokáig gondolkoztam, hogy valamit kellene írnom, hiszen egy „nagy szerencsének” köszönhetően én már az elejétől folyamatosan követem az írásaidat. Igazából mindent le fognak írni az előttem, vagy az utánam szólók (ráadásul nem is bánok valami tehetségesen a szavakkal), ezért én most nem is neked írok, hanem az olvasóidnak.

    Kedves Hölgyek, minden reakció, minden szó, minden betű sokat jelent nekem, mivel érzem, hogy Levendulalány a napi rutin és nehézségek mellett ezekből merít erőt és csinálja mindenki örömére, azt amit csinál. Én pedig nagyon büszke vagyok rá, mert úgy érzem mindenkinek ad „valamit”: egy ötletet, egy kedves szót, egy utolsó lökést a kreatívkodás-megvalósítás útjára, egy életérzést… szóval egy valamit, ami mindenkinek más és más. Aki pedig adni tud, az tehetséges, szóval én nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen tehetséges. Ha ti is így érzitek, akkor maradjatok vele, hadd legyek még büszkébb… :-)

    És azért pár szó illesse azokat is, akik háttérben meghúzódva figyelik szívük választottjának „kifliéslevendulázás”-át. Kedves Férfitársaim, nincs annál jobb, amikor a nők alkotnak, hiszen bennük van – még ha nem is akarják elhinni magukról. Ezért támogassátok őket, mert noha az öröm közös lesz egy jól sikerült alkotás után, azonban a büszkeség a miénk, hogy igen Ő az…

    Remélem, Levendulalány kiteszi a kommentemet (ha nem, akkor nem kap „szülinapi” tortát :-) ) és így mindenkinek megköszönhetem az elmúlt egy évet, a hűséget, a közösséget.

    Üdv, A Levendulalány Ő-je

    Ui.: Nyugalom, legközelebb csak egy év múlva írok... :-)

    VálaszTörlés
  19. Szívből gratulálok, es további sok-sok irást és kreatív ötletet kívánok.
    Én a Nespresso elhasznált kapszulákat gyűjtöm, mert olyan szépek és színesek, nincs szívem kidobni őket. Kikanalazom a zaccot, és kiöblítem őket. Mit csinálhatnék belőlük?
    Most azon gondolkodom, hogy 6 db-t körkörös formában egymás mellé rakok, ráragasztom őket egy kör alakú papírra, így lesz belőlük egy színes, nagy, domború virág és ilyen virágfejeket fogok a kislányunk szobaajtajára ragasztani. De érzem, annyi mindent lehetne még belőlük készíteni.
    És ott vannak még a gyerektápszerek színes kanálkái, azokat is szívesen felhasználnám.
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  20. Gratulálok:)
    Válaszaim a javaslatokra:
    - én egy nevet kérnék:), azét, aki szerzi a blogot
    - szárított virágból készült szép kreatív ötletet
    - nekem a gurigák meg a a koszorúk tetszenek , de legfőképpen a gyermekeknek szervezett alkalmak( odaadás, szeretet van bennük, sok)
    És kérem megbecsülni a kedves társat, aki büszke erre a munkára. Én személy szerint örömmel könyvelem el, hogy örülnek próbálkozásainknak, hagynak kibontakozni, és még büszkék is ránk.
    Jó munkát, örömöket,
    üdv, Júlia.

    VálaszTörlés
  21. Drága Levendulalány! boldog blogszülinapot! a blog és Te is így vgytok jól ahogy vagytok! :) kívánok még sok-sok kreatív bejegyzést és ilyen mértékű kitartást a továbbiakban is. Te szinte minden nap megajándékozol valamivel (kreatív ötletek, ihletek, inspirációk, kedves szavak, tartalmas gondolatok, áradó életszeretet...), bennünket, olvasókat, úgyhogy ne aggódj a blogszülinapi ajándékozás miatt, már ebben az egy évben is rengeteget kaptunk :)

    És hát a Levendulalány Ő-je fantasztikus pasi lehet, köszönjük Neki is, hogy támogat a kifliéslevendulaságokban :)

    VálaszTörlés
  22. Drága Évi!
    Szeretettel gratulálok a blogszülinapodhoz! Csak így tovább. Nagyon tetszik, köszönöm a sok élményt, információt, humort, ötletet és természetesen a sok szeretetet, ami Belőled és írásaidból árad.
    Magdi

    VálaszTörlés
  23. Boldog Blogszülinapot! Függő vagyok - naponta egyszer biztosan benézek Hozzád! Köszönöm a sok jó ötletet kreatív és konyha vonalon is! Külön gratula Mr-hez :) Jók vagytok így, igaz?
    Egy kérdésem lenne: hogy' fér bele ennyi minden az idődbe és még egy: milyen csillagjegyű vagy, hogy ennyire kreatívka vagy? köszönöm és hajrá tovább! még sok éves Kifliéslevendula függőséget kívánok magamnak. Ági

    VálaszTörlés
  24. Drága Levendulalány!
    Nagyon köszönjük, hogy itt vagy nekünk! Teljesen mások a napjaim, mióta Rád bukkantam, mert minden nap kíváncsian klikkelek az oldaladra, hogy ma milyen örömöt kapunk Tőled? Sok-sok erőt és ihletet kívánok Neked, és légy nagyon-nagyon büszke Mr. KifliésLevendulára, mert azt hiszem, mindannyiunk tökéletesen elégedett lenne egy ennyire szeretetreméltó társsal a háta mögött!
    Szeretettel: Ildi

    VálaszTörlés
  25. Szeretettel gratulálok én is!! Mi köszönjük, hogy írsz, alkotsz, személy szerint nekem is Te adtad a lökést tavaly, hogy visszatérjek a kreatív énemhez. :DDD Csak gratulálni tudok a párodhoz is! Sok- sok bejegyzést még nekünk! :)

    VálaszTörlés
  26. Gratulálok az évfordulóhoz és további szép sikereket, látogatottságot!
    Jó, hogy elkezdted, mert fantasztikus ötleteid vannak. És a legfantasztikusabb benne, hogy ezt nem egy kreatív újság "embereként fő állásban" műveled, hanem olyan hétköznapi nőként, amilyenek az olvasóid is. Számomra legalábbis ez a legmotiválóbb, hogy lehet - és kell is - művészkedni a sok kötelező teendő mellett is.
    Nem tudnék kiemelni irányokat, mert van ami jobban tetszik, van amit leutánoznék... Mindenesetre ne hagyd abba! :-)

    VálaszTörlés
  27. Én is szívből gratulálok a szülinaphoz! Csak annyit mondanék, hogy függővé tettél, nap mint nap olvaslak, még ha nem is jut időm mindig kommentelni, itt vagyok. Kicsit újra elkezdtem bütyköli, mindenki nagy örömére! :)
    Eddig is úgy gondoltam, hogy nagy harmóniában éltek, de Mr. bejegyzése után még biztosabb lettem benne :) Nagyon-nagyon örülök, hogy vannak még ilyen családok, ahol béke van, sok-sok szeretet és megértés! :)
    Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  28. Kedves Levendulalány!
    Isten éltessen még sokáig Téged szerető családod, valamint a tágabb "családod", a téged olvasó, kedvelő, követő emberek körében!!!
    (Méghogy Ö nem bánik tehetségesen a szavakkal? Mégis megkönnyeztem a sorait, annyi szeretet és támogatás árad belőle!)
    - Ami engem érdekel: melyik településen laksz, és mi a munkád, amit naponta végzel?
    - Ami nálunk újrahasznosításra vár: henger alakú csecsemőteás dobozok, valamint kis joghurtos pohárkák.
    - Amit legjobban szeretek: az, hogy megfelelő arányban "adagolod" az írásokat, legyen az recept, játék, díszítés, vagy épp pár lélekből jövő szó. Olyan jó, hogy írsz kis bevezetőket ráhangolódásként vagy nosztalgiázva! Egyszóval úgy szeretem a blogot, ahogy van, amolyan "kifliéslevendulásan"...
    Ha megengeded: szeretettel ölellek - virtuálisan! :-)

    VálaszTörlés
  29. Kedves Levendulalány! Nagyon gratulálok a szülinapodhoz, és kívánom, hogy még sok-sok legyen! Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, mert olyan jó ide, hozzád jönni! Köszönöm azt a sok kedves pillanatot, amit a blogod olvasása és az ötleteid megvalósítása közben kaptam Tőled!
    Engem mostanában hatalmas befőttesüveg-mánia fogott el, a kukából is képes vagyok kihalászni őket... (volt már rá példa:)) Egyszerűen vázának használom őket, de készítettem már a tieidhez hasonló mécsestartókat is. Ha lenne velük valami ötleted, szívesen fogadom! :)
    Gabi

    VálaszTörlés
  30. Drága Levendulalány!
    Boldog szülinapot kívánok én is. Újat írni már úgysem tudok, de mindenképpen szerettem volna néhány szót "szólni". A blogod az első, amit megnézek reggel, amint bekapcsolom a gépet. (Utána jön a levelezésem, és a többi, azok annyira nem érdekesek.)Nekem úgy tetszik, ahogy van. Kb. "félidőben" szállhattam be, de aztán módszeresen végigolvastam mindent. Egyformán szeretem a kreatívságaidat és a receptjeidet, de nekem a legtöbbet az a plusz jelent, amit nap mint nap nyújtasz, amikor a saját gondolataidat, életedet megosztod velünk. Szeretem a stílusodat, szeretek mosolyogni a történeteidet, és nem egyszer könnyezni is. Hasonló korúak lehetnek a gyerekeink is, (nekem egy hétéves lányom és egy hároméves vegyespárosom van) és már írtam is neked, ha ők körülöttem vannak, akkor addig nem tudok olvasni, amíg az őket érdeklő bejegyzéseket át nem néztük. (most a szülinapotok óta a Thomasos a tuti befutó a kisfiamnál.)
    Bocs, egy kicsit hosszúra nyúltam, már csak annyit, hogy
    Köszi, hogy vagy nekünk!
    Ismeretlenül is puszillak! Mariann

    VálaszTörlés
  31. Annyi szépet és jót kívántak előttem, hogy én végül kedvenc idézetemhez folyamodtam köszöntés végett: "Az élet annyit, de annyit tartogat számunkra, ha van szemünk, hogy meglássuk, szívünk, hogy szeressük, és kezünk, hogy érte nyúljunk; annyi örömünket lelhetjük férfiban és nőben, művészetben és irodalomban, és még sok másban, amiért hálásak lehetünk."

    VálaszTörlés
  32. Gratulálok!
    Nagyon jó dolgokat alkotsz, imádlak olvasni képeket nézegetni!!!!

    Ma én is ünneplek kislányom 10 hónapos lett:)))

    VálaszTörlés
  33. Kedves Levendulalány!

    Nincs arra szó, milyen nagyon meglepődtem, amikor láttam, hogy ma ünnepelsz, ugyanis ma mi is az első évfordulót ünnepeljük: kicsi fiunk ma lett 1 éves (egész pontosan fél órája:)).

    Egy ideje már olvaslak és mindig olyan nagyon jó bejönni hozzád egy kis kifliéslevendulára. Nem is nagyon tudnék választani, talán a lakberendezős ötletek a legkedvesebbek, de minden nagyon inspiráló. Szeretem azt is, amit és azt is, ahogyan írsz, szóval a hatalmas gratuláció mellett (amit majd még email-ben kiegészítek;)) egy mmég hatalmasabb köszönömöt is mondanék Neked! Azért, hogy vagy, hogy írsz, hogy emgosztod velünk a kincseidet, és ahogyan Mr.Kifliéslevendula írta: egy utolsó lökést adsz a kreatívkodás-megvalósítás útjára, amire eddig mindig legyintettem, időhiányra hivatkozva.

    A kérdésem nekem is az időbeosztásra vonatkozna: hogy vagy képes ennyit kreatívkodni?:)

    Köszönöm, hogy vagy!

    VálaszTörlés
  34. Éva, köszönöm szépen! Ötletben nem lesz hiány, azt megígérhetem :-)

    Erika, köszönöm! A név eredete tényleg valami ilyesmi... amikor legelőször eszembe jutott, hogy jó lenne blogot írni, rögtön tudtam, hogy levendulás neve lesz, mert a levendula óriási, töretlen mánia nálam. De azért nem akartam csak levendulát, meg gondoltam, hogy azért lennének finomságok is a blogon, és így lett mellé a kifli, mert olyan kedves a hangzása... hát, valahogy így :-)

    Kála, köszönöm, nekem is hihetetlen, hogy már egy éve... örülök, hogy jól érzed magad itt, gyere minél gyakrabban :-)

    Ursa minor, köszönöm! Úgy örülök, hogy megemlíted a recepteket, néha olyan mostohagyereknek érzem őket, pedig tényleg csak azokat teszem ki, amelyek mindenkinél csillagos ötöst kapnak, de akkor is, nagyon jólesik a visszajelzés :-)

    Ági, nagyon köszönöm! Én is remélem, hogy így lesz, még sok-sok dekorációs ötletem van, csak az idő kevés nagyon-nagyon :-) Igyekszem még jó pár gyerekjátékos ötletet is alkotni, az enyémek is borzasztóan értékelik a "hazait" :-)

    Dominika, köszönöm szépen, és úgy örülök, hogy egy kicsit hozzá tudok járulni az otthonszépítéshez! Igen, a pepecselős receptekhez ritkán van csak időm, persze néha azok is kellenek, de a szívem csücskei a gyorsan-gyorsan nagyon-nagyon finomat ételek :-)

    Florci, köszönöm, és képzeld, hozzám is a semmiből valamit ötletek állnak nagyon közel... szép és igényes alapanyagból nem olyan nehéz alkotni, de egy vécépapír-gurigában azért meg kell tudni látni a szépet, és külön örülök, ha tényleg fillérekből megvalósulhat valami látványos dolog... úgyhogy pár napon belül jön megint egy gurigás dolog :-)

    Fróni, azt gondolom, mi sok mindenben nagyon hasonlóan gondolkodunk - nekem is olyan a te blogod, mint egy kis oázis a nagy rengetegben. És én is megyek hozzád nap mint nap, mert úgy tetszenek a válogatásaid, írásaid, olyan jó ízléssel választasz tartalmat... A bortartó dobozra - én az enyémből kulcstartót fabrikáltam :-) http://kiflieslevendula.blogspot.com/2011/09/fadoboz-meseje.html

    Gabi, nagyon örülök, hogy minden reggel benézel, ez egy nagyon kedves szokásod a szívemnek :-) Ezt a videót láttad már? Borzasztóan egyszerűnek tűnik így az üveg elvágása: http://www.youtube.com/watch?v=yHWYjMlYH50
    Hétvégén kipróbálom, ha levágjuk az üvegek alját, egészen különleges mécsestartóvá válhatnak így :-)

    Viki, nagyon-nagyon köszönöm! A mai napig emlékszem, milyen büszkeséget éreztem, amikor először írtál, mert már jó ideje olvasgattalak :-) nagyon örülök, ha úgy érzed, így jó, ahogy van - persze én mindig olyan kis tökéletlennek látom ezt a kis blogot, de hát mit tegyek, rám ütött :-)

    Fruzsi, neked is köszönöm! Húha, a teásdobozok nagyon jó kihívást jelentenek, összegyűjtök néhányat, és nekiugrom :-)

    Gesztenyeszív, és mennyire kedves látogatók! Egytől egyig szeretem őket! :-)

    Tipitá, köszönöm szépen :-)

    VálaszTörlés
  35. Te Mr.KifliésLevendula... hát mit is mondhatnék? Ezért van úgy minden, ahogy van - még a blog is - mert ilyen vagy.

    VálaszTörlés
  36. Helix, köszönöm szépen! Tápszeres kanálkát most szerzek egy barátomtól, Nespresso kapszuláért pedig körbeírok, és aztán jelentkezem ötlettel :-)

    Júlia, a vezetéknevemet továbbra sem szívesen tenném közzé, remélem, nem baj... de érzem a zsigereimben, hogy egyszer úgyis fény derül rá :-) Szárított virágos ötlet biztosan lesz, mert szeretem őket, nagyon jó dekorációs alapanyagot. Ő pedig nagyon meg van becsülve, ehhez kétség sem fér, hiszen mindenkinél jobban megérdemli.... köszönöm a jókívánságot!

    Fxtina, köszönöm szépen, tudod, annyi kedvességet kaptam már tőled, itt és most írom le, mennyire szívet melengetőek... és igen, fantasztikus pasi, én Őt látom a legfantasztikusabbnak az egész világon.

    Drága Magdi, úgy örülök, hogy írtál! Nagyon-nagyon köszönöm!

    Szia, Muskátli Büfé Ági, köszönöm szépen! Igen, jók vagyunk így együtt, azt érzem, de le is kopogom :-) Vízöntő vagyok, nem tudom, ez jelent valamit? Háát, az időmbe nehezen fér be, de erre mindig azt mondom, amikor mások tévéznek, én akkor maszatolok valamit, így egyáltalán nem vagyok képben semmilyen sorozattal, viszont jut egy pici időm néha barkácsolni :-) Az az igazság, nekem ez a legnagyobb feszültségoldó, nagyon nehéz napok után jönnek a legjobb ötletek :-)

    Ildi, köszönöm nagyon, és remélem, ritkán okozok csak csalódást :-) Igen, nagyon büszke vagyok Rá, ez az egész legalább annyira az Övé, mint az enyém...

    Csilla, de jó, akkor máris megérte elkezdeni a blogolást! Köszönöm, hogy megírtad!

    Betti, köszönöm szépen! Nagyon jólesik, amit írsz, mert valóban így van, teljesen hétköznapi vagyok, és mindez, amiről írok, a hétköznapjaim része. Az alkotás sem a hivatásom (sajnos), csak olyan kedvtelés, amire napi negyedóránál több nagyon ritkán jut, de mégis így lesz kerek minden - persze a család, a barátok, az otthon, a munka után. És szívem szerint mindenkit arra biztatnék, hogy alkosson időről időre valamit, olyan jót tud tenni az ember lelkének...

    Kamrapolc, köszönöm... igen, remélem, hogy mindig így marad, már csak azért is, mert te elkezdtél emiatt újra bütykölni! Ezért tényleg érdemes...

    Ágnes, köszönöm szépen, én pedig bevallom, úgy sírtam, mint a záporeső a munkahelyem kellős közepén, úgy meghatódtam azon, hogy írt, és hogy ilyet... mindig meg tud lepni :-) Ahol lakom, az egy kis falu Budapest közvetlen közelében, méghozzá a XVI. kerületből kivezető úton következő legeslegelső település :-) És egy telekommunikációs multinacionális cégnél dolgozom, és marketingkommunikációval foglalkozom.
    Gondolkodom a teásdobozon és kis pohárkákon is, hátha kipattan valami jó dolog :-) Én is ölellek, és köszönöm még egyszer!

    VálaszTörlés
  37. Szia Levendulalány!
    Gratulálok az évfordulóhoz - még sok hasonlót! :-)
    Nem tudom, mit tehetnék még hozzá, mert itt már szinte mindenre kitértek a rajongók :-)

    Nem tudok minden nap jönni, de ha benézek, mindig végigolvasom a bejegyzéseid. Annyira tetszenek az ötleteid, hihetetlen, milyen egyszerű dolgokból lehet szépet és nagyszerűt alkotni! Le a kalappal kreativitásod előtt!

    Mr. Levendulához is szívből gratulálok!
    Kitartást a további íráshoz!

    VálaszTörlés
  38. Én is olvaslak minden nap, amióta rá találtam a blogodra (persze az előződdket is végigolvastam :) ), és nagyon örülök, hogy a véletlen hozzád vezetett (dísztökökkel kapcsolatban dobta ki a blogodat a gép)! Kicsit csalódott vagyok, amikor nem találok új bejegyzést, de persze ez érthető :) így is csodállak, mennyi energiád van ebben a 'rohanó világban' és kicsit irígykedem is! köszönöm azt a mindennapi kis pluszt, amit adsz! boldog blogszületésnapot, így tovább!

    VálaszTörlés
  39. Kedves Levendulalány!

    Olyan jó, hogy vagy!... és hogy blogot készítesz nekünk ismeretlen-ismerősöknek szeretettel, szeretetből. Mert minden bejegyzésedet (recept, történet, alkotás, zene, esemény,...) át meg átszövi a szeretet.
    A családodat is nagyon szeretem. Ő-t, aki támogat, segít, türelmes és figyelmes veled,- és a gyerekeidet akik tiszta szívvel örülnek kicsi kincseiknek, amiket tőled kapnak.
    Nagyon közel áll hozzám a gondolkodásod. Imádtam a gurigakoszorút, a likőrcsodát, a tusfürdős-kalózhajót amiket én is elkészítettem és tovább gondoltam, saját ízlésemre formálva. (Mert a kreativitásod ragadós:D)
    Szeretem a hozzászólókat is, mert úgy érzem (ahogy te is minket) ők is örökbefogadták ezt a blogot.

    Bár a világban mindennapos az erőszak, mégis ez a blog is jól mutatja,/a világot mi is formáljuk/, NEM AZ AZ ERŐS AKI ELTIPOR, HANEM AKI FELEMEL! ...és ez a hely lélekemelő...

    Boldog blogszülinapot!

    Nerzsi

    VálaszTörlés
  40. Nagyon Boldog Blogszülinapot kívánok!!!:)Megint nem tudok nagyon mit írni,már mindent elmondtak előttem a többiek,de talán nem is baj ez :)Tényleg nagyon jó hogy itt nálad ennyi hasonló lelkületű és mégis olyan egyedi emberke találkozik...

    Azt hiszem,én a karácsonyi készülődős "vonaladat" szerettem leginkább..életemben először készültem igazi sk ajándékkal a szeretteimnek-na de nem utoljára:) És valahogy az ünnep minősége is megváltozott attól hogy nap mint nap olvastalak...nem rohantam,nem kapkodtam,élveztem azt hogy mindenem megvan amiről valaha is álmodtam.

    No és az ABBAHAGYHATATLAN :DDD Már csak ezért az isteni kekszreceptért is megérte olvasni a blogodat,és még mi mindenért!De legfőképp érted.Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  41. Boldog blogszülinapot kívánok! Olyan nagyon szépet írtál ismét.:) Mivel jómagam fotós lennék, nagyon szeretem a fényképes beszámolóidat. Aztán a gasztro részt is, amelynek köszönhetően más sok elismerést bezsebeltem.:) és persze minden mást is.. időm sok nincs kreatívkodni, de hiszem, hogy egyszer majd lesz újra, addig pedig raktározom el szépen az ötleteidet.:) Köszönöm neked a sok kellemes pillanatot. A blogodnak varázsa van. Ha ide jövök, mindig nagyon jó érzés tölt el.♥

    VálaszTörlés
  42. Jajj, te drága blogszülinapos! Hát a jó Isten éltessen titeket sokáig! Szeretném azt hinni, hogy az első olvasóid között voltam, de kétlem. Mindig azt érzem, hogy kicsit nekem is szól az, amit írsz. Az a kicsi betekintés a világotokba napról-napra megmosolyogtat, szinte hallani a szerszámok zörgését, a gyerekkacajokat, ahogy örülnek egy-egy új találmányodnak, a zajokat, ahogy kotorászol a szekrény aljában újabb alapanyagok után, az elégedett sóhajodat.
    Az első dolog, amibe itt Nálad beleszerettem, de menthetetlenül (tudom, hogy már vagy ezerszer írtam), a diós-levendulás koszorúd volt. Nekem bármi jöhet, ami ajtódísz, mind nagyon tetszett idáig.

    Mivel jár egy bónusz kérdés: Neked mi volt a kedvenc pillanatod a bloggal az elmúlt évben?

    MrKifli pedig egy nagyszerű férfi, éljetek sok száz évig együtt boldogságban, mert annyira megérdemlitek egymást! (Még hogy nem tud írni...)

    VálaszTörlés
  43. Kedves Levendulalány! Boldogságos Blogszülinapot kívánok, és remélem, még nagyon-nagyon sokszor megtehetem ugyanezt. Egyszerűen imádom a blogod, ahogy írsz, amiket írsz, a recepteket, az ötleteidet, mindent!!! Teljesen függő lettem mióta megtaláltalak, reggelente rettentő nagy izgalommal várom, hogy aznap milyen ötlettel, vagy micsoda csudahelyes történettel rukkolsz elő. :) Szóval, nagyon köszönöm, hogy VAGY nekünk!!!!

    VálaszTörlés
  44. Kedves Levendulalány!

    Amikor a rokonszenves olvasókról írtál, megszólítva éreztem magam :o)))
    Amikor megtaláltam a blogodat, kirobbant belőlem a sóhaj: én is ilyet csinálnék, ha.... Ha lenne kellő kitartásom, kézügyességem, elszántságom stbstb.
    Ezek hiányában sokfelé ajánlom a blogodat, és volt már olyan ismerős, aki bevallotta, hogy - hozzám hasonlóan - minden reggel megnézi a blogodat, csak hogy jól induljon a napja.
    Köszönöm ezeket a pillanatokat, és neked is sok-sok boldog hétköznapot kívánok!

    VálaszTörlés
  45. Gabi, neked is köszönöm! Megértelek a befőttesüveg-mániával, szerintem is annyi mindenre felhasználhatók... mostanában sok helyen lehet látni a neten azt az ötletet, hogy az üveg belsejébe színes akrilfestéket öntenek, mindenhova egyenletesen szétfolyatják, és aztán kiöntik belőle a festéket - az eredmény egy gyönyörű egyenletesen festett színes üveg. Ezt is ki kell próbálnunk :-)

    Mariann, köszönöm, olyan jó érzés az első weboldal lenni a mindennapjaidban... valahogy szívet melengető, hogy részem van a reggeleid kezdetében. Az pedig különösen megható, hogy a kicsijeid is érdeklődnek a blog iránt :-) Szeretettel ölellek mindannyiótokat!

    Kucorgó anyámkája, ez gyönyörű, és annyira igaz... köszönöm, hogy megírtad!

    Szandra, köszönöm, és szeretettel gratulálok a pici lány 10. hónapjához is!

    Villőcske, ez annyira jó, hogy éppen ma van a kisfiad első születésnapja! Puszilom a nagyfiút, Isten éltesse nagyon-nagyon sokáig! Neked pedig köszönöm ezt a kedves hozzászólást, a küldött képet elteszem, nagyon jólesik, hogy küldted :-) Ó, hát az időbeosztás mindig fogas kérdés, de mindig próbálok pár percet szorítani a barkácsolásra a napból, mert nagyon sokat ad nekem, ha pedig a gyerekekkel kézműveskedünk, akkor még ennél is többet... tévézés helyett tökéletes elfoglaltság :-)

    VálaszTörlés
  46. Kedves Levendulalány! Egy kedves ismerősöm hívta fel a figyelmemet a blogodra. Csak néhány hete csöppentem bele a világodba, vagyis amennyit megosztasz itt belőle. de az az igazság, hogy pár alkalom elég volt hozzá, hogy visszamenőleg megnézegesselek, olvasgassalak. Nagyon örülök a blogodnak. tetszik, hogy nem csak ötleteket adsz, hanem mivel mindent te magad készítesz elhiteted, hogy ezt te is meg tudod csinálni, munka, gyerek, család mellett, csal fogj hozzá.És mindezt megosztani tudom, hogy sokszor több idő, mint egy egy ötletet megvalósítani.
    Továbbra is olvasni foglak, abban biztos vagyok. Nagyon szeretek kacatokból alkotni , óvónéni voltam, és ősztől talán újra az leszek. Kell az ihlet, az ötlet és főleg a lelkesedés. És nálad mindenből van.
    Én azt szeretném kérdezni tőled: Hogy hogyan oldod meg a sok összegyűjtött dolog tárolását. Érdekelne nagyon, hogy van-e egy kis sarkod vagy szobád ahol alkotsz, hogyan tárolod az eszközeidet? Biztos vagyok benne, hogy nagyon praktikusan, ezért kérdezlek. Nálam ez probléma. Ha nekifogok valaminek, hiába vagyok meg vele fél óra alatt, még egy ennyi elővenni, elpakolni. Ha meg több fázisú dolog, akkor a családom már furcsa tekintettel kerülgeti a cuccaimat.
    Amúgy nekem főleg az újrahasznosítós ötleteid tetszenek, de minden egyéb is, mert így egész a kép. Köszönöm hogy olvashatlak!

    VálaszTörlés
  47. Szia, Lublin! Én annak is örülök, ha időről időre benézel... örülök, hogy tetszik az oldal, remélem, ez ezután is így lesz - és én is remélem, hogy a kitartás megmarad :-) Köszönöm szépen, a Róla szóló gratulációt is!

    Fancsilány, akkor ezek után még jobban megbecsülöm a dísztököket :-) Nagyon köszönöm, igyekszem szinte mindennap új bejegyzést kitenni, és ha nem is sikerül mindig, annak egy pici örülök, ha hiányoznak - és szívből adom azt a pici pluszt :-)

    Nerzsi, úgy meghatottál ezzel a hozzászólással... tudod, volt, hogy már kaptam kritikát is, hogy "mennyire ráérek" ilyesmiket csinálni, és hogy "olyan nincs, hogy valaki mindennap alkosson" - és jó azt érezni, hogy te is annyira tisztán érzed, nem a ráfordított idő a lényeges, hanem a szeretet. Ez most talán fellengzősen hangzik, de olyan jó olvasni, hogy például elkészítetted a gurigakoszorút, a flakonhajót...jó érezni, hogy amit szeretettel adok, Ti szeretettel adjátok tovább. Köszönöm.

    Drága Hajnoc, olyan öröm, hogy pont a karácsonyi készülődést említed, tudod, hogy nekem is ez a kedvenc időszakom, és ahogy írtál róla, már most várom, hogy eljöjjön :-) Neked külön köszönöm a kedvességedet és a kommenteket, rengeteg energiát kapok tőled, ami segít a nehezebb napokon is továbbírni a blogot. És ha én is tudok neked energiát adni az abbahagyhatatlannal,annak szívből örülök :-)
    Nagyon nagy szeretettel puszillak!

    Cashmere, köszönöm, de jaj, mostantól nagyon aggódva fogok képet kitenni, hiszen szakember is látja, úgyhogy lehet, hogy kérek majd pár tippet ételfotózáshoz, nagyon nem ártana nekem... :-) Én köszönöm, hogy jössz, és hogy fogékony vagy a varázsra - ez nagyon-nagyon jólesik...

    Hát szia, Katuci, köszönöm, köszönöm!! Pedig szerintem de, az első olvasók között voltál, és én ennek úgy örülök :-) Igen-igen, tényleg így szokott lenni, még az elégedett sóhaj is pontosan így hangzik el... és mindig, amikor ajtódíszt vagy koszorút készítek, az első gondolatom, hogy vajon Katucinak tetszeni fog? :-) Köszönöm szépen Mr. Kifli nevében is, ő tényleg nagyszerű ember, és ugye, hogy tud írni, bármit is állít? :-)
    Az én kedvenc pillanatom? Hú, nagyon nehéz ilyet külön megemlíteni, mert rengeteg volt, de talán az, amikor egy távolabbi baráti körből származó kedves lány mesélt a blogról Andi barátunknak azzal, hogy milyen jó lenne tudni, ki írja ezt a helyes blogot...mire Andi nagy mosolygások közepette azt mondta neki, "de hát igazából ismered is, az Évi az" :-) Akkor éreztem azt, hogy a blog már egy kicsit a saját útját is járja, és ez nagyon jó érzés volt...

    Kriszta, én szívből örülök ennek a függésnek, nem baj? :-) Köszönöm nagyon, és tényleg inkább azt érzem, én köszönöm NEKTEK, hogy vagytok!

    VálaszTörlés
  48. Szia, Csicsi! Nagyon jól tetted, hogy megszólítva érezted magad, pontosan az ilyen kedves olvasókra gondoltam, mint amilyen te vagy. :-) És megtiszteltetés napindító blog lenni... ha adhatok egy kis biztatást, hidd el, ha már benned van ez, hogy te is ilyesmit írnál, kezdd csak el bátran, egy nagy lélegzettel, és utána már menni fog, én ebben biztos vagyok! :-)

    Márti, köszönöm a kedves szavakat, és ezt annyira jól látod, pontosan így van - a kiflizésben nem a barkácsoláshoz kell sok idő, ahhoz elég csak negyedóra, de mindig megírni a posztot, ahhoz már több idő és energia kell. De nagyon szívesen teszem, mert éppen az ilyen visszajelzések miatt megéri, és sokkal több jó érzést kapok a kedvességetek által, mint amennyit vesztek a sokáig fennmaradással. Szóval nagyon jó ez így, ahogy van :-) Szurkolok, hogy ősztől megint óvó néni lehess, az egyik legcsodálatosabb és legfelelősségteljesebb hivatás a világon, bárcsak jobban megbecsülné mindenki... hááát, őszintén szólva ott alkotok, ahol éppen helyem van hozzá, többnyire a nappaliban. A tárolás sincs tökéletesen megoldva, az alapanyagaimat egy nagyszekrényben tartom a garázsban - viszont elkészült tárgy kifejezetten kevés van itthon, mert hol anyukámhoz vándorolnak, hol a barátainkhoz, úgyhogy túl sok darab nem marad meg nekem :-)Szóval a kipakolás-elpakolás nekem is probléma, mindig ábrándozom egy kis műhelyről, de hát ez azt hiszem, álom is marad :-)

    VálaszTörlés
  49. Kedves Levendulalány én sem szeretnék lemaradni,sok boldog születésnapót kívánok, köszönjük,hogy létezel!
    Még írnák valamit le a kalappal Mr..KifliésLevendula előtt is!Sok boldogságot kívánok Nektek!Puszi!

    VálaszTörlés
  50. Kedves Levendulalány!

    Nagyon szeretem olvasni a blogod, pont azt érzem amit te szeretnél adni a blogoddal. Egy kis sziget a blogok között ahol a soraidból nyugalom árad és sok-sok szeretet!
    Sokszor jövök nehéz napok után mert egyszerűen jó nálad lenni, nekem hangulata van, ami feltölt. Köszönöm ezt Neked.
    Nagyon szeretem a dekorációs ötleteidet és sok inspirációt gyűjtök.
    Bár a megvalósításban elég béna vagyok...
    Ja és van egy csomó tápszeres dobozom amit már jóideje gyűjtök.
    Fémből van kerek, mint egy konzervdoboz de jóval nagyobb.
    Nagy kidobáló vagyok de ezektől nem tudtam megválni, én sem értem miért.
    Örülnék ha lenne ötleted hogyan lehetne csodákat varázsolni belőlük főleg konyhába, gyerekszobába.


    Üdv:Hajni

    VálaszTörlés
  51. Gratulálok és nagyon örülök, hogy megtaláltalak és picit együtt is dolgozunk. Azt mondják, nincsenek véletlenek. Én tudom, hogy nincsenek. :) Boldog blogszületésnapot!:)

    VálaszTörlés
  52. Szeretettel gratulálok az egyéves születésnaphoz!
    Nagyon nagyra becsülöm a blogot.

    Sok kérdésem van:
    - Írd le egy napodat! Egy olyat, amikor lehetőleg dolgozol is és alkotsz is, mert sehogy sem tudom elképzelni, hogy főállás, 2 gyerek, ingázás, háztartás mellett hogy boldogulsz, és hogy alkotsz ilyen csodákat minden nap... és még megírni is van időd!
    - Mekkora a házatok? Hol fér el ez a rengeteg alapanyag, amit előkapsz? És hova kerülnek a kész művek? Mind kinn van, vagy időnként elteszed őket? Ha bátor vagy, mutathatnál pár képet a szobákról.
    - és a fő: hogy van ennyi energiád???

    - segítségkérés: van egy kinőtt gyerekpólóm, amin egy gyönyörűséges, virágokkal ékített néger női arc látható. Ebből akarok valamit kezdeni.

    További sok örömet az alkotásban. Köszönjük.

    VálaszTörlés
  53. Boldog szülinapot Neked! A NESPRESSO kapszulás megoldás engem is érdekelne... Ha lehet egyszerű legyen, mert kétbalkezem van. Jó Téged olvasni, látni az alkotásokat :)

    VálaszTörlés
  54. Emerencia, nagyon-nagyon köszönöm az Ő nevében is! Ölellek sok szeretettel!

    Szia, Hajni! Köszönöm szépen ezeket a kedves szavakat, a kis sziget-hasonlatnak úgy örülök... tápszeres dobozt pedig már kiadtam a kollégáimnak, hogy szerezzenek, hogy lássam, milyen :-)

    Drága Szepyke, véletlenek tényleg nincsenek, és az öröm az enyém, hogy találkoztunk az éterben :-) Puszillak, köszönöm, hogy írtál!

    Kispiskóta, ha nem gond, ezekre a kérdésekre hamarosan egy posztban válaszolnék, mert mindegyikre hosszan tudnék csak írni! :-) Köszönöm a kedvességedet... a pólóról azonnal egy párna jutott eszembe, mit szólsz? Én biztos díszpárnát fabrikálnék belőle....

    K., nagyon köszönöm! Ezt is kiadtam a kollégáimnak, hogy hozzanak nekem, remélem, sikerül szereznem :-)

    VálaszTörlés
  55. Gratulálok az évfordulóhoz!
    Nagyon örülök, hogy rátaláltam a blogodra.
    Nagyon szeretem a sok-sok egyszerű, de nagyszerű ötletedet!

    VálaszTörlés
  56. én is boldog blogszülinapot kivánok köszönöm a sok ötletet az anyaságod miatt a példaképem vagy a felturbozott tükröt úgy képzeld el hogy egy nagyon régi kb 50 éves tükröt monderné tettem az ütött kopott keretet bevontam egy nagyon szines anyaggal
    johanna

    VálaszTörlés
  57. Csatlakozom az előttem szólókhoz! Nem akarom ismételni őket: NAGYON JÓ A BLOG, én is jövök szinte minden nap.
    Egy dolgot még nem említett senki, ami nekem nagyon tetszik, és köszönöm: hogy minden kommentre személyesen válaszolsz!
    (Bár én most írok először, de olyan jó, hogy ilyen figyelmes vagy!)

    Egy "átlagos" napod engem is érdekel!

    Grapefruit

    VálaszTörlés
  58. ÖKO iskolában "Hulladékból hasznos tárgy" pályázathoz megmutattam 7-ben, 8-ban néhány ötletedet,látnod, hallanod kellett volna a hatást!!! Több szép, sikeres alkotás készült a blogod alapján. Még a tanulásban is aktívabb lett egy kreatív, tehetséges,a matek iránt kevésbé fogékony lány, megírta élete első 4-t!
    Köszönöm Neked!

    VálaszTörlés
  59. Én is minden reggel jövök,ki nem hagynám!
    A gyerekeimet és az ovisaimat örvendeztetem meg az ötleteiddel,köszönöm!

    VálaszTörlés
  60. Liza, remélem, hogy ezután is így marad ez, nagyon örülnék neki! Köszönöm szépen!

    Johanna, nagyon köszönöm... a tükör pedig nagyon jól hangzik így, gondolom, hogy nagyon vidám látvány lehet :-)

    Grapefruit, köszönöm, és nagyon örülök, hogy mindennap benézel, annak meg különösen, hogy írtál! Tudod, mindig azt érzem, az a legkevesebb, hogy visszaírok, hiszen annyi, de annyi kedvességet kapok tőletek...

    Névtelen, olyan jó, hogy ezt megírtad, meghatódtam... bárcsak ott lehettem volna, amikor megmutattad nekik! Meg tudnád írni, pontosan melyeket mutattad meg? Olyan kíváncsi vagyok :-)

    Kojudi, már hiányoltalak, régen írtál, úgyhogy most örülök :-) Én köszönöm!!

    VálaszTörlés
  61. Én is nagyon boldog szülinapot szeretnék kívánni! És igazán örülök az lehetőségnek, hogy kérhetünk egy kreatív tippet tőled....én a SPAR-ban észrevétlenül begyűjtött, szafaris matrica halmot szeretném elhasználni BÁRMIRE :-)

    Köszönöm, ha gondolkodsz rajta :-)
    florist

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Tudom, hogy Levendulánytól kérdezted, de mivel nekünk is nagy mennyiség maradt, ezért gondoltam, hogy "beleszólok". Mi egyrészt azokat a sima kartondobozokat díszítjük vele, amibe a rengeteg apró "lomolós" játékokat igyekszem valamilyen rendszerbe gyűjteni. Nagyon szép és egyedi lesz, ha az oldalát "összeragasztgatjuk" vele, akár sorba teljesen, akár csak véletlenszerűen.
      Másrészt, ha valamelyikből kettő van, kartonpapírra ragasztva memóriajátékot lehet belőle készíteni.
      Levendulalánynak biztosan lesz még néhány jó ötlete, de gondoltam, hátha ez is segít.

      Törlés
  62. Kedves Levendulalány! Ne haragudj, én még csak most értem ide, és most tudlak nagyon sok szeretettel köszönteni eme jeles alkalomból! Boldog blogszülinapot, kívánom, hogy örömödet leld továbbra is a blogírásban, hogy érezd és tudd, hogy mennyire szeretünk és szeretjük, amit csinálsz! És kívánok ezzel együtt még sok-sok bejegyzést (ezt ugye magunknak kívántam:), legyen az kreatív gyönyörűség vagy valamilyen finomság! :)))

    VálaszTörlés
  63. Kedves Levendulalány, én is köszönöm, hogy vagy, és ilyen vagy! A dióból készült állatkák kapcsán kerültem ide,kisegeret akartam készíteni a gyerekeknek a Diótörő itthoni feldolgozásához, úgy november környékén. Aztán egy barátnőm is ajánlott és itt ragadtam! Azóta naponta olvaslak, mert olyan jó idejönni, és én is nagyon szeretem a társaságot is amit verbuváltál :) Jó itt lenni, és különösen mostanában, amikor a nagyvilágban sokszor találkozom a kisgyerekes lét kapcsán agresszív, türelmetlen, ideges, reakciókkal. (De komolyan, mintha mostanában nagyon sokat romlott volna a társadalom ideg- és érzelmi állapota, neked nincs ilyen tapasztalatod?) Szóval ez egy jó meleg kuckó, ahol jó lenni nap mint nap. Amikor bekapcsolódtam, azt hittem kiolvastalak, de még mindig találok meglepetéseket, tegnap pl elém ugrott a pizza recepted és ez is olyan jóóó :) A közös kenyered, a kekszeid, a szülinapos ötletek mind-mind életünk részeseivé lettek. Köszönjük a család nevében is, és folytasd kérlek még sokáig!!!

    VálaszTörlés
  64. Florist, köszönöm szépen! Ó, a matricák mindig nagy kincs, mert tényleg bármire rá lehet őket ragasztani... például iskolai füzetekre is,szépen sorban, aztán pedig beborítani átlátszó fóliával. Gyerekszobai tárgyakat is lehet vele díszíteni, aztán esetleg lakkal vagy dekupázsragasztóval átkenni, hogy tartósak legyenek... de ha végső esetben beviszed a maradékokat egy oviba, nagyon fognak neki örülni, mert lehet velük jutalmazni a gyerekeket, az óvó nénik nagyon szeretik :-)

    Drága Hankka, köszönöm nagyon! Szeretném remélni, hogy tényleg így marad ez, mert az ilyen kedvességek rengeteget tudnak adni... nagyon hálás vagyok érte. És úgy örülök, hogy írtál!

    Harth, igen, ez egy nagyon jó társaság, én is úgy szeretem őket... de, abszolút így látom én is, mintha elfogyott volna a türelem, a tolerancia mindenhonnan. Pedig sokszor ezzel lehet a legtöbbet adni... olyan jó érzés, hogy meleg kuckónak látod a Kiflit, nagyon szeretném, hogy ez ezután is így maradjon! Szeretettel ölellek!

    VálaszTörlés
  65. Kedves Évi-Levendulalány, kicsit elkéstem a comment-tel, de azért a csajok a férjem és én is nagyon sok virtuális ölelést küldünk Neked a blogszülinapodra. A nagy Ő-d pedig amilyen rejtőzködő, olyan széped ír, és sugárzik minden szavából, hogy imádjátok egymást és minden pillanatát az együtt töltött időnek. Kimondhatatlanul sokáig maradjon így, és Hadd legyek önző, Te is ilyen hosszú ideig maradj Nekünk, Blogolvasóidnak. Remélem a Többiek megbocsájtanak, hogy többes számot használtam. szeretettel, Anita és családja

    VálaszTörlés
  66. Tanti auguri a te tanti auguri a te:-)) nagyon boldog szulinapot kivanok Neked Olaszorszagbol!!! Mindig buszken mutogatlak az olaszoknak, hogy milyen ugyes vagy!!! Puszi, Gabianya

    VálaszTörlés
  67. Anita, egy ilyen kedves komment sosem lehet elkésve... köszönök minden ölelést és jó kívánságot, azon leszek, hogy még sokáig legyen módom kapni ilyen átmelegítő szavakat!

    Gabi Anya, szívből köszönöm, és bárcsak ott lehetnék én is, Olaszország egyszerűen maga a csoda... úgyhogy üdvözlöm azokat az olaszokat :-) Puszillak!

    VálaszTörlés
  68. Eszembe jutott ma reggel egy otlet, es ugy gondoltam te vagy az emberem, akitol megkerdezhetem, hogy kutba vessem-e az otletemet vagy sem. Van nekunk egy IKEA asztalunk, vasbol keszult es uveg a teteje, kicsit meguntam a dragat, meg igazandibol uj hazba is koltozunk es uj haz uj butorok leven fel szeretnem ujitani igazi uj hianyaban. Szerinted ezt az asztalt ha atfujom feher acril spray-vel es a tetejere rakok ra egy szep vilagos szinu fabol kivagott lapot az egy jo otlet, vagyis megvalosithato? Legfokeppen az a resze erdekel az ideanak, hogy a feher acryl spray meg fogja jol fogni ezt az asztalt es nem fog aprankent rank ragadni??? valaszodat elore is koszonom, vagy ha esetleg neked van valami jo kis otleted azt is elore megkoszonom!! Ciao, GabiAnya

    VálaszTörlés
  69. Szia, Gabi Anya! Szerintem ez jó megoldás, amit írsz, csak én annyit fontolnék még meg, hogy nem akrilspray-t használnék, a függőleges felületeken gyakran megfolyik, mert nem lehet teljesen egyenletesen fújni. Szóval első körben mindenképpen ecsettel és fehér akril alapozófestékkel kenném le, és csak ezután fújnám át óvatosan fehér akrilspray-vel, de a megfolyásokra tényleg nagyon kell figyelni. Végül pedig ha már szépen megszáradt, színtelen akrillakkal vékonyan átfújnám, mattal vagy fényessel, amelyik nektek jobban tetszik.
    Ha pedig illik az otthonotokba a vintage, lakkozás előtt kicsit átcsiszolhatod a vasszéleket, hogy áttűnjön az eredeti szín :-)
    A világos falap pedig nagyon jó ötlet a tetejére, teljesen meg fog újulni ezzel az asztalotok :-)
    Én is most készülök egy régi asztalt felújítani, én ezzel a sablonnal fogok csipkemintát festeni rá :-) :
    http://www.opitec.hu/index.php?tm=501919

    VálaszTörlés
  70. jaj de orulok a valaszodnak!! Koszonom szepen, majd tudositalak az eredmenyrol! Puszi

    VálaszTörlés
  71. Kedves Levendulalány! Hétvégén a Praktikerben jártam, ahol a festékrészlegnél megláttam egy kb. ajtó méretű tárolót, ami tele volt színkátyákkal. És ekkor elöntött az a bizonyos "kiflis" érzés, hogy valamire még jó lehet, így betáraztam röpke 50 darabot. Karácsonyi dekorációt már láttam belőle, de így nyár elején nem éppen fenyőfák kivágásához van hangulatom. :) Úgyhogy alapanyag van, ötlet (egyelőre) nincs, de hátha Neked eszedbe jut valami! :)
    Szép napot Neked és köszönöm, ha elgondolkodsz rajta!
    Gabi

    VálaszTörlés
  72. Szia Levendulalány! Tejfölös-vödör felhasználásra/kidekorálásra/átalakításra nincs valami nagyszerű ötleted? Időt állóan festhető ez a műanyag felület valamivel? Sosem dobom ki őket, és mivel igen-igen szeretjük a tejfölt, már meglehetősen sok van felhalmozva. Rakunk is bele ezt-azt, kiváló homokozó vödör is, de Te biztosan tudnál neki még valami új funkciót adni! :)Előre is köszönöm ha válaszolsz! És nagyon sok erőt, ötletet a bloghoz még vagy 100 évig! :) Üdv: Marcsi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...