mobilszalagadsense

2012. április 22., vasárnap

Üzenőtábla


Néha azt érzem, a műanyag állatkák átveszik a hatalmat a házban. Tudom, ez enyhén üldözési mániának hangzik, de hát tényleg mindenhol ott vannak.... A fürdőkádban úszkálnak, az étkezőasztal alatt lapulnak, éjjel a sötétben a meztelen talpunk alá ugranak, Villám McQueen-en száguldanak, szóval, nincs olyan helyiség a házban, ahol ne nyüzsögnének. Gondoltam, senki sem fog nagyon megharagudni rám, ha a meglévő 1567 darabból néhányat felhasználok, úgyhogy öt kopottas állatkát elkummantottam, és nekiláttam, hogy egy dizájnos üzenettartó részévé tegyem őket. :-)


Az állatkák mellé kerestem még egy lapos, natúr fadobozkát is:








Fogtam egy fekete akrilspray-t, és lefújtam mindent feketére - két rétegben.





Amikor megszáradtak, gyönyörű fényes feketék lettek. A doboz közepébe beragasztottam egy fehér Post it tömböt:





A fekete állatkákat pedig pillanatragasztóval a doboz tetejére ragasztgattam.





A hátuljára ragasztópisztollyal rögzítettem még egy dróthurkot, hogy fel lehessen akasztani - aztán már csak egy tollat kellett a dobozba tennem, és készen is lett az üzenettartó.












Még Neki is nagyon tetszett, ami nagy dolog, mert Ő az egyik legnagyobb kritikusom :-)







14 megjegyzés:

  1. Húdetetszik!!! :) Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  2. rewelacja!

    uwielbiam twojego bloga, skąd ty bierzesz te wszystkie pomysły? ;)

    pozdrawiam z Polski

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!Idén 100-ik bejegyzésed,gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    A festékeket hol tudod beszerezni és milyen áron?

    VálaszTörlés
  5. Megint egy hiper-szuper ötlet! :) (nálunk kb ugyanez a helyzet csak kis autókkal, Dunátlehetrekesztenibelőlük...:)

    VálaszTörlés
  6. I am brasilian...very, very, very wel!!!! by, by

    VálaszTörlés
  7. Ez kell nekem! Parafa táblám van, gond volt eddig a toll és a papír elhelyezése, ráadásul a parafán írni sem lehet! Az állatkákból pedig milyen gyönyörűséges szoborcsoport lett! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia! Óriási ötlet, nagyon ügyes vagy!!!! Köszönöm, hogy megosztottad. Esetleg azt meg tudnád írni, hogy te milyen fajta festékspray-t használsz? (Láttam már sok dolognál segítségedre volt.:) ) Köszi! Évi

    VálaszTörlés
  9. Milyen mások ezek az állatkák így, "befeketítve" :-)))
    Mindenesetre baromi jól néz ki ez az üzenőtábla!

    VálaszTörlés
  10. Fxtina, remélem, a tiéd is nagyon szép volt :-)

    AgKe, dzieki, tak, to sa moich pomysłów. Jestesz bardzo miła! :)
    Ciesze sie ze podobasz Ci sie! Innym raz tez czekam na ciebie!

    Tinike, örülök, hogy így látod!

    Emerencia, köszönöm szépen, de jó, hogy ilyen figyelmes vagy!

    Gabi, sajnos nem olcsó, viszont sokáig elég, mert nagyon jól fed - a Corában vettem, 800 Ft körül van egy flakonnal.

    Katalin, köszi :-)

    Kamrapolc, most adtál egy szuper ötletet, a sokezer kisautóból is fogok készíteni egyszer valami hasonlót :-) Köszönöm!

    Cica, thanks! :-)

    Hankka, örülök, ha adhattam egy ötletet! Az állatkák tényleg nagyon jól mutatnak, szeretem őket :-)

    Szia, Évi! Köszi szépen, nagyon kedves vagy! Prisma Color Acryl van írva a flakonra, nem tudom, ez elég infó-e így... a Corában vettem, de én is keresek gazdaságosabb megoldást erre :-)

    Orsi, tényleg mások, olyan hiperdizájnosak :-) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. hipiszupi ötlet!! pont én is az akrylfestékre akartam rákérdezni, de látom megtették már mások is :)

    VálaszTörlés
  12. Köszi szépen, Hajni... igen, itt mindannyiunknak egy rugóra jár az agyunk :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...