mobilszalagadsense

2012. április 10., kedd

Pillanatképek


Nem olyan egyszerű visszazökkeni a hétköznapokba... :-) úgyhogy egyelőre csak képekben. Nektek is jól telt?

(Kicsit később: haladok a visszazökkenéssel, úgyhogy most ellátom feliratokkal a képeket. :-) )



Egy ablak csak úgy út közben, átnyúló ágakkal,
gyönyörű kézműves tojásokkkal - csodaszép volt.

 


Az egyik első katicabogarunk :-)


Van az a bizonyos dán vajaskeksz, amit szép kerek fémdobozokba
zárva lehet kapni. Felkutattam a receptjét, és megsütöttem - hmmmmm...
megérte a fáradozást. :-)


Móni barátnőm hozott pár évvel ezelőtt Hollandiából feketetulipán-hagymát -
azóta minden évben kinyílik a kertünkben, és valami hihetetlenül különleges látvány.


A hagyományos húsvéti villásreggelin így néztek ki a tányérok,
a kicsik által gyártott tojásnyuszikkal, -csirkékkel, -bárányokkal. :-)


A legeslegillatosabb kerti kedvencem,
tavasszal MINDENT tele szoktam vele ültetni a hihetetlenül édes illata miatt


Medvehagymás-túrós-sonkás tésztatekercsek -
egy kiló pluszt biztos köszönhetek neki :-)


A húsvéti esőnek is megvolt a maga romantikája :-)


Egyszer ezt is megírom... hogyan építettünk annak idején egy kis faházat
a Nagyobbiknak a kerti tűzhelybe szánt falécekből - és aztán hogyan töltöttem azzal
órákat, hogy kifessem az oldalát :-)


A keksznyuszikat akkor kaptam, amikor megismerkedtem valakivel,
akiről két éve hallok, majdnem mindennap. Köszönöm, J! :-)


 
Az idei húsvéti tojások - vöröshagymahéjjal festve, fehér lakkfilccel dekorálva


Az egyik első sütim volt, amit életemben megsütöttem, az elzászi epertorta.
És azóta egyszer sem, pedig úgy emlékeztem, mennyei.
Most újra elővettem a receptet, és pontosan olyan finom volt, amire emlékeztem...


A legjobb, hogy ők is megérkeztek :-)


A kis almafánk, amit anyukám két éve megmentett egy hozzáértő metszéssel -
azóta egyre szebb, és ha következtethetek a virágok számából,
tele lesz almával. :-)


Végül pedig hogyan lesz egy ócska fémtányérból fűszermintás falióra -
mert barkácsolni még ilyenkor is muszáj volt :-)



15 megjegyzés:

  1. Csendesen és gyorsan telt a húsvét...szépek a fotóid és persze az alkotásaid! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek és hangulatosak a képek, nekünk pihenéssel és kikapcsolódással telt a húsvét! Szeretnélek meglepni egy díjjal, nézz be hozzám légyszíves! :)

    VálaszTörlés
  3. FANTASZTIKUS fotók!! nem is tok nagyon kedvencet választani... esőcseppes leveles tán az egyik ami nagyon-nagyon :)
    elutaztatok?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon bájos életképek, a legjobban a kerítésre festett kép tetszett... és a tojások, a kismadár, a virágzó fa, az a csoda-tekercs, ja és a kosárban a fehér virág...

    Az epres tortát pedig most kérem elküldeni ide az irodába, mert csak húslevest hoztam és nagyon jól esne utána!!! :-)

    Köszi a sok szépséget! Wagner Andi

    VálaszTörlés
  5. Nagyon hangulatos képek. Írnál nekem egy elérhetőséget ahol privát írhatok neked? Köszi!:)

    VálaszTörlés
  6. Fróni, akkor igazi lelki feltöltődés lehetett... köszönöm!

    Hankka, reméltem, hogy így lesz, olyan gyönyörűséges helyre utaztatok! Megyek is hozzád, és köszönöm szépen! :-)

    Hajni, nem, ez mind a közelben történt, de sok-sok szép kis pillanatból állt össze a húsvét, jó volt így képekben megörökíteni.

    Andi, küldenék is, de sajnos, már egyetlen morzsa sincs belőle, szegény csak pár órát élt :-) Én köszönöm!

    Cashmere, köszönöm, és persze: pereceslevendula@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. A fenti recepteket természetesen kérjük közkinccsé tenni!!! :)
    tiszakavics

    VálaszTörlés
  8. Örvendek, hogy szép húsvéti képekkel jelentkeztél,nagyon tetszik az összes ,azonban a vizcseppesek csodálatosak, elárulnád milyen progival dolgozol?Nagyon szépen megköszönném!Vidám napot kívánok!

    VálaszTörlés
  9. De szerettem ezt végignézni! Tavaszolás, finomságok, az alkotásai, no meg a mézvirág... :-) Jó is volt ez most így, megvolt a hangulata.

    VálaszTörlés
  10. Tiszakavics, fejben tartom az igényt :-)

    Emerencia, őszintén szólva majdnem semmilyennel, ha egy kép túl sötét vagy világos, akkor az Office Picture Managerével egy kicsit javítom, de ez minden. Szerencsére a fényképezőgépem sokkal ügyesebb, mint én :-) Persze, mindig ígérgetem magamnak, hogy egyszer majd a PhotoShophoz is érteni fogok, de egyelőre még nem jutottam hozzá...

    Én illatos ternyének ismertem, de a mézvirág is nagyon kifejező, sőőt :-) Örülök, hogy tetszett!

    VálaszTörlés
  11. Igazán élményekben gazdag ünnepetek volt, és nagyon klasszak a képeid! Valamint nagyon szívesen lennék kosztos nálatok... :-)
    A virágot én is mézvirágként ismerem.

    VálaszTörlés
  12. Kedves Levendulalány!

    Az az illatos virág érdekelne, még nem láttam ilyet, pedig a virágok rabja vagyok, mi a neve ennek az általad legeslegillatosabb virágnak titulált növénykének?

    VálaszTörlés
  13. Ágnes, igen, valóban így volt, és köszönöm - mi is degeszre ettük magunkat :-)

    Kedves Névtelen, ketten is írták, hogy mézvirágként ismerik, én illatos ternye néven szoktam vásárolni, és megnéztem neked, a latin neve lobularia maritima :-) Ilyentájt sok helyen kapható palántaként, de magról is vethető, és bár egynyári, sokszor következő évben is kijön ugyanott, mert elszórja a magjait. És tényleg csodálatosan édes, finom, erős illata van! :-)

    VálaszTörlés
  14. Kedves Levendulalány! Felkerültek azóta valahová ezeknek a csodáknak a receptjei? Köszönöm előre is:)

    VálaszTörlés
  15. Szia, Vica! A dán vajaskekszet ki fogom egyszer tenni, az biztos, de újra meg kell sütnöm, hogy reproduljam rendesen a mennyiségeket, mert eltüntettem valahova a fájlt, amiben leírtam magamnak :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...