2012. április 19., csütörtök

Ötperces harisnyás-konzervdobozos


Van néhány dolog, ami biztos ezen a világon. Például az, hogy nem leszek még egyszer harminc huszonöt éves, meg az is, hogy a robbanócukorkás Milkáért érdemes volt megszületni, és még az is, hogy nálunk konzervdoboz soha-soha nem kerülhet a kukába.

Hiába, imádom a konzervdobozokat (persze csak a robbanócukorkás Milka után), és általában alig várom, hogy kiürüljön egy újabb. Ezért aztán komoly rajongója vagyok az olyan ételeknek, mint például a hummusz, ami után 2-3 csodás csicseriborsós konzervdoboz biztos marad... ezekre aztán mohón lecsapok, és lelkesen befestem-beragasztom-beakármizem őket.
Legutóbb a beakármizés mellett döntöttem, mivel ismét selejteztem a Nagyobbik kinőtt és kibolyhosodott harisnyáit, arra gondoltam, mi lenne, ha ezekkel a harisnyákkal borítanám be a konzervdobozokat - és lőn. :-)

Először is túltettem magam azon a traumán, hogy a Nagyobbiknak éppen azt a tündéri harisnyáját sikerült kinőnie többek közt, ami édesen pöttyös, ráadásul a fenekén egy macifej trónol, és egy másik pöttyös harisnyával együtt felhasználásra érdemesnek zsűriztem:





Lenyisszantottam belőlük egy-egy szárdarabot:





A harisnyaszárba belehúztam a konzervdobozt - mivel a harisnya aránylag szűk, még ragasztásra sem volt szükség:








Kötöttem a konzervdobozok derekára egy-egy szalagot, és ezzel el is készültek a villámgyors virágtartók. Az én tarka zoknijaimból még helyesebbeket lehetne készíteni, de azt hiszem, kinőni nem fogom már őket, úgyhogy várnom kell még, amíg elrongyolódnak :-)















20 megjegyzés:

  1. Hát, ez hatalmas ötlet!!!! Most bánom, hogy nincsenek lányaim!!!!! Puszi: S.Ildi

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Megyek a kukához a kidobott dobozért!

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon vagány ötlet! Ráadásul tipikus példája, hogy üres pénztárcával is lehet lakást dekorálni: egyébként minden hozzávaló a kukában is landolhatna.
    Ez is meg fogom valósítani - de szerintem a fiús harisnyákkal is lehet próbálkozni. Szürke rózsaszín masnival, barna harisnya kék akármivel... nem lehet rossz.

    VálaszTörlés
  4. DEJÓK! Így nem is annyira bánom, hogy a lánykám kinőtt néhány cuki harisnyát. Már csak néhány konzervdobozt kell harácsolnom a barátoktól-szomszédoktól-rokonoktól és nekem is lesznek ilyen helyes kaspóim. Trallalalla! :D (Lehet a bölcsibe is viszek belőle... )
    Megint köszi a szuper ötletet!

    VálaszTörlés
  5. Már alig bírom elpakolni az üres konzerves dobozokat! :) Holnapra készülök egy bejegyzéssel,ötletekkel. Majd nézz be hozzám! :)

    A harisnya csúcs! :)

    VálaszTörlés
  6. jajj de édesek! szuper ötlet! :) még a végén ezt is kipróbálom ;)
    micsodaaaa? robbanócukorkás Milka?! jesszusom ez eddig kimaradt az életemből, perig én sem leszek már huszonöt.. :( össze kell szednem magam! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia !
    Én is pont ilyet csináltam valamelyik nap csak én csipkés harisnyát húztam rá :))

    VálaszTörlés
  8. Tulipánt, köszönöm!

    Erika, nagyon örülök, hogy így látod :-)

    Ildi, szerintem lehet felnőttzokniból-harisnyából is, biztos abból is jól nézne ki :-)

    Petrus, jól teszed, ilyen kincsek csak meneküljenek meg a kukázástól :-)

    Florci, köszi!

    Betti, sőt, teljesen igazad van, nagyon jó hozzá a fiús harisnya is, sőt, akár egy elszakadt gyerekfarmer levágott szára is... ezt ki is fogom próbálni, azt hiszem.

    Fruzsietta, nagyon szívesen! Az a lényeg, hogy vannak helyes felhasználható harisnyák, azokat sokkal nehezebben lehet szerezni, mint üres konzervdobozokat, úgyhogy nagyon szerencsés vagy :-)

    Fróni, már most alig várom! De mindennap benézek, úgyhogy egészen biztosan nem mulasztom el :-)

    Kamrapolc, és ez a Milka a csúcs, mind közül... mielőtt 26 leszel, kóstold meg :-)

    Szia, Tinike! Jaaaaj, csipkés harisnya... én is szeretnék olyat, el tudom képzelni, mennyire gyönyörűre sikeredhetett!

    VálaszTörlés
  9. Az a robbanócukorkás milka... szívemből szóltál :)

    VálaszTörlés
  10. Milyen jó ötlet ez is! Azt hiszem, újabb helyek után kell kutatnom a garázsban és a műhelyben, mert odáig jutottam, hogy már semmit nem dobok ki. De komolyan: azon morfondírozom, vajon Levendulalány mit készítene belőle? :)

    VálaszTörlés
  11. Csigaszabo, ugye? :-) Teljesen rákattantam.

    Hankka, drága vagy! Akkor lassan elátkoz engem a család :-) De hát tényleg annyi mindent lehet készíteni a kidobásra szánt dolgokból, igaz? :-)

    VálaszTörlés
  12. Évi,nekem ez annyira megtetszett hogy már el is készítettem,igaz nem harisnyából hanem egy térdigérő zoknimból:)))

    Köszönöm (ismét) az inspirációt!Szép álmokat Neked!:)

    VálaszTörlés
  13. Hajnoc, ugye, teszel ki képet róla a blogodra? Annyira kíváncsi vagyok rá! Szuper jó lehet :-) A lehető legszívesebben, és neked is nagyon-nagyon szép álmokat kívánok, sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  14. Kedves Levendulalány,
    Továbbra is őszinte nagyrabecsülésem.
    Kérdések: melyik fázisban ültetted bele a növényt?
    Ha mintás papírral díszítem a konzervdobozt, az kibírja szabad ég alatt? Egyáltalán, papír nélkül kibírja (nem rozsdál meg?)?
    Van még egy műanyag cserép a konzervdoboz és a virág közt?

    Köszi.

    VálaszTörlés
  15. Szia, Kispiskóta! Igazság szerint nem beleültettem, hanem beletettem azzal a vékony műanyag cserépszerűséggel együtt, amiben lehetett venni a növényt. Ha szabad ég alá teszed, a papír kevés, az sajnos nem fogja bírni... papír nélkül pedig mindenképpen érdemes akrillal lefesteni és/vagy lelakkozni, akkor nem fog megrozsdásodni!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...