mobilszalagadsense

2012. április 24., kedd

Hollókő


Hétvégén Hollókőn voltunk. Már többször jártunk itt, de ez nem az a fajta hely, amire rá lehetne unni... eddig mindig olyankor voltunk itt, amikor az utcákon hömpölyögtek a turisták - most viszont egy nagyon csendes, nagyon álmos, teljesen néptelen pénteki Hollókő fogadott minket, ahol csak a saját lépteinket hallottuk a girbegurba köveken. 

A szüleim egész hétvégére vállalták a kicsiket, és ez most óriási ajándék volt nekünk... kézenfogva sétálhattunk, ami nekünk nagy élmény, mert mindig egy-egy maszatos kezecskét fogunk, egymásét csak nagyon ritkán. :-) Beülhettünk nyugodtan vacsorázni, senkit sem kellett nevelni az asztalnál, nem kellett sietni, reggel nagyon sokáig alhattunk, sok-sok kilométert gyalogolhattunk az erdőben, és senki sem furakodott közénk, ha puszizkodtunk :-) Imádom a gyerekeimet, és nagyon szeretek velük lenni, ugyanakkor ezek a kettesben töltött pillanatok annyira, de annyira csodálatosak tudnak lenni... és aztán persze ugyanilyen boldogság volt újra látni, ölelni őket, rácsodálkozni, milyen szépek, nagyok, okosak, és megintcsak rájönni arra, úgy vagyunk kerek egész, ha négyen vagyunk.

Szóval, Hollókő tényleg csodaszép - ha valamelyikőtök nem járt még arra, akkor mindenképpen érdemes egyszer úticélként kitűzni, annyira nincs is vészes távolságra Budapesttől. Gyerekekkel is nagyon jó program, hiszen ott a vár, az erdőben pedig van egy gyönyörű új tanösvény - egy nagy, tekintélyt parancsoló fakapun át lehet ide belépni, amitől egy kicsit olyan Alice Csodaországban érzésem volt :-)  A tanösvényen van erdei játszótér, kötélpálya és sok információ az erdő életéről, de már csak a csodaszép természeti környezetért is érdemes ellátogatni ide. Végtelen nyugalom, lombsusogás és madárdal, utána pedig a faluban egy jó kis palócleves egy finom nógrádi szelettel... kell ennél több? :-)




































































18 megjegyzés:

  1. Gyönyörű helyen voltatok, itt még mi sem jártunk.De feltétlenül megnézzük. Szeretünk az erdőbe kirándulni, állatokat, növényeket nézegetni. Imádjuk a tájházakat, falumúzeumokat is.Irigyellek a kettesbe töltött hétvégéért, bár mi úgy vagyunk vele, hogy a fiunk nélkül nem szívesen utazunk sehová. Minden percét ki szeretnénk élvezni annak, amit együtt tudunk tölteni.

    VálaszTörlés
  2. tényleg fantasztikus
    csodaszépek lettek a képek is, kicsit engedi sejteni, milyen fantasztikus volt ott:)

    VálaszTörlés
  3. Szépek a fotók, a farakás és a legutolsó különösképpen tetszik.
    Az elsőről - mikor még csak a kis képet láttam - azt gondoltam, hogy valamilyen plafonra függesztett dekor - ez volt a fotós célja, ugye? :D

    VálaszTörlés
  4. Ez biztosan óriási feltöltődést adott, csodás képeket készítettél, köszönöm az ajánlót :)

    VálaszTörlés
  5. Hollókőnek tényleg nagyon egyedi hangulata van, én is szeretem. A képek is nagyon jól sikerültek, én most a méhecskésre csodálkoztam rá. :-)
    Mi Dobogókőre készülünk a nyáron, sok fotóra és nagy feltöltődésre készülök!

    VálaszTörlés
  6. Lassan 12 éve lesz, hogy a nászutunkról (Lillafüredről) hazafelé tartva betértünk egy fél napra Hollókőre. Csodás volt! Pontosan így éreztem Én is, mint Te...bár Áronkám akkor még sehol nem volt! :)
    Gyönyörű gyöngyszeme ez az országnak, ami több más hely mellett kötelező látogatási célpont kellene legyen mindenkinek. A fotók katalógusba illőek-dícséret jár érte! :)

    VálaszTörlés
  7. De jó volt nektek! És nagyon szép képeket hoztál!

    VálaszTörlés
  8. Kriszti, akkor ez egészen biztosan tetszene nektek, és még gyerkőccel is nagyon jó program, akár csak egy sima vasárnapon is!

    Katalin, igen, tényleg nagyon jól éreztük magunkat :-)

    Kata, igen, gondoltam, hogy így fog hatni :-)

    Erika, igazán szívesen!

    Ágnes, igen, a méhecskésre egy picit büszke vagyok :-) Dobogókő is biztos gyönyörű lesz, nemrég jártunk arra, és én is ezer fotót készítettem...

    Fróni, a lillafüredi nászút is mennyire szép lehetett... az az egyik kedvenc vidékem. De annyi ilyen gyönyörű pontja van Magyarországnak, be sem lehet járni az összeset, pedig milyen jó lenne. Köszönöm a dicséretet :-)

    Dominika, igen, nagyon jó volt :-) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. en meghatodtam azon amit irtal:-)

    VálaszTörlés
  10. Hű de gyönyörű helyen jártatok...és ráadásul kettesben..most nagyon irigykedek :)Főleg hogy tőlünk majd 400 km-re van...:(

    Csodaszépek a képek,nem is tudnék választani közülük...na jó,talán az első és az utolsó:)))

    VálaszTörlés
  11. Jaj de jó képek! Nekem a zümis tetszik a legjobban ;)

    Mi is voltunk Hollókőn többször is. Varázslatos egy hely.
    Augusztus 20-án várjátékok is voltak (talán lesznek is), és kedvesem bronz-buzogányos várvédő lett :))) Még oklevelet is kapott róla! Nekem ott a zokni-csata tetszett akkor a legjobban...

    Üdv: Erzsi

    VálaszTörlés
  12. Gabi Anya, de kedves vagy... köszönöm!

    Liza, igen, felejthetetlen...

    Hajnoc, én is úgy éreztem, kivételezett helyzetben vagyunk :-) 400 km?? Merre laktok pontosan, ha nem titok?

    Erzsi, ez a bronz-buzogányos várvédő hihetetlenül jól és igazán férfiasan hangzik, azt hiszem, rábeszélem Őt, hogy menjünk el ide majd aug. 20-án, szerintem nagyon jól állna neki ez a cím :-) A zoknicsatáért meg a Kisebbikem lenne oda, az biztos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Évi,közben megnéztem még 1x és hát az egyest elnéztem hetesnek az utvonalterven...szóval "csak" 310 km tőlünk:)Amúgy Vas megyében élünk a Ság-hegy lábánál:)

      Törlés
    2. Háát, mondjuk így sincs közel... viszont szép helyen laktok! :-)

      Törlés
  13. Ez nagyon vicces, mi pont a múlt héten jártunk arra, és tényleg ilyen gyönyörű. Még sosem voltunk ott, a macskakő kicsit meggyötörte a babkocsit, de a várban a bejáratnál lehetett hagyni:)
    A kölykök a várat nagyon élvezték, sajnos a tanösvényt nem találtuk meg, igaz nem is kerestük, nem tudtunk róla. Merre van?
    De majd legközelebb, mert tuti lesz legközelebb!

    VálaszTörlés
  14. Fantasztikusak a fotóid! Mi is nagyon régen jártunk már arra, de most újra kedvet kaptam! Köszi, és engedelmeddel a szép képek gyűjteményembe lopok egy-kettőt innen is!! :-)
    Puszi,
    Wagner Andi

    VálaszTörlés
  15. Kispite, a tanösvényhez csak ki kell sétálni a faluból a vár irányába, de nem kell felmenni a várhoz, hanem továbbmenni az úton, és kb. egy kilométerre van onnan! Igen, még nekünk is lesz legközelebb, az biztos :-)

    Andi, persze, bármelyiket! Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...