2012. április 14., szombat

Harry Potter-rajongóknak


A következő ötlet eredetijét valahol a neten láttam, az persze sokkal szebb volt, de nem akartam teljesen átalakítani a legkisebb helyiség fő berendezési elemét :-)
Az az igazság, az egész csak azoknak lehet érthető, akik olvasták a Harry Pottert - de valószínűleg ők sokan vannak, úgyhogy remélem, többségetek mosolyog majd egyet rajta. A többieknek pedig úgy magyaráznám el a dolgot, hogy a varázslóvilágban egészen hétköznapi tárgyak vezethetnek egészen különleges helyekre - és minél hétköznapibb az a tárgy, annál jobb...

Azt hiszem, teljesen magukért beszélnek a képek, úgyhogy kivételesen nem eresztem bő lére a bejegyzést...
Nagyon szép hétvégét kívánok nektek! :-)


















10 megjegyzés:

  1. Szia Levendulalány!
    Imádom a kreatív vénádat és a fantasztikus humorodat! Olyan jót kacagtam a táblán, hogy összecsődült a család...
    B.
    (aki olvasta a könyveket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy ez mekkora ötlet. :D Nagy HP fun vagyok, és egy ilyen szerepjátékos oldal (Egyesület) tagja, ahol rendszeresen csinálunk találkozókat, táborokat kviddiccsel, pálcákkal, talárokkal... mindennel, ami kell. De ez még senkinek nem jutott az eszébe! :) :)

      Törlés
    2. Hahaj, na majd most! :D Imádom a blogodat, Levendulalány, és sűrűn is látogatom! :) Ez a bejegyzésed nálam viszi a pálmát! ^^

      Törlés
  2. Mágiaügyi Minisztérium! Haláli! :) Akár zsupszkulcs is lehetne...

    VálaszTörlés
  3. ÖÖÖ, és kipróbáltátok már? :)))

    VálaszTörlés
  4. aszta! :D:D:D és ezt hogy rögzítetted a tartályhoz? mert ugye keret kicsit súlyosabb, mint egy sima papírlapot odacelluxozni...

    VálaszTörlés
  5. B., nagyon örülök, hogy meg tudtalak nevettetni, és köszönöm :-)

    Csiga, szuper lehet egy ilyen találkozó! És hátha tudtam adni most egy kis inspirációt még a sok ötlet mellé :-)

    Fruzsietta, igazából az is :-)

    SK, izéé, már többször is, de valszeg túl bénán hoppanálok :-)

    Hajni, a keret hátuljára, az akasztóba tekertem egy darab drótot, aminek a másik végét beleakasztottam a tartály belsejébe (előtte persze levettem a tetejét, aztán meg visszatettem). Végül hogy ne lebegjen a keret, a két alsó sarkát gyurmaragasztóval odanyomtam. Ennyi :-)

    Kata, örülök,hogy tetszik :-)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a kivitelezés is, a jó ötlet mellett! Az jutott eszembe, hogy akinek két wc-je van, a másikra ki lehetne akasztani: "Hisztis Mirtill lakosztálya"
    Nagyon klassz a blog! ;)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg, Hisztis Mirtill!! :-) Ez is mennyire jó ötlet :-) Köszönöm!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...