2012. március 8., csütörtök

Tavaszkívánósan


Még mindig nem vagyok maradéktalanul elégedett az időjárással, mert hát jó, jó, legalább már hó nincs, de azért egy picurkát lehetne melegebb, elvégre most már ugye március van, és az egészen hivatalosan tavaszi hónapnak számít... ráadásul egyfolytában ellentmondásos meteorológiai jelentésekbe ütközöm, úgyhogy nem is tudom, mire lehet igazából számítani mostanában. Nektek véletlenül nincs valami jó és megbízható forrásotok arról, milyen idő várható, levelibéka vagy ilyesmi...? Szívesen vennék természet anyánk részéről egy sokpecsétes írásbeli szerződést arról, hogy holnaptól nem megy a hőmérséklet 15 fok alá, egyszerűen annyira viszolygok mostanában a hidegtől, hogy csak na.

Ennek megfelelően egyfolytában tavaszi-húsvéti dolgok kerülnek ki a kezem alól, gondolom, ez valamiféle tudattalan igyekezet a tavasz gyorsítása érdekében... például tegnap is. Úgy kezdődött, hogy eltettem a színes papírokkal együtt vásárolt zöld muffinpapírokat a kamrába... feleslegesen, mert aztán kihoztam őket onnan, letettem az asztalra, és csak nézegettem, hogy milyen szépen és vidáman zöldek. Erről is az elhúzódott tél tehet, hogy az ember lánya már BÁRMINEK tud örülni, ami zöld...
Aztán odatettem melléjük pár apró színes tojáskát... valahogy egyszer csak hirtelen lett még ott egy kis vatta meg pár zseníliadrót is... úgyhogy - nekiláttam. :-)






A zseníliadrótok végére hajlítottam egy kis kört, és pillanatragasztóval beragasztottam őket a muffinpapírokba.





A zseníliadrót köré vattapamacsokat tettem, több rétegben - a legfelső itt-ott kicsit túl is lógott a a muffinpapír szélein.





Három tojáska aljára tettem pár csepp pillanatragasztót, és belenyomtam a vattába.





A zseníliadrótokat egy kissé hullámosra hajtottam, a tetejükre pedig ráragasztottam egy mintás papírból kivágott pillangót.





És ennyi... a három kosárka nagyjából tizenöt perc alatt készen lett, és valami hihetetlenül intenzív tavaszi hangulatot varázsolt. Ha úgy érzitek, a ti lelketeknek is jól esne egy kis gyors tavaszi dekoráció, akkor ezt szívből tudom javasolni :-)















16 megjegyzés:

  1. Ezek (is) nagyon helyesek lettek és vidámak :)

    VálaszTörlés
  2. Évi, ez megint gyönyörű lett!!! Én is nehezen viselem már a hideget...

    VálaszTörlés
  3. Erika, köszönöm! Remélem, legalább ezek adnak egy kis pluszt, ha már a jó meleg, finom napsütés egyelőre nem is...

    Fróni, köszi szépen :-)

    Dominika, ugye? Az embernek már oan, de oan elege van ebből a hidegből. Napsütéses-tavaszosat szeretnék, de most! :-)

    VálaszTörlés
  4. We snowstorm on friday and Saturday but by Monday we had 63 degrees(F) with lots of wind. Today is sunny and windy but the temperature is not very warm yet. I love these butterflies- I may have to make some to brighten up the office. It will have to wait until tomorrow though- all my supplies are at home.

    VálaszTörlés
  5. Hát ezek is nagyon helyesek és vidám diszek!!! Én is nagyon várom már a tavaszt, imádok kint "kapirgálni" :) de úgy néz ki, ilyeneket sajna csak a lakásban láthatunk mostanában, itt ugyanis (Győr) most kezdett esni megint a hóóóóó! :((

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek!
    Ma voltam Aldiban és én sem tudtam ellenállni a szép kartonoknak, amikről múltkor írtál! :)

    VálaszTörlés
  7. Most már tudom mi hiányzott nekem az utóbbi két hét influenzás-lázas-fáradt hétköznapjain....hát EZ :) A tavaszvárós vidám ötleteid,a szívet-lelket melengető írásaid,a sok-sok gyönyörű kép...jó újra ittlenni Nálad :)

    Ui:Az Aldis kartonokról sajnos lemaradtam de ma 29!!! forintért vettem csudaédes (tavalyi) nyuszis szalvétákat a DM-ben:)))

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom, nagyon jó!
    Ismételten gratulálok az időszerű ötletekhez-én a magam részéről várom az újabb gurigásokat.
    Minden jót,
    VRJúlia

    VálaszTörlés
  9. Hát ez nagyon- nagyon aranyos! Olyan jellemzőek Rád még a színek is! Az embernek mosolyognia kell már magától a színektől, annyira vidámak! Még csak két napja ismerlek, még nem tudtam átnézni az összes alkotásodat, de nagyon- nagyon imádom mindet, és már rengeteg kedvencem van ( és nem csak az édességek között :-))
    Olyan kár, hogy amikor még picik voltak a lányaim, akkor nem találkoztunk és lemaradtam erről a rengeteg imádnivaló dologról! Na de majd az unokáimnak ( azért remélem az még nem mostanában lesz ) mindent de tényleg mindent el fogok készíteni...vagyis majd velük együtt inkább...
    További szép, gurigákban gazdag tavaszvárást kívánok Neked nagyon sok szeretettel!
    Holnap első dolgom lesz reggel megköszönni a kolléganőmnek, hogy mesélt Rólad, mert fantasztikus élményeket nyújtasz! Lányom már csak forgatja a szemeit meg nyögdécsel nagyokat, amikor egy- egy " hííííííí....meg jaaaaaaaaj gyere hamar nézd milyen aranyos! " felkiáltással csalom át a szobába....aztán együtt gyönyörködünk tovább...
    Mégegyszer nagyon köszi, hogy két napja már miattad kapcsolom be a számítógépet!
    Judit

    VálaszTörlés
  10. Mónika, hát legyen így :-)

    Bobbie, I hope you will have the perfect weather soon! With these eggs and butterflies we can bring closer the easter feeling and also the joy of spring - and that's all what I need now :-)

    Kriszta, hallottam ezt a győri hósesét, de alig hittem a fülemnek, szörnyű! Azért remélem, mostanra már el is olvadt... nagyon kell az a kerti kapirgálás szerintem is!

    Liza, nagyon örülök, hogy kaptál, ugye, hogy csodaszépek? :-)

    Hajnoc drága, hiányoztál is nekem! Most már minden rendben veletek?

    Kedves Júlia, örülök nagyon, hogy tetszenek! Gurigás ötletből pedig egész biztosan nem lesz hiány, ez egy örök szerelem a számomra...

    Judit, nagyon köszönöm a kedvességedet, olyan jólesős! Remélem, hogy még sok-sok megvalósításra érdemes ötletet találsz majd még itt a Kiflin, ami a majdani kicsiknek és a jelenlegi nagyoknak is jó lehet :-) Én is vidám, szépséges tavaszvárást kívánok neked, azt hiszem, a tavasz az egyik legjobb dolog, ami csak történhet velük... várlak szeretettel máskor is itt! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen csodaszépek, csak azt sajnáltam, hogy nem tudok mindjárt mind a 3féle csomagból venni!

      Törlés
  11. Beszereztem az Aldiból a saját kartonjaimat ( vettem két csomaggal rögtön, mert nem tudtam dönteni)és elkészítem az irodáinkba ezeket a csodákat!

    VálaszTörlés
  12. Kriszti, hol tudtál még venni? Én is vettem volna még, de már sajnos sehol sincs...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szombathelyi vagyok, itt még volt pár darab kedden, abból két csomagot el is hoztam, bár a kalitkás ötleted miatt bánom, hogy a fekete csomagot még nem vettem meg.

      Törlés