2012. március 4., vasárnap

Quilling


Ismerkedem ezzel a technikával, borzasztóan tetszik... csak hát sajnos ez nem az a dolog, amihez félóra elég lenne, pedig csodaszép kreációkat lehet alkotni vele, elég csak rákeresni a "quilling" szóra a Google segítségével.

Még hónapokkal ezelőtt vettem egy alap csíkkészletet, de egészen idáig nem nyúltam hozzá, mert valahogy nagyon bonyoultnak tűnt. Pár nappal ezelőtt mégis rászántam magam, hogy kibontsam a kis csomagot, és elkészítsem az első körtekercseket.... hát, ha lesz valamikor sok-sok-sok időm, akkor ennek egy részét mindenképpen erre fogom fordítani, mert nagyon egyszerűen lehet hihetetlen szépségeket alkotni vele. Én persze ebben a tudásban még sehol sem tartok, de amiket készítettem, azokat nagyon szeretem - kérlek, ne nézzétek túl kritikusan őket. :-)

Gyönyörű vasárnapot kívánok Nektek!




















9 megjegyzés:

  1. Hát, ha még csak most ismerkedsz vele, és már ilyen gyönyörűűűűűűűűek, akkor mi lesz még itt???? ;-)Neked is szép vasárnapot! Ildi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klasszak lettek! Érzem, lesz még erről szóló posztod :-) Kedves ismerősömék már cső profik ebben :-) Kukkants be hozzájuk: http://gurigami.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Ildi, ez nagyon jólesett, és azt érzem, szárnyakat kapok tőle :-) Köszönöm!

    Zsuzsa, köszi szépen, én is ezt érzem :-) Igen, ismerem az oldalt, ez már valóban egy teljesen más dimenzió, én ide sosem fogok eljutni, attól felek... de tényleg lenyűgöző egy technika ez!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, főleg a kék virág :)

    VálaszTörlés
  5. Ismét megállapítottam, hogy rokon lelkek vagyunk. Én kb egy éve vettem meg a kezdő szettemet, de idő hiányában még hozzá sem nyúltam. Nagyon szépek letteket készítettél.

    VálaszTörlés
  6. ez a KÉKSÉG a végén a szívem csücske az összesből! :)

    VálaszTörlés
  7. Méz és Olíva, nekem is az tetszik a legjobban :-)

    Kriszti, hát igen, ez tényleg így volt velem is... de akkor lehet, hogy hamarosan te is megbontod a csomagodat :-)

    Hajni, az enyém is, de hát nem is csoda, hiszen levendula akar lenni, csak nem volt lila csíkom :-)

    VálaszTörlés