2012. március 5., hétfő

Guriganyuszi


Hagytam egy kis tisztességes időt eltelni a legutóbbi vécépapír-gurigás ötlet óta, de sajnos, nem bírom tovább. :-) Hiszen ismertek, és tudjátok, ez az én titkos (na jó, már nem annyira titkos) szenvedélyem, a gurigákból történő VALAMIK készítése.

Legutóbb a közelgő húsvét miatt vettem elő az én drágaságos gurigáimat, és szöszmötöltem belőlük egy nyuszis dekorációt - ismét egy gyerekekkel elkészíthető dolgot gondoltam ki, mert sokkal jobb együtt készülni a húsvétra, ráadásul ez nagyon gyorsan és egyszerűen legyártható. Ha nincsenek otthon éppen olyan kiegészítő alapanyagaitok, amelyek a leírásban vannak, könnyen lecserélhetitek bármi másra: a zseníliadrótokat sima kartonra, a zseníliagolyókat egyszerű vattából formált gömböcskékre vagy akár ezt is kartonpapírra - guriga viszont mindenhol akad szép számmal, ebben biztos vagyok... :-)


Először is tehát vegyük elő a gurigákat, és fessük be őket fehérre:





A zseníliadrótokat hajtsuk meg fülformájúra, és pillanatragasztóval ragasszuk be a gurigák belsejébe, felülre.





Alkoholos filccel rajzoljuk meg az arcokat:





Ezután pillanatragasztóval rögzítsük a mancsokat és a lábakat. Én még ragasztottam a nyakukba selyemszalagból készült masnikat is, meg göndör szöszöket a fülek tövébe. :-)





A nyuszik ezzel tulajdonképpen készen is vannak.
Én még egy kicsit továbbgondoltam ezt a húsvéti dekorációt - fogtam egy üres actimeles palackot, és a tetejét levágtam egy késsel:





A palackot belecsúsztattam a guriga belsejébe:





A palackot megtöltöttem vízzel, és tettem bele pár szál miniborostyánt és százszorszépet.





Az eredmény pedig egy helyes külsejű húsvéti nyuszi, akinek még tavaszibb kinézete lesz a pocakjában lapuló virágok miatt... :-)








13 megjegyzés:

  1. Tüneményes :-) Tuti elkészítjük (ráadásul ha minden jól megy, ma érkezik a csoda csomagom az opitectől, így lesz alapanyag is - halkan jegyzem meg, kérjél százalékot tőlük :-D ) ! Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon édes:)!
    Köszi Neked, hogy elkezdtem "kreatívkodni", alapfokon, igaz, dehát mégiscsak:).
    Ha Te nem vagy, a gyerekemnek tuti nem lett volna villamosos jelmeze pl., mert eszembe sem jutott volna, hogy álljak neki. Így meg neki lett a legmenőbb jelmeze a sok boltban vásárolt cucc között.
    Az ovis nőnapra pedig az óvónénik a nagyon egyszerű édes kis virágjukat ruhacsipeszes kaspóban fogják megkapni. A lányoknak pedig készülnek az "ékszerek": mindenki kap egy karkötőt.
    És ma megvettem az Aldiban életem első négy db motívumos kartoncsomagját. Annyira szépek, hogy sajnálom őket összekaszabolni, de komolyan boldoggá tett, hogy immár motívumos karton-tulajdonos vagyok - soha nem vágytam korábban ilyesmire:).
    Az Uram csak mosolyog, azt mondja, nagyon jó látni, az örömvigyort a fejemen:).
    Köszi:)!!!

    VálaszTörlés
  3. Kála, köszönöm, és egyúttal gratulálok a csomagodhoz is, én imádok kreatív alapanyagokat tartalmazó csomagokat kapni, azoknak tudok a legjobban örülni :-)

    Mónika, köszi! :-)

    Kishala, először is nagy puszi az aldis tippért, én is elrohantam rögtön, ahogy elolvastam a kommentedet, és bevásároltam :-) Annak pedig szívből örülök, hogy úgy érzed, nagyobb kedvvel alkotsz, és főleg hogy ezzel a körülötted élőket is még boldogabbá teszed! Nagyon köszönöm, hogy megírtad ezeket az érzéseket, nekem nagyon sokat jelentenek... azt a villamosos jelmezt úúúúgy megnézném! :-)

    VálaszTörlés
  4. Mindig tetszenek az alkotásaid, de ez most különösen! Nagyon-nagyon cukik, virággal és anélkül egyaránt! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a nyuszi nagyon cuki! Nagyon jó ötlet!
    Azt hiszem lopizom, ha szabad, és az ovisaimmal készítünk ilyen nyuszogót!

    VálaszTörlés
  6. Neked szívesen megmutatom, mert egy Profi mellett nem annyira ciki amatőrnek lenni:) : http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1829028582002.54098.1728983594&type=3

    Nagyon örülök, hogy tudtam újat mondani az Aldival:)!

    Judit

    VálaszTörlés
  7. Reggel még mosolyogtam a nyuszikon, most meg már ott sorakoznak Zsófim szobájában, holnap reggeli meglepetésnek! Tündériek!
    Köszönjük!
    Judit

    VálaszTörlés
  8. Hankka, köszönöm szépen :-)

    Liza, persze, vidd csak az ötletet, remélem, tetszeni fog az ovisoknak is :-)

    Judit, milyen amatőr?? Hiszen ez a jelmez nagyon profi és édes lett, hát el is hiszem, hogy az övé tetszett a legjobban! Egy ilyen szuper jelmezzel nem szabad ám szerénykedni :-)
    Az aldis tippért pedig mindig hálás leszek neked!!

    Judit, nagyon örülök, hogy elkészítetted, szívből remélem, hogy a kislányod megszereti őket... nagyon szívesen!

    VálaszTörlés
  9. Megcsináltuk! :))
    Nagyon tetszett a fiúknak. Köszi! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon örülök, Mónika, igazán szívesen! :-)

    VálaszTörlés
  11. Szia! A napokban találtam rá a blogodra. Elképesztő mennyi szuper ötleted van. A wc papír guriga mániádat tökéletesen átérezzük a párommal. :D Engedelmeddel továbbgondoltam kicsit a nyuszijaidat. Szeretnék feltenni képet is róla ide, de nem tudom hogyan kell. :(

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...