2012. március 5., hétfő

Bréking - színes-mintás kartonok szuper áron!


Egy kis reklám az Aldinak: múlt vasárnaptól - március 5-étől - a készlet erejéig (= legfeljebb pár napig) kaphatóak náluk gyönyörű színes-mintás kartontömbök, nagyon-nagyon jó áron.
26 db 24x34 cm-es különféle színű-mintájú karton van egy tömbben, 1299 Ft-ért - a hasonló kartonok a hobbiboltokban sokkal drágábban kaphatók.

Négyféle csomagot lehet most venni az Aldiban, mind különböző mintájúak, és vannak origamipapír-csomagok is: ugyanezeket a mintás papírokat tartalmazzák, csak 100 db-ot, 15x15 cm-es méretben.

Ha valamikor vettetek volna mintás kartonokat, most tegyétek meg, mert ennyiért most igazán megéri... én is elrohantam rögtön venni mindegyikből, és most nagyon örülök neki. :-)

Az értékes információért ezer köszönet Kishalának! :-)







22 megjegyzés:

  1. Itt nálunk, már csak kétféle volt, de a fekete-fehér nem tetszett. Azért a másikból vettem :) És elhoztam az utolsó origami csomagot is.
    Köszönöm az infót.

    VálaszTörlés
  2. ez tényleg jó csak kár hogy 30 km van tőlünk Aldi!
    de sajnálom!

    VálaszTörlés
  3. Jaj nekem. Ez először itt Németországban volt, de elnéztem a dátumot és persze már elfogyott. Nekem is kell!!!

    VálaszTörlés
  4. Hűű, de szépek!! Holnap rohanok én is hátha még kapok. Köszi!!!

    VálaszTörlés
  5. Ildi, nagyon szívesen, éreztem, hogy ezt érdemes megosztanom :-)

    Erika, én is sajnálom, olyan jó vétel... Esetleg nem tudsz megkérni valakit, hogy vegyen neked...?

    Orsi, megpróbáljak venni neked?

    Kriszta, szurkolok! Szívesen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megpróbálnád? Bár úgy látom nem sok esély van. A fekete nem tetszik nekem sem, de a többiből jöhet. Köszönöm, ha megpróbálod!

      Törlés
    2. Holnap megnézem, hátha lesz még!

      Törlés
    3. Sikerült megnézned Levendula lány?

      Törlés
    4. Szia, Orsi! Már két helyen néztem, ezek vannak a legközelebb hozzánk, de ezek elég frekventáltak, sajnos, itt már nem volt. Ma munka után még elszaladok egy harmadikba, és utána jelentkezem, hátha! :-)

      Törlés
  6. Én is 30 km-re lakom. De reggel leadom a fiam a suliban és irány a busz, irány Siófok! Olyan ritkán látok szép papírokat, az már csak hab a tortán ha olcsó is :))
    Köszi a Tippért. Drukkolj hogy sikerüljön :)

    VálaszTörlés
  7. Tegnap olvastam a bejegyzést.
    Ma reggel nyitásra (7óra) ott voltam a szegedi Aldiban.
    Én hoztam el az utolsó origamis csomagot. :)
    Sajnos a többi már elfogyott. :(

    VálaszTörlés
  8. Éva, nagyon-nagyon drukkolok neked! Ha ennyit utazol érte, ha valaki, akkor Te igazán megérdemled, hogy legyen még a papírokból! De mindenképpen írd meg, hogy sikerült-e :-)

    Mónika, jaj, sajnálom, hogy a többi már elfogyott... viszont az origamis papírok is csodaszépek, annak is nagyon-nagyon lehet örülni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jelentem alássan, a siófoki Aldiban sok sok papír van még :) 4 féle mappa más más papírokkal... egy darabig rakosgattam melyik kettőt .... aztán elhoztam mind a négyet :)))
      + szép szalagokat is vettem meg mintás muffin papírt :) Szerencsés nap ez a mai :)
      Még egyszer köszönöm a tippet, készültem egy olyan helyen papírt venni ahol 1 db. 198 ft. Szóval sokat spóroltál ma nekem.

      Törlés
    2. Én megértelek, Éva, én is vettem mindegyikből :-) És a szalagok is gyönyörűek, mintás muffinpapír pedig velem is jött haza... nagyon szívesen, hát ez az, én is mindig ennyiért látok papírokat, úgyhogy ez most tényleg hihetetlenül jó áron van. Éljen a spórolás! :-)

      Törlés
  9. Akkor a szegedit már meg sem próbálom...
    Szerencsére még másik 2 Aldi esik útba az elkövetkező napok során, remélem szerencsém lesz. Viszont otthon elég csúnyán fognak rám nézni, hogy megint néhány csomag (szerintük) felesleges (szerintük) kacattal állítok haza. Hiába, sajnos a férfiak nehezen tudnak azonosulni az ilyen jellegű dolgokkal. Persze, ha autós újságról lenne szó, nyilván az teljesen más lenne...
    Ilyenkor mindig a jól ismert reklámszlogennel "vigasztalódom" : mert megérdemlem! :)

    VálaszTörlés
  10. Fruzsietta, így van , teljesen megérdemled, és a lényeg az, hogy MI tudjuk, hogy ezek egyáltalán nem feleslegesek, sőt, icipicit sem kacatok! Egy autós újság például a közelükbe sem jöhet! :-)

    VálaszTörlés
  11. Ezer köszönet az ötletért. Most vett nekem a párom kettőt, egy Midsummer Romance és egy Narure készletet!Ez a nőnapi ajándékom.;)
    És a párom is köszöni neked, mert levetted a terhet a válláról, hogy mit is vegyen nőnapra, aminek igazán örülnék.-Hát ennek nagyon örülök.:)
    A blogod egy kis ékszerdoboz.Köszönöm hogy vagy.:)

    VálaszTörlés
  12. Budakeszin nem volt kirakva, csak a fekete-fehér, mikor rákérdeztem, azt mondták nincsen csak ez. De egy kis kedves noszogatásra, hogy ugyan legyenek olyan tündérek és nézzenek utána csak előkerült egy doboz színes is... Szóval most kirakták, és van :)

    Bou

    VálaszTörlés
  13. Azt ajánlom mindekinek, akit érdekelnek az ilyen jellegű hobby cuccok, hogy érdemes néha ránézni az aldi/lidl oldalaira, mert a pár nap múlva induló akciókról mindig tesznek fel híreket! Én is így jutottam hozzá ezekhez, ill. a múltkor egy 6 db-os formalyukasztó szetthez 3000 HUF-ért...:)

    VálaszTörlés
  14. M, szerintem ez egy ideális nőnapi ajándék, és szívből örülök, hogy még a párod is így érzi :-) Nagyon-nagyon kedves vagy, én köszönöm neked ezt a jókedvet hozó kommentet!

    Bou, de jó, hogy ilyen talpraesett voltál! Ezentúl én is rá fogok kérdezni, mert eddig mindig szó nélkül elfogadtam, hogy nincs a kinézett ez vagy az... de teljesen igazad van, ezt így kell! :-)

    Hvivko, képzeld, én mindig szoktam is nézni - tényleg mindig -, most egyetlenegyszer nem néztem meg, erre tessék, majdnem lemaradtam a csodás papírokról! Hát ha már nem kaptam volna egyáltalán, biztos, hogy sírtam volna, ilyenekért képes vagyok :-)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok!Siófokon még ma késő délután is elég sok volt,karton is,és origami papír is.Én is vettem 3 félét is,de az árát inkább nem reklámozom itthon (nőnap ide vagy oda):)
    Nagyon szeretem a blogodat olvasni,igazi feltöltődés esténként,és anyukám is Rád kattant a hatásomra.Köszönöm az eddigi élményeket!És persze a kartonokat is.:)

    VálaszTörlés
  16. Szia, Hajnal! Örülök, hogy kaptál Te is ezekből a gyönyörű papírokból, és persze, ha a helyzet úgy kívánja, az árukról nem kell feltétlenül beszámolni :-) Köszönöm nagyon a kedvességedet, anyukádat pedig szeretettel üdvözlöm ezúton is!

    VálaszTörlés