mobilszalagadsense

2012. február 3., péntek

Zsepitartó a zöldségestől


Nem tudom, Ti hogy vagytok ezzel, de én teljesen odáig vagyok a zöldségeknél néha megtalálható kisebb méretű, vékony faládákért. Tavasz végén nagyon jó dolgom van ez ügyben, mert az anyukám mindig több kiló epret vesz nekem (mert tudja, hogy imádom), és a zöldségesnél mindig kap hozzá ilyenkor faládát, amit én aztán tisztára súrolok, majd hosszasan dédelgetem, és aztán elteszem további felhasználásra.
Biztos a Ti közeletekben is vannak olyan zöldséges férfiemberek, akik némi körbemosolygás hatására szívesen odaadják nektek a faládát... szerintem érdemes egy kicsit visszaélni a női vonzerővel, mert ez egy nagy-nagy kincs. Már többféle ezt-azt készítettem ezekből, de szerencsére még maradt egy eltéve a garázsban. Őszintén szólva először is egy miniatűr cukrászdát szerettem volna  készíteni belőle, de aztán kijózanodtam, és beláttam, hogy a napok még mindig csak 24 órából állnak, úgyhogy valami kevésbé időrabló dolog mellett döntöttem. Az ihlethez nagyban hozzájárultak az anyukámtól múltkor kapott, már említett meseszép mintás papírok (lelőhely: a MüPa könyvesboltja), úgyhogy fogtam az én faláda-kincsemet, és nekiláttam.


Egy ehhez hasonló faládáról van szó:




(Azért mondom, hogy "ehhez hasonló", mert a konkrét darabot elfelejtettem lefotózni natúr állapotában - viszont korábbról maradt ez a kép egy előző ládáról, úgyhogy megmutatom ezt, végül is a másik is szinte ilyen volt.)

A ládát először is lefújtam fehér alapozófestékkel (akril), száradás után pedig lefestettem olívazöldre, hogy harmonizáljon a kiszemelt hőlégballon-mintás papírral:







Kivágtam a papírból a láda belsejébe illő méretű darabot, és dekupázsragasztóval be is ragasztottam.





A láda hátuljába beragasztottam egy megcsomózott zsinórt akasztónak, és felakasztottam a falra.





Végül pedig két sorban rátettem a zsebkendőket, a tetejére pedig ráültettem az egyik legkedvesebb babánkat, Boglárkát, és így most végre nem hányódnak szanaszét a zsebkendők a Nagyobbik szobájában....






Egy tipp ráadásnak: ha a faláda hátuljának aljára ragasztunk egy darabka falécet (vagy vékony építőkockát/bármi hasonlót), akkor a láda alja egy kicsit előrébb fog állni, mint a teteje, és így biztosan nem fognak róla leborulni a zsepik.

De egyébként ha meguntuk benne a zsepitartást, csodás kenyérkosárrá válhat azon nyomban :-)







11 megjegyzés:

  1. Nagyon szupi:)
    Most h vègre meggyògyultam megyek pohàralátéteket és szalvétákat venni ès csodásan levendulàba és csokiba burkolom őket;)

    VálaszTörlés
  2. Szuper! Továbbgondolva a lehetőségeimet és az eszközöket, vmi hasonlót fogok készíteni, csak borosüvegtartóból! Köszi!!! Nagyon jó ötletet adtál!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű!!!! Én egy ilyen képet szeretnék, nem is kell a zsepi. :-) Furcsamód odáig vagyok a hőlégballonokért, a gyermek szobáján látszik is... :-)

    VálaszTörlés
  4. Patrícia, köszönöm szépen :-)

    Vivi, örülök, hogy tetszik, de még jobban annak, hogy meggyógyultál! De szólj, ha esetleg nem kapnál, csokis-levendulás szalvétáim vannak még szép számmal :-)

    Fróni, nagyon-nagyon szívesen, remélem, mielőbb meg is nézhetjük a blogodon, a többi kincs között...

    Katuci, akkor ez a papír neked van kitalálva, valami csodaszép! Ezt jó tudni, hogy szereted a hőlégballonokat, van egy ilyen témájú ötletem, de akkor majd megpróbálom hamar megvalósítani :-)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Levendulalány!

    A blogod a kedvenceim között! Amint van kis időm, szépen sorban olvasgatom és hallgatom a bejegyzéseidet. Kislányom most öt hónapos, igyekszem majd sok-sok játékötletedet elkészíteni neki. Egyik jobb mint a másik, köszönet értük!

    Judit

    VálaszTörlés
  6. Szia, Judit! Nagyon örülök, hogy megszeretted a blogot, köszönöm, hogy megírtad, és nagyon szerencsés a kislányod, hogy már most gyűjtöd neki az ötleteket... remélem, még sok megvalósításra érdemeset találsz majd itt később is!

    VálaszTörlés
  7. Szuper, alig várom!!! Hátha rá tudom magam venni némi kreativkodásra. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megpróbálom még a héten elkészíteni :-)

      Törlés
  8. Nagyon jó ötleteid vannak, gratulálok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...