2012. február 25., szombat

Szőnyeggombázás


Néha egy ötlet egészen váratlan hatásokra születik. Múltkor például üldögéltem a szép zöld szőnyegünkön, a kimosott ruhákat szortíroztam, aztán mivel elzsibbadt a lábam az üldögéléstől, nézelődtem egy kicsit, várva, hogy a bizsergetős hangyák elhagyják végre a talpamat. És ahogy ott nézelődtem, megállapítottam, hogy a zöld szőnyegünk abból a szögből pont úgy néz ki, mint egy mező, és már csak a gombák meg a katicák hiányoznak róla...

Szóval amikor a zsibi kiállt a lábamból, mentem, és tettem a kötelességemet. :-)


Először is kerítettem egy felesleges cd-t és egy darab rongyot.





A rongyot összehajtogattam úgy, hogy nagyjából félgömböt formázzon. Ráhelyeztem a cd-re, és ezt celluxszal sokszor körbetekergettem, jó szorosan, ezzel is tovább formázva a félgömböt.





Kerítettem egy fehér anyagot (konkrétan egy régi textilpelust). Ráfeszítettem a félgömbre, és alul egy gumival szorosan elkötöttem. A felesleges anyagot levágtam.





Fogtam egy kiürült és tisztára mosott kis Actimel (joghurtos) műanyag palackot, a tetejére körben pillanatragasztót nyomtam, majd belecsúsztattam a pelusvéget, a cd-t pedig jól rányomtam, hogy megfogja a ragasztó.

Vágtam piros papírból néhány kört, és felragasztottam őket a kalapra.





Egy zöld papírcsíkot bevagdostam, és ezt is felragasztottam körben a kis palack aljára.





Alkoholos filccel megrajzoltam az arcát, és ezzel el is készült a gomba. :-) Rátettem a zöld szőnyegre, és annyira, de annyira édes látvány.... elhatároztam, még készítek párat, különböző magasságokban, és gombamezővé alakítom a zöld szőnyeget. De húsvétra készülődős dekorációnak is igazán megteszi... :-)












5 megjegyzés:

  1. Imádom! :D ....és hát minden van is hozzá...:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem is, mi is fogunk készíteni!Köszi az ötletet!

    VálaszTörlés
  3. Nekem most legjobban a bejegyzés címe tetszik, az ötletes szóalkotás! :-)

    VálaszTörlés
  4. Csipetke, akkor mostanra biztos el is készült :-)

    Emerencia, nagyon szívesen, remélem, sikere lesz nálatok!

    Ágnes, köszi! Nagyon szeretem a szójátékokat, néha az idegeire megyek ezekkel az enyémeknek :-)

    VálaszTörlés
  5. Jajj, de jó :)) Megosztom a babaklubos ismerőseimmel is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...