2012. február 12., vasárnap

Díjak



Az az igazság, hogy korábban kaptam három díjat - Hankkától, Katucitól és Vianne-tól -, amelyeknek nagyon-nagyon örültem, csak továbbadni nem tudtam, mert akkor még nagyon zöldfül voltam a bloggervilágban. Akiknek szívem szerint adtam volna, azokhoz egészen biztosan már többször megérkeztek ezek az elismerések, szóval nehéz lett volna döntenem. De most is szeretném megköszönni ennek a három bloggerinának a díjakat, annak idején borzasztóan jó érzés volt éppen tőlük megkapni ezeket, mert szeretem és sokra tartom mindhármukat, és nagyon közelállónak érzem őket magamhoz, annak ellenére, hogy egyszer sem találkoztam velük még személyesen - de hátha majd egyszer. :-)

Ma a Fából fabrika blog kedves és kreatív tulajdonosától kaptam egy díjat, amit ezúton is nagyon köszönök - és azt érzem, most már felelősségem teljes tudatában tovább is tudom adni. :-)
Szóval szeretném továbbítani ezt a díjat Fróninak, akinek a blogján pihentetően jó érzés elidőzni, mert kedves, látványos, régimódian bűbájos képeivel és értékes gondolataival mindig el tud varázsolni.
Úgyhogy még egyszer köszönöm Fából fabrikának, Fróninak pedig sok további, posztban gazdag blogolást kívánok!






A díjnak van néhány szabálya:
1. Említsd meg a blogodban azt a személyt, akitől kaptad!
2. Válaszolj a feltett kérdésekre, árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogodban!

3. Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd, és értesítsd a díjazottakat!


A 2-es ponthoz tartozó kérdések, valamint az én válaszaim:

1. Melyik a kedvenc sminkkelléked? Egy kiadós alvás, amiben sosincs részem, úgyhogy ennek megfelelően nézek is ki. :-)

2. Mi volt a 2011 év trendje? - Fogalmam sincs, a divat sajnos teljesen hidegen hagy.

3. Mi a kedvenc desszerted? - Óóó, mindegyik, kivétel nélkül! De ha mindenképpen ki kell emelnem valamit, akkor anyukám parféi és Móni barátnőm máglyarakása.

4. Kedvenc színed? - Ezt a kérdést sosem értettem, mert attól függ, miről van szó. :-) Ruhában a fekete az abszolút favorit, házon belül a természetes színeket szeretem, de szeretek ránézni mindenre, ami zöld vagy kék... és persze a fehér is nagy kedvenc.

5. Mi a keresztneved? - Éva, de ezt így nagyon nem szeretem, ezért mindenki Évinek hív, ami azért jó, mert sokkal több szeretetet lehet beletenni :-)

6. Melyik volt az utolsó kedvenc dalod? - Steve Lukather Beatles-átirata, a While my guitar gently weeps.

7. Kutyák vagy macskák? - csakis a macsekok!

8. Árulj el valami "titkot" magadról! - A gyerekkoromból négy évet Moszkvában töltöttünk a szüleimmel (6 és 10 éves korom között), és ez maga volt a csoda, egészen kivételes években volt részem, amiért mindig hálás leszek....



6 megjegyzés:

  1. Tudod,már pár hete meg akartam írni neked a következőt(csak valahogy sosem került rá sor..):
    Annak idején mikor rákattintottam a blogod nevére az Inspirációk lakberendezéshez helyes kis tobozkarácsonyfa-képe alatt,még nem is gondoltam hogy ennyi mindent kapok majd.Kaptam persze a Te csodálatos blogodat és még annál jóval többet.Ha van egy kis időm(alszanak:))akkor olvasgatom a kommenteket,be-benézek a többiek oldalára és majd mindennap találok valami olyat ami megszépíti a napomat.Fróni blogja tényleg nagyszerű,így nemcsak Neked,Neki is gratulálok a díjhoz!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok és köszönöm Fróni oldalát!Vidám hetet!Emerencia.

    VálaszTörlés
  3. Drága Hajnoc, köszönöm, és hidd el, nagyon nagy öröm, hogy így látod, és örülnék annak is, ha ezután is így gondolnád!

    Emerencia, köszönöm, és legyen neked is szép és könnyű heted!

    VálaszTörlés
  4. Drága Évi!
    Tündér vagy! Nagyon köszönöm!!! Főleg a kedves szavakat...mindig érdekes számomra, hogy kinek mit jelent olvasni a blogom-hogy mi megy át abból,amit nyújtani szeretnék. Ezért is nagyon érdekes dolog egy blogot vezetni. Direkt nem használom az írni szót, mert sokszor elég egy csodás fotó is ahhoz, hogy megmutassuk ami éppen a szívünkben munkálkodik.
    Még egyszer köszönöm, hogy Rám gondoltál és természetesen gratulálok Neked!!! Mert ennyi kreativitással ritkán találkozik az ember, mint amit a Jó Isten belédgyúrt! :))

    VálaszTörlés
  5. Nem is gondoltam, hogy annak idején ilyen örömet sikerült szerezni a díjjal. És "ismeretlen ismerősként" is nagyon-nagyon jólesnek a szavaid, különösen azért, mert számomra azon kevesek közé tartozol, akihez mindig örömmel teli kíváncsisággal nézek be, feltöltődök, kikapcsolódok. Mivel erre egyre kevesebb lehetőségem van, nagyon köszönöm ezeket a perceket! Gratulálok a díjhoz, maradj továbbra is ilyen kreatív és szeretetteljes, kedves Évi! :)

    VálaszTörlés
  6. Fróni, én köszönöm, látod, az ilyen gondolatok azok, amelyek annyira széppé, értékessé, mélységessé teszik a blogodat... és nagyon hálás vagyok ezekért a kedves szavakért!

    Hankka, bizony, nagy öröm volt, és azt sem felejtem el, hogy az egyik első voltál, aki "kívülállóként" figyelt fel a blogra. Borzasztóan jólesett... és ha úgy érzed, hogy mindig szívesen jársz erre, azt most is köszönöm!

    VálaszTörlés