mobilszalagadsense

2012. január 2., hétfő

Madaras kép tojásdobozból és kottapapírból


Anyukám a madarak legnagyobb barátja. Áramütött galamb, féllábú kanári, fészekből kiesett verébfióka egyaránt otthonra talál nála, és persze volt és van sok egyéb madárkája is. Őt egészen különleges kapcsolat fűzi a madarakhoz, úgyhogy amikor neki szerettem volna ajándékot készíteni, mindenképpen valamilyen madaras ábrázolásra gondoltam. Viszont nem akartam szokványos dolgot összehozni, úgyhogy két érdekes alapanyagot párosítottam össze: tojásdobozt és kottapapírt, és reméltem, hogy szép végeredmény fog kijönni belőle. :-)


Kiindulásnak kerítettem két nagy tojástartó dobozt:





Felvágtam őket a tojástartó mélyedések elrendezése szerint:





Majd kiéltem a bennem rejtőző agresszív hajlamokat azzal, hogy jól kilapítottam őket :-)





A kis amorf képződményekből kör alakokat vágtam ki - ettől egészen papírrózsa-szerűek lettek.





Készítettem belőlük sokat-sokat (két dobozt vágtam fel):





Aztán egy kidobásra váró barna kartondobozból kivágtam egy lapot, hogy erre ragasszam a tojástartódoboz-virágokat.





Ragasztópisztollyal felragasztottam az összes papírrózsát, szépen sorban, aztán a maradékokat össze-vissza mindenfelé.
Amikor készen lettem ezzel, az egészet lefújtam fehér akrilspray-vel.





Elővettem a kottapapírt (újságpapír is jó), és kivágtam belőle a madárformákat, az ágakat és leveleket. Aztán egy gyertya lángja mellett - kellő óvatossággal - itt-ott megpörköltem a széleket.





Ezután már csak rá kellett ragasztanom ragasztópisztollyal a kottapapíros részeket a tojásdobozos alapra. Ezzel készen is lett - és ami a legfontosabb, anyukám nagyon örült neki...








7 megjegyzés:

  1. Hihetetlen! Ez a háttér mindent visz! :-)
    Évek óta gyűjtöm ezeket a tojástartókat, mert sajnálom kidobni. Van vagy 50 :-)))) Most már tudom, hogy mi lesz a sorsuk :-) Betapétázok velük így egy falat :-))
    Kösziii!

    VálaszTörlés
  2. Eldobom az agyam!--mondják a fiatalok,de én is!Hihetetlen vagy!!!!!!Ekkora fantáziát!!!!!Zseniális!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem csodálom, hogy örült neki az Anyukád, nagyon édes lett, imádom a kis madarak körvonalait, látszik, hogy mekkora szeretettel készítetted.

    VálaszTörlés
  4. Az eddig kottapapíros ötleteid is annyira megtetszettek, hogy diszponens lévén komoly mennyiségű alapanyagot szereztem be... már csak időt kellene minderre szakítanom!
    De azért nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Gabryella, sok kitartást kívánok hozzá, és alig várom, hogy láthassam róla a képet a blogodon! :-)

    Mammka, köszönöm nagyon, annyira kedves vagy :-)

    Katuci, így van, a legnagyobb szeretettel, és úgy örülök, hogy látod ezt rajta... köszönöm.

    Hvivko, az nagyon jó, hogy lett sok alapanyagod, a kottapapír szerintem egy álomszép alapanyag, és valahogy annyira hordozza magán a régi idők békességét, nagyon szeretek vele dolgozni...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon édesek a kis madárkák, de a háttér is zseniális! Olyan szép! :))

    VálaszTörlés
  7. Hol lehet kottapapírt beszerezni????

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...