2011. december 6., kedd

Virágok kanalakból


A nagy találmányok mindig véletlenekből születnek, erről már írtam egyszer... a mai bejegyzés is egy véletlennek köszönheti a születését, noha semmiképpen sem nevezném nagy találmánynak, inkább csak olyan kis egyszerű semmiségnek. De annak azért helyes dolog :-) A lényeg, hogy a Kisebbik a múltkor megtalálta a legutóbbi buliból maradt műanyag kanalakat, és módszeresen letördelte a kanalak fejét a nyelekről.
Első körben persze felbosszantott a dolog, mertháteztmostmiértkellettkisfiam, odavannakezekajókiskanalak, aztán elkezdtem nézegetni a romokat, hátha valamit kezdhetünk velük - ha csak lehet, nem dobok ki ugye semmit. :-) És ahogy ott pakolgattam ide-oda a darabokat, egyszerre csak kialakult valami, ami tetszett annyira, hogy gondoltam, megmutatom nektek is - persze nem a tördeléses változatot, hanem a kultúrverziót.

Kell hozzá sok műanyag evőkanál - szerencsére ezekhez is fillérekért hozzá lehet jutni -, sárga fonal és ragasztópisztoly.





Fogjunk egy erős ollót, és vágjuk le a kanálfejeket a nyelekről.




Négy kanálfejet helyezzünk magunk elé. A ragasztópisztollyal kenjünk be az egyik darab oldalát, illesszük mellé egy másikat. Erre is tegyünk ragasztót, illesszük mellé a harmadikat, és így tovább, míg a négy kanálfejből álló virágforma ki nem alakul.





Ezekből készítsünk jó pár darabot, és hagyjuk őket pihenni, amíg a ragasztó keményre nem hűl.
Ezután két négyest illesszünk egymásra, és ragasszuk össze:





A sárga fonalból készítsünk pomponokat az általános alsóban tanult eljárás szerint :-) :





Végül pedig a pomponokat ragasszuk a kanálkupacok közepére.





Ennyi az egész - semmi különös, és az ember csak úgy nem áll neki, de ha van a háznál felesleges (netalántán eltördelt) műanyag kanál, pár perces maszatolást megér a dolog. :-)





13 megjegyzés:

  1. Tudta az a gyerkőc, hogy miért is tördeli le a kanalak fejét:-) Anyának legalább újabb szuper ötlet pattant ki a fejéből!

    VálaszTörlés
  2. Csudajó ötletet adtál ismét!:)Ma láttam a facebookon egy oldalnál profilképként az agyagmikulásaidat,azt az oldalt is Te szerkeszted?

    VálaszTörlés
  3. Hááát, Gerdi, köszönöm, és legalábbis minden jó, ha jó a vége :-)

    Szia, Hajnoc! Örülök, ha így látod :-) Nem, nem én - esetleg megtennéd, hogy megírod a linket...?

    VálaszTörlés
  4. Itt is van!
    http://gyereketeto.blogspot.com/2011/05/tavirozsa.html
    Nagyon jó!
    Nellynéni

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép!! Köszönöm, hogy megírtad! Bár ez másmilyen, de úgy látszik, még az egyszerű műanyag kanalak is rejtegetnek még további lehetőségeket...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszenek, annyira kis helyesek! Egyszerűek, mégis olyan szépek! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Levendulalány!Valahogy sejtettem hogy nem Te írod,azért is kérdeztem!Sajnos máshol is láttam már képedet forrásmegjelölés nélkül...pedig szerintem ez az egyik legtisztességtelenebb dolog ebben a virtuális világban:( Én is szerkesztek egy klubbos-ötletelős oldalt de arra nagyon ügyelek hogy a forrást minden esetben kiírjam.Többször linkeltelek már be Téged is-ez szerintem így korrekt!Ha írsz egy email-címet szívesen elküldöm a linket de itt nem szeretnék "reklámozni" senkit,ha nem gond!További szép estét!:)

    VálaszTörlés
  8. Hankka, tényleg nagyon kis egyszerűek, de azért olyan kis szeretnivalóak :-)

    Hajnoc, köszönöm, és teljesen egyetértek veled... persze, megértem, hogy itt nem, a mail-címem: pereceslevendula@gmail.com. Nagyon köszönöm, és neked is nagyon szép estét :-)

    VálaszTörlés
  9. Hétvégén én is elkészítettem, nagyon tetszik.
    Utólag is boldog szülinapot kívánok!!!!!!

    http://marchello2005.multiply.com/photos/album/400/400

    VálaszTörlés
  10. Kriszti, nagyon örülök, hogy elkészítetted! Köszönöm szépen :-)

    VálaszTörlés
  11. Helló,

    élek, Rio de Janeiro / Brazíliában. Tetszik ez az ötlet, és akkor újrahasznosítani használt kanalat, még díszíteni babuska ......

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...