2011. december 22., csütörtök

Vendégségben


Ma rendhagyó módon nem itt jelenik meg a bejegyzésem, hanem egy vendégposzt formájában a Levendula&Csokoládé blogon. Vianne-tól kaptam egy megtisztelő és kedves felkérést, ennek ereményét láthatjátok, ha átkattintotok az ő blogjára - ezt egyébként is nagyon érdemes megtenni, ha még esetleg nem jártatok nála, mert fantasztikusan szép és különleges bonbonokat, édességeket találhattok nála, igazi művésze a prémium finomságok készítésének. A csodás édességek leírásai mellett találtok gyönyörű fotókat, értékes gondolatokat is, valamint sok-sok gasztroajándék-ötletet is.

Az én vendégbejegyzésem pedig arról szól, mi van akkor, ha nem tudjuk vagy nem akarjuk mindig új és drága kartondobozokba csomagolni az általunk készített édes falatokat, bonbonokat vagy sütiket - hiszen ha egy kicsit körülnézünk otthon, nagyszerű újrafelhasználható alapanyagokat találunk.

Bonbonok májkrémes konzervdobozokban, tojástartóban vagy vécépapír-gurigában? Bizony, nem lehetetlen... :-)

http://levendulaescsokolade.blogspot.com/



2 megjegyzés:

  1. Ha egyszer a levendulaimádó, korán kelő szuperbloggerinák találkoznak... Nagyon jó bejegyzés! :-)

    VálaszTörlés
  2. Katuci, köszönöm, egy tündér vagy, hogy ide is írtál... hát igen, a levendula nagyon jó közös nevező volt :-) De írtam Vivinek is, úgy beleszerettem a témába, alig tudtam abbahagyni az ötletgyártást, úgyhogy igazi örömfeladat volt...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...