mobilszalagadsense

2011. december 10., szombat

Díszek sütiszaggatókból


Körülbelül 260 sütiszaggató formám van, egyszerűen rajongásig szeretem a különleges formákat. Olvastam az isteni Nigelláról, hogy neki is ez az egyik kattanása, és rendszeresen vegzálja azzal a barátait, hogy ha külföldre mennek, hozzanak neki különleges formájú sütiszaggatókat. Nos, az igencsak gömbölyű hátsó mellett újabb hasonlóság a házi istennővel, mert én is egész jó kis gyűjteményt mondhatok a magaménak, persze, ez nem tántorít el attól, hogy azért újabbakat szerezzek. A múltkor például 250 Ft-ért vettem egy csomag formát - de ezeket most kivételesen nem azért, hogy a szaggatógyűjteményt bővítsem - hanem mert a neten sokfelé lehet látni egy nagyon helyes díszítésötletet, ami nagyon megragadt bennem. De persze a csodaszépségesen különleges sütiszaggatóimat nem voltam képes beáldozni emiatt, úgyhogy éppen jól jött ez a leértékelt csomag... Kikészítettem magam elé pár pirosas-narancsos mintás papírt, valamint a sütiszaggatókat, ollót, pillanatragasztót és fonalat - és hamarosan el is készültem ezekkel a csinos kis díszekkel. :-)


Ilyenek voltak a formák kiinduláskor:





A mintás papírok hátoldalán körberajzoltam a formát:





Kivágtam az összes körberajzolt formát:





Pillanatragasztóval óvatosan (és vékonyan) bekentem a forma éleit, és ráragasztottam a kivágott papírokat.




Ezek után már csak a fonalakat ragasztottam a formák hátuljára, és felakasztottam. Fémformával persze szebb lenne, de azokat nem adooooom... :-) :-)








3 megjegyzés:

  1. :)

    szépek! hasonlót csináltam tavaly én is a kis karácsonyfánkra :) de sima színes sztaniollal tömködtem ki a lyukat s annyi volt csupán, nah persze sokkal kisebb méretű mini szaggató forma volt a fakopáncstól...

    VálaszTörlés
  2. Tényleg, emlékszem, mikor az egyik műsorában is mutatta a kismillió formáját. Nagyon édes díszeket készítettél már megint. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hajnalka, az édes lehetett, nagyon el tudom képzelni...

    Katuci, köszönöm, és igen, nekem azzal a műsorral lett végképp nagyon rokonszenves :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...