2011. december 15., csütörtök

Csak egy dal


Ma nem írok semmi másról, csak arról, hogy néha mindenkinek nehéz egy kicsit. Olyankor nehéz meglátni a sok apró jót, ami körülvesz minket. Ilyenkor jobb egy kicsit elvonulni, és végiggondolni, tényleg olyan rossz minden? Nem volt a mai napban egyetlen szép pillanat, egyetlen kedves mosoly, egyetlen jó szó sem? Néha a kevés több tud lenni, mint a rengeteg - és ha éppen nagyon magunk alatt vagyunk, jó, ha figyelünk a kicsi dolgokra is... én is ezt próbálom gyakorolni. Tegnap például nagyon rossz napom volt - de bíztam benne, hogy mára jobb lesz. Jobb lett. Nem nagy dolgoktól, csak apróságoktól... És persze attól is, hogy reggel lett, mert minden új nap új lehetőség arra, hogy valamit jobban csináljunk. És mert ahogy a kedvenc filmemben mondják: a holnap mindig tiszta - nem szennyezi hiba.
Kívánom nektek is, hogy fussatok neki ezzel a mai napnak - nekem jót tett ez a gondolat, és aki úgy érzi, használja bátran. :-)
Szép napot mára Nektek, holnap pedig teljesen újrahasznosított, időjárásálló, kültéri gömbdíszekkel jövök :-)








9 megjegyzés:

  1. Köszönöm. Nemes gondolat, fantasztikus zene kora reggel. Ma akkor is jó napom lesz!
    (Holnap adom postára a képeslapokat, ha ma megküldöd a címed, Neked is küldök :))

    VálaszTörlés
  2. Tündérke, én mosolyogva futok neki :o) szuper lett a mézeskalácsbonbon :o)))))) Gyönyörűek és ha látnád Nigella csokitortáját..... remélem rengeteg pénzt szedek be az adományunkhoz, majd 1 órakor kiderül, drukkolj! Szép napot! Puszik tőlem neked, M.

    VálaszTörlés
  3. Imádom ezt a dalt...és köszönöm a pozitív gondolatokat is! :-) R.

    VálaszTörlés
  4. Annyira igazad van! :D És annyira az Én hangulatomat is tükrözi....ma már egy fokkal jobb. Kint van a blogomon Wass Albert erre vonatkozó jótanácsa...igyekszem minden nap elolvasni és jól beletuszkolni a pici agyamba! Nem mindig jön össze-de igyekszem-tényleg! :D
    Hajrá-hajrá! Ma összejön minden!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Melyik is ez a film? erre a mondásra én is emléxem...nem Anne Shirley?
    Dec.-ben különösen az elején, így évvége felé jobban bezuhanok én is 1-1 nap, de igen egy jó zene, egy kedves mosoly egy postástól vagy egy kiskutya ugatása, mittom mi, de vmibe muszáj belekapaszkodni nap mint nap, ha nehéz is..
    Köszi a zenét, egyik nagy kedvenc NKC! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy pont ma pont ezeket a sorokat írtad! Gyerkőceim újra és újra kidőlnek a vírusoktól, a karácsonyi káosz tetőzik, én egyre inkább mélybe zuhanok... De ezek a gondolatok és ez a dal erőt ad a mosolyhoz. Immár rendszeres olvasóként szép ünnepvárást Nektek! - Ildi

    VálaszTörlés
  7. Szia, Ildi, remélem, hogy jó napod is lett végül :-) Elküldtem a címet, és köszönöm előre is, nagyon kedves gondolat ez tőled...

    Drága M., biztos voltam benne, hogy óriási sikere lesz a tortának meg a bonbonnak, az a torta a Te specialitásod :-)

    R., nagyon szívesen! :-)

    Fróni, remélem, hogy így lett, és tényleg minden összejött! Biztos, hogy van eredménye a pozitív gondolatoknak, ma így indultam a napnak,és nagyon jól sikerült...

    Hajnalka, igen, Anne Shirley, a legeslegesleg :-) Igen, ezek azok az apróságok, pontosan ezekre gondoltam, köszönöm, hogy megírtad! A zene meg tényleg olyan, de olyan jó...

    Ildi, úgy örülök, ha kaptál egy kis erőt így... hát igen, nem egyszerű a december, de az a jó, hogy ilyenkor a szép pillanatokból is valahogy több van, mint máskor, igaz? Köszönöm, hogy rendszeres olvasó lettél, és neked is nagyon vidám készülődést kívánok! :-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm, az én lelkemnek ez most különösen jólesett, és a nálam hagyott megjegyzésed is!

    VálaszTörlés
  9. Hankka, én köszönöm... igen, vannak pillanatok, amikor sokkal jobban tud esni egy-egy szép vagy kedves dolog, mint máskor. És az jó, ha sikerült elkapnom ezt a pillanatot.

    VálaszTörlés