2011. december 31., szombat

Az év utolsó napján


Még alig tértem magamhoz abból a sokkból, hogy vége a karácsonynak, és máris itt az év vége. Mi történhetett az idővel, hogy ennyire rohan? Pedig éppen ezekben az ünnepi napokban annyira kérleltem volna, hogy maradjon még, mert jó nekünk itthon négyesben, nem sokat dolgozva, kicsit még pihenve is, boldog békességben... ehhez képest a szilveszter máris itt van, és ez azt jelenti, hogy hamarosan jönnek a dolgos, nem olyan könnyű hétköznapok. Nagyon igyekszem majd magammal vinni az ünnep fényét, a lehető legnagyobb sértetlenségben, hogy világítson majd a sötétebb napokon is.

Szóval, szilveszter. Sosem fogadok meg semmit, mert tudom, hogy úgysem tartom be. :-) Egyszerűen képtelen vagyok a fogadalmak betartására, ezzel teljesen tisztában vagyok, úgyhogy nem erőlködtem - eddig. Most kivételesen mégis meg fogok fogadni valamit, de persze titok, hogy mit, mert aztán annál kellemetlenebb, hogy ezt sem tartom be. :-)

És a lényeg: úgy döntöttünk, itthon szilveszterezünk, mert ez a legjobb. A bulizást másokra hagyjuk, úgyhogy amelyikőtök megy, az érezze magát nagyon jól, de nekünk most így lesz a lehető leges-leges-legeslegjobb.
(És tegyük hozzá, romantikus is... :-) )

Mindenkinek nagyon-nagyon boldog új évet kívánok, az összes rossztól menteset, de minden jóban gazdagot, sok szeretettel, és mi mással, mint két vécépapír-gurigafigurával - hiszen ismertek :-)





Köszönöm, hogy velem voltatok ebben az évben!



13 megjegyzés:

  1. Neked is sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok!

    mi is itthon szilveszterezünk, két kicsi manóval máshova nem is mehetnénk, de nekünk így a legjobb. :)

    VálaszTörlés
  2. Jelentkezem még egyszer, hogy megköszönjem a rengeteg jó ötletet, amiről a blogodban olvashatok. Nem egy alkotásod nálunk is megvalósításra kerül majd! :)

    VálaszTörlés
  3. Békés, Boldog Új Évet kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  4. Levendulalány, megint megmosolyogtattál! Kívánom, hogy jövőre is légy ilyen kreatív, ötletes, várjuk kedves és szellemes bejegyzéseidet! Ezt eddig magunknak kívántam :), Neked és családodnak pedig kívánok nagyon jó egészséget, békességet, boldogságot, eredményeket és sikereket az új esztendőben! Szeretettel: Hankka

    VálaszTörlés
  5. Szuper ötlet :-).
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  6. Drága Évi! A hétköznapokban is harmonikus, boldog új Évet kívànok Neked és Nektek! Öröm h vagy, h van a Kifli, hosszú, boldogságos Életet neki is!

    VálaszTörlés
  7. Kedves Évi, boldogságos új évet kívánok Nektek!

    Nagyon örülök, hogy idetévedtem anno a blogodra, nagyon megszerettem! Az írásaidat és az alkotásaidat egyaránt :-)

    VálaszTörlés
  8. Levendulalány, mi köszönjük Neked, hogy nap,mint nap gyöngyszemekkel kápráztatsz el minket ezen az oldalon; nekem lassan ez a bibliám! :)

    Kretaív ötletekben továbbra is gazdag új évet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  9. Szia!!! :)

    Sok receptben és cukiságban gazdag Boldog Új Évet Kívánok!!! :D

    Halimano :)

    VálaszTörlés
  10. Kedves Évi!Mi is nagyon-nagyon boldog új esztendőt kívánunk Neked és az egész családodnak!Mi is itthon szilveszterezünk a lurkókkal:nekünk is így,négyesben a legjobb:)Kívánom hogy jövőre is nap mint nap ilyen szuper ötletekkel örvendeztess meg minket-nekünk Te vagy a legszebb ajándék!:)

    VálaszTörlés
  11. Annyira nagyon kedveseket írtatok mind, kimondhatatlanul hálás szívvel köszönöm, és kívánok én is nektek ilyen szeretetben és szép érzésekben gazdag új évet még egyszer, sok-sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon boldog új évet! Az egyik nagy szerencse volt, hogy "Rád" találtam! Annyi szuper ötletet adtál,és ez által sok boldog percet, hogy el sem tudod képzelni! Kisfiamnak elkészítettem az ádventi naptárat WC papírgurigából...nagy meglepi és nagy öröm volt neki! És így Nekem is és remélem Neked is! :)
    Jó egészséget, sok örömöt, boldog, békés, alkotós perceket kívánok Neked és kis családodnak is!!! ♥

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm szépen, annyira nagyon jólesik, amit írsz... és igen, a kisfiad, a gyerekek öröme a legszebb dolog, amit ezzel a barkácsolással ki lehet váltani. Éppen holnap fogok arról írni, hogy készítettem az enyémeknek valamit, amivel most annyira, de annyira boldogok, hogy tényleg ezért éri meg a legeslegjobban...
    Köszönöm szépen a kedves kívánságokat, én is csupa ilyen szépet kívánok Nektek! Magamnak pedig azt, hogy sose okozzak nektek csalódást :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...