2011. november 5., szombat

A tavalyi adventi koszorúnk


... ilyen volt.
Előre elképzeltem, hogy ilyen lesz, aztán pedig hosszasan kerestem mindenhol négy ennyire kicsi csészét, amibe beletehettem a mécseseket... de végül találtam, és így elkészíthettem a megálmodott koszorút. Süthető gyurmából készítettem rá pereceket, pici almák, narancsszeletek, fahéjkötegek kerültek rá. És persze - levendula....

Úgy megszerettük, hogy sajnáltuk eltenni, amikor eljött a január. Már most várom, hogy készíthessem a következőt.







15 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép ès eredeti:)

    VálaszTörlés
  2. Egy csalódás ért, ahogy végignéztem a bejegyzéseidet: az, hogy nem évekkel ezelőtt kezdted írni a blogot és így "csak" az ideiekkel kellett beérnem! Nagyon köszi, egy élmény volt, sok ötletet adtál. Viki

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon bájos! Tegnap ajánlották figyelmembe a blogod, de rögtön a kedvencek közé került! Gratulálok hozzá! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira helyes ezekkel a pici csészékkel! Gyönyörű! Kíváncsian várom az ideit, de borítékolom, hogy az is csodás lesz!

    VálaszTörlés
  5. Ettől teljesen lementem hídba :-) Elbűvölő, egyszerűen elbűvölő!

    VálaszTörlés
  6. Vianne, köszönöm :-)

    Viki, nagyon örülök, hogy így érzed, de ígérem, bejegyzésből azért lesz még sok-sok :-)

    Vacskamati, édes a neved, ő a kedvencem a Lázár Ervin-meseszereplők közül! Köszönöm!

    Hankka, köszönöm! A fejemben már megvan, milyen lesz...

    Fxtina, köszi :-)

    Viki, köszönöm, örülök nagyon, hogy így tetszik! :-)

    VálaszTörlés
  7. Ugye, hogy V. a legjobb fej a Kerekerdőből? :D
    (Azóta, hogy láttam a koszorúd, antik minicsészéket böngészek.. :P)

    VálaszTörlés
  8. Vacskamatinak!

    IKEA árul ilyeneket a gyerekjátékok közt, én is ott szereztem be tavaly adventkor.
    Szilvi

    VálaszTörlés
  9. Egészen pontosan: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/90130163/
    Mondjuk ha találsz valahol antik minicsészéket, azokkal tényleg csodás lenne....

    VálaszTörlés
  10. Kedves Levendulalány !

    Hát persze, hogy ezt is profi módon megoldottad!
    Nagyon egyéni, mint ahogy valószínűleg Te is egy egyéniség vagy!
    Más! Megmondanád, hogy az általad használt pillnatragasztó gélt hol lehet megvásárolni?
    köszi! üdv: zsuzsa

    VálaszTörlés
  11. Szia, Zsuzsa! Én a Corában szoktam venni, de biztosan van a többi hiperben is, meg az összes barkácsáruházban is lehet kapni. Remélem, valahol be tudod szerezni...

    VálaszTörlés
  12. Nahat kedves levendulalany ,csak annyit szeretnek irni ;hogy imadom a blogodat, mikor olvasom az e-mail-t es meglatom , hogy kifli es levendula a hangulatom mar vidam, nagyon tatszenek az otleteid ,kezdve a soros kupakoktol es az oosszes, csak idod legyen a kovetkezokhoz, mert nagyon varjuk! Koszonom az osszest! Vidam vasarnapot! Emerencia.

    VálaszTörlés
  13. Kedves Emerencia, köszönöm nagyon... igyekezni fogok, hogy még sok-sok bejegyzés legyen itt a Kifliben! :-)

    VálaszTörlés
  14. Hát ez az adventi koszorú teljesen elbűvölt engem, olyan eredeti, és olyan otthon hangulata van:) És természetesen a többi alkotásod is nagyon tetszik, a kottás díszek is nagyon vagányak:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...