mobilszalagadsense

2011. november 22., kedd

Házassági évforduló


Vasárnap volt a házassági évfordulónk – a hetedik. Számomra valahogy egészen hihetetlen ez a hét év, úgy száguldott el, hogy szinte észre sem vettem. Hét nyár, hét tél, hét karácsony, hét házassági évforduló… mindegyik emlékezetes. Az elsőn az icipici Nagyobbikkal együtt utaztunk el egy minden extrával felszerelt szállodába, mert gondoltuk, ez milyen jó lesz… na, a mi minden körülmények között tündéri lányunk hat és féléves pályafutása alatt egyetlen éjszakát töltött úgy, hogy nem aludt egy szemhunyásnyit sem, persze ez volt az az éjszaka. Egy másik évfordulón különlegesen csodás étteremben voltunk, megint egy másikon a szüleim jóvoltából kettesben utazhattunk el egy gyönyörű helyre. Mindig terveztünk valamit, mindig készültünk legalább egy kicsit az alkalomra, éttermet kerestünk, szállodát foglaltunk, programot néztünk.

Kivéve most. Úgy voltunk vele, ez a hetedik évforduló legyen olyan, amilyen lesz. Úgyhogy csak elindultunk, minden elképzelés nélkül… bejártuk Budapest belső részeit, kávéval és forró csokival a kezünkben. Megnéztük a Vörösmarty téri vásárt, bementünk a Gerbeaud-ba, vettünk négy macaront (igen, az én kedvemért :-) ), és egy doboz vegyes sütit (az Ő kedvéért), aztán kiültünk a téren a szobor lépcsőjére, hallgattuk az énekegyüttes szívet melengető koncertjét, megettük a sütiket az utolsó darabig, és valahogy nagyon-nagyon együtt voltunk.

Mikor hazaértünk, már késő volt, de elővettük a dobozunkat… van egy dobozunk, amiben minden közös emlékünk benne van. Színházjegyek, várostérképek, belépők, egymásnak írt levelek, cetlik, szavak, különleges napokról mesélő tárgyak, rengeteg apróság. A sok kis emlék között ott lapulnak a kezdet kezdetén egymásnak írt e-mailek, és megmosolyogtató, ugyanakkor torokszorítóan megható volt újra olvasni ezeket a leveleket, ahogy kollégákból többé és többé váltunk. És ahogy ott ültünk egymás mellett a kanapén, az esti csendben, összebújva, magamban sokadszorra is megköszöntem a sorsnak, hogy mindez így történt.

Neki pedig azt, hogy elvisel a legrosszabb napjaimon. Hogy akkor is velem van, ha nincs velem. Hogy mindig büszke lehetek rá. Hogy ha vitatkozunk, a végén úgyis elnevetjük az egészet. Hogy nagyon jó apa, hogy kávét főz nekem, ha hazaérek, hogy mindig hisz bennem, és sokkal jobb ember nálam. Hogy elvitt Toscanába. Hogy ha a Kisebbik éppen teljesen kiborít, mond valamit, amitől jobb lesz. Hogy türelemmel viseli, hogy mindig maszatolok valamin valahogyan valamit. Hogy ő a parkett ördöge mindenhol. Hogy úgy tudja elmesélni a ferdeszájú családos viccet, hogy mindenki fetreng a nevetéstől. Hogy századszorra is kibírja, hogy megnézem a Büszkeség és balítélet-et. Hogy nem szól, amikor megveszem a százötvenedik szakácskönyvet, és szereti a Kifli és levendulát. És hogy sosem kell magamat másnak vagy jobbnak mutatnom, mint amilyen vagyok.

De leginkább azt, hogy tudja, véges az együtt tölthető idő – és ezért minden, minden pillanat értékes.

Ilyenre sikerült ez a bejegyzés most, se barkácsolás, se recept, csak Ő. Köszönöm, ha megértitek.








30 megjegyzés:

  1. :) nagy gratula Nektek! Mert ehhez nyilvàn Te is kellesz:)

    VálaszTörlés
  2. Könnyeket csaltál a szemembe, olyan szépen írsz (erről is). Gratulálok Nektek, további sok-sok boldog együtt töltött évet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Vianne, köszönöm szépen... hát igen, de mindig azt érzem, a nagyobb érdem az övé :-)

    Hankka, nagyon köszönöm, szívből remélem, hogy így lesz!

    VálaszTörlés
  4. :-))))) Csak mert fülig érő szájjal olvastam végig. Nagyon sok boldogsággal teli évet kívánok Nektek. Az időt meg végesnek hisszük, de ki tudja... :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez tényleg csodálatos, így, ahogy van, mert "az, ami"... Nagyon jó volt olvasni!

    VálaszTörlés
  6. Katuci, köszönöm... igaz, ki tudja, de első körben a végesre készülök :-)

    Yoen, igen, tényleg az... köszönöm!

    VálaszTörlés
  7. Szívből gratulálok csodálatos amit írtál kívánom hogy sokáig boldogok legyetek :))

    VálaszTörlés
  8. Én is kívánok Nektek még nagyon sok ilyen és ehhez hasonló boldog éveket:)!

    VálaszTörlés
  9. Tinike, Csupa, köszönöm szépen, nagyon-nagyon kedvesek vagytok! :-)

    VálaszTörlés
  10. szuper bejegyzés, nagyon elkapott :)
    Sok-sok évet s (tán) örökkön örökként kívánok, ha véges is az élet!!! :)
    Adele pedig nagyon jó választás volt! nagy kedvencem!
    p.s.nekem egy zenedobozom van (nem túl nagy), amibe 1-1 fontos cetlit, belépőt, poz.terhességi tesztet, stb bedobáltam -hasonlóan Hozzád ;)

    VálaszTörlés
  11. Még sok-sok hasonlóan szép és tartalmas évet kívánok,és azt,hogy minden évfordulótokon ugyanígy érezz! :))

    VálaszTörlés
  12. Meghatódtam, nagyon szépen írtál! Hasonlóan érzek én is, pedig nálunk már 3x7+1 év is elmúlt...
    Kívánok még sok- sok együtt töltött évet Nektek!

    Csilla

    VálaszTörlés
  13. Hajnalka, köszi :-) A zenedoboz még jobb, hangulatosabb emléktároló, mint a mi kartondobozunk. Szerintem kell egy ilyen emlékes hely :-)

    Latinka, köszönöm szépen, bízom benne nagyon, hogy így lesz :-)

    Csilla, köszönöm, és én is kívánok nektek ehhez a sok szép évhez legalább még háromszor ennyit!

    VálaszTörlés
  14. Isten éltessen benneteket így együtt ismeretlenül is! Tényleg jó volt olvasni és tudni ez nem álom!
    Nekünk is nyáron volt a hetedik, gyorsan szaladnak az évek :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépen írtál! Szívből gratulálok, és még sok-sok hét esztendőt!!

    VálaszTörlés
  16. gratula! Még sokszor 7 évet kívánok nektek!!!

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm, hogy megosztottad velünk! :) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  18. Orsi,köszönöm nagyon! Nektek is további sok boldog évet, ugye, hogy nem is kritikus az a hetedik? :-)

    VálaszTörlés
  19. Móni,Kinga, Hédi, nagyon jólesik a kedvességetek, köszönöm szépen az Ő nevében is :-)

    VálaszTörlés
  20. Élmény volt elolvasni a bejegyzést, és bevallom, így ismeretlenül is szinte végig folyt a könnyem... :)
    Nekünk is most volt szeptemberben a hetedik házassági évfordulónk (amúgy már a 14.), és hasonlóképpen érzek, gondolok, mint Te, csak nem tudtam volna ilyen tökéletesen megfogalmazni! Köszönet érte, nagyon szép pillanatokat hoztál a napomba! :)
    Nagyon sok boldogságot és sok-sok közös évet kívánok Nektek! :)

    VálaszTörlés
  21. Timi, én köszönöm neked, meghatódtam a hozzászólásodon... Akkor Isten éltessen benneteket is, és sok-sok további összetartozós évet kívánok nektek!

    VálaszTörlés
  22. Köszönjük szépen mi is a jókívánságot! :)
    Tegnap a meghatottságban azt már el is felejtettem írni, hogy nagyon szuper a blogod, örülök, hogy rátaláltam, sok jó ötletet adsz itt. :)
    Legjobban az újrafelhasználásos témák tetszenek, most az egész család WC papír gurigát gyűjt nekem... :D
    Szóval köszi és további sok jó ötletet, én tuti olvasni fogom őket! :)
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  23. Ez gyönyörű volt! Még sok sok boldog évet kívánok nektek.

    Ágnes

    VálaszTörlés
  24. Timi, a vécépapír-gurigákkal vigyázni kell, az ember teljesen rájuk tud kattanni, legalábbis engem beszippantottak :-) Köszönöm szépen, remélem, még találsz itt használható ötleteket!

    VálaszTörlés
  25. Ági, köszönöm szépen, igyekszünk, hogy így legyen!

    VálaszTörlés
  26. Nem nem kritikus a hetedik. Mi szerintem jobban vagyunk mint valaha. összecsiszolódtunk, annak az idő jót tesz. Bár lehet, hogy a kapcsolat elejétől számít a 7 évenként. Bár a krízis meg volt mert külföldre költöztünk, itt még jobban egymásra vagyunk utalva.

    VálaszTörlés
  27. Gratulálok! (Különben ezen a napon van a szülinapom, amikor Nektek a házassági évforduló, úgyhogy ezt a napot Én is imádom.) :)
    Nagyon szeretem az oldaladat/a bejegyzéseidet > rendszeres olvasód vagyok!

    VálaszTörlés
  28. Orsi, a lényeg, hogy nem hiszünk a hetedik rossz hatásában :-)

    Szia, Gabi! Köszönöm szépen, és akkor utólag is nagyo boldog születésnapot kívánok Neked :-)

    VálaszTörlés
  29. Igaz 2 nappal lemaradtam, de sok boldogságot nektek! (de azt hiszem, ezt bármikor lehet mondani:)) Szinte a kezdetektől olvasom a blogodat, de egy kis kikapcsolódásként vissza szoktam olvasni az írásaidat, és miközben ezt olvastam - és talán mert már én is erre készülök :) - eszembe jutott, hogy milyen is lehet egy Kiflis esküvő! Olyan szívesen olvasnék egy bejegyzést a nagy napotokról, vagy képeket a dekorációról. Persze megértem, ha ezt túl személyesnek érzed, és csak egymás közt szeretnétek őrizni az emlékét. És köszönöm a nagyszerű ötleteket, sok mindent szeretnék megvalósítani azok közül amiket itt találtam Nálad, így majd lélekben biztosan velünk leszel! :) Ili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a jó kívánságot :-) Ó, de jó lehet készülődni, nagyon át tudom érezni... biztosan csodaszép nap lesz :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...