2011. november 23., szerda

Diós-levendulás koszorú


A cím egy kicsit sütisen hangzik, viszont nem az :-)

De még mielőtt erről írnék bővebben, köszönöm Nektek a tegnapi bejegyzésemre küldött sok kedves kommentet, levelet és gondolatot. Valahogy sosem gondoltam volna, hogy ennyi reakció érkezik egy házassági évfordulós bejegyzésre, de elmondhatatlanul jólesett. Annak is nagyon örültem, hogy sokan írtátok, ti is így éreztek a ti Ő-tökkel kapcsolatban, mint én az enyémmel. És büszkeséget jelentett nekem, hogy ennyi kedves, mélyérzésű olvasó látogatja a Kiflit... úgyhogy köszönöm még egyszer, hogy széppé varázsoltátok a tegnapomat. Ha én is vissza tudok nektek adni ebből valamit, akkor már nem írom hiába ezt a blogot.

Visszatérve pedig a diós-levendulás koszorúra.... írtam egyszer arról, hogy a legszívesebben héjas diót szeretünk beszerezni,  mert az egyik legjobb esti program négyesben törögetni, karácsonyi zenét hallgatva.
A múltkori dióvásárlás után kiderült, hogy ebben az adagban nagy számban vannak aránylag kis méretű diók, ezekre sajnáltam a megpucolási energiát, úgyhogy gondoltam, kiváló alapanyagot fognak képezni a karácsony környéki dekorációk megalkotásához. De persze ezzel sem tudtam várni... úgyhogy előkotortam a garázsból egy szalmakoszorút, beizzítottam a ragasztópisztolyomat, és nekiláttam, hogy felhasználjam az aprócska diókat.

Igazából semmi mást nem készítettem elő, csak a koszorúalapot, a diókat és a pisztolyt - most valami nagyon egyszerű, nagyon letisztult, egységes dolgot szerettem volna készíteni.






Belülről kifelé elkezdtem felragasztani a diókat a koszorúalapra:





Inkább most szólok, hogy ha elkészítenétek, sok-sok patron felhasználására kell számítani... de megéri :-)





Befejeztem a koszorú beborítását:





Nem akartam túldíszíteni, mert annyira tökéletes volt így a diókkal... de hát minek nem tesz jót egy kis levendula? :-) Úgyhogy végül még tűztem a diók közé levendulaágakat - ez arra is jó, hogy eltakarja a ragasztó esetlegesen kilátszó részeit.

Úgy érzem, így lett éppen jó - egyszerű, mégis látványos dekoráció valahol félúton az ősz és a karácsony között. :-)





8 megjegyzés:

  1. Olyan jó minden nap bekukkantani a blogodra. :-) Az őszi koszorúdat nagyon szerettem, amúgy rászántam magam és én is készítettem, köszönet a motivációért. Ez is annyira tetszik, hogy kénytelen leszek valahonnan diót szerezni. :-) Nagyon klassz! Levendula nélkül pedig nem is kerek a világ.

    VálaszTörlés
  2. Ez tök jó...meg még egy csomó minden...csak most nincs időm írni,...de nagyon örülök, hogy ide találtam Hozzád! :)

    VálaszTörlés
  3. Katuci, én örülök, hogy mindennap erre jársz! Remélem, ezt is elkészíted, és tényleg így van, levendula nélkül nem élet az élet :-)

    Fróni, azért ennek is örültem, köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  4. Hát nem sütire számítottam? De nem csalódtam, csodálatos a koszorú!

    VálaszTörlés
  5. végére értem, az egész blogon minden betűt elolvastam... a receptek kimentve doc file-ba... a kreatív ötletek közül a kedvencek kiválasztva... a - tegnapihoz hasnoló - szép bejegyzéseken meghatódtam...

    Miközben olvastam az volt bennem, hogy gyorsan-gyorsan, ez úgy tetszik, hogy mindent azonnal látni szeretnék. de most, hogy a végére értem, tudatosult bennem, hogy mostantól várni kell egy napot hogy olvashassam a következőt. megint rá kellett jönnöm, hogy az út a cél, nem a megérkezés. :-)

    és nagyon örülök, hogy egyre többen idetalálnak Hozzád (a megjegyzések számának ugrásszerű növekedése legalábbis erről árulkodik). szoktam is ám "dicsekedni Veled", és több ismerősömet már függővé tetted :-)

    azért számomra egy kicsit "durva", hogy az utóbbi időben minden bejegyzésed reggel 6 előtt készül. :-)

    VálaszTörlés
  6. Gerdi, örülök, ha nem lett belőle csalódás :-) Köszönöm!

    Gabi, annyira jólesik, amit írsz, köszönöm nagyon... Ez az egyik kedvenc mondásom, amit írtál, és remélem, azért a megérkezés még arrébb lesz, legfeljebb csak lelassult egy kicsit ez az út :-)
    Bevallom, a bejegyzéseket esténként szoktam megírni, csak úgy állítom be, hogy kora reggel menjenek ki. Reggel 6 előtt többnyire csak félálomban keresgélek a kávéscsészém és a fogkefém után :-)

    VálaszTörlés
  7. ?????

    Egyszerűen beleszerettem.

    MIjazhogysokpatrontelhasználtál?

    MENNYIT?

    van 2 csomaggal.

    Elég lesz???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-) Őszintén szólva nem emlékszem pontosan már, mennyit használtam el, de azt hiszem, a két csomag nagyjából éppen elég lesz.

      Törlés