2011. október 4., kedd

Villámgyors csipeszkaspó


Egy rémesen egyszerű, tényleg kétperces ötlet következik, leírni több időt vesz igénybe, mint elkészíteni :-)

Még a múltkori mécseskészítésnél tettem félre egy kakaósdoboz fémtetejét, ez volt az alap, az ötlet pedig onnan jött, hogy a kicsik éppen azt próbálgatták, mi mindenre tudnak ruhacsipeszt felcsíptetni. Elővettem a fémtetőt, és pillanatok alatt lett egy rokonszenves kis kaspóféleségünk, amibe nyomban beletettünk egy bazsalikomot.
Gyors, egyszerű, a fémkupakon és a csipeszeken kívül semmi más nem kell hozzá, és ha úgy alakul, nyom nélkül elbontható - de azt hiszem, nálunk meglesz még egy darabig :-)


Készítsük ki a fémtetőt (szerintem egy befőttesüveg teteje is tökéletesen megteszi, legfeljebb egy fogóval beljebb kell nyomnunk a kis belső kiugrásokat) és a csipeszeket:



Egyszerűen csak csíptessük a csipeszeket körbe, egymás után, a lenti kép alapján.



És ennyi az egész, de nagyon jól mutat benne a bazsalikom :-)




2 megjegyzés:

  1. Kedves Levendula, ez nagyon tetszik! Olyan homlokra csapós: hogy ez nekem hogy nem jutott eszembe eddig?! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen, örülök, hogy tetszik neked! Valahogy én is a pár perc alatt kivitelezhető ötleteket értékelem a leginkább :-)

    VálaszTörlés