2011. október 26., szerda

Ferrarik ruhacsipeszből


El kell árulnom valamit - szeretem nagyon a Forma1-et, ezen belül pedig Ferrari-rajongó vagyok. Bár nem, ez így nem igaz. Fernando Alonsónak szurkolok, csapattól függetlenül, és mivel ő egy ideje a Ferrari színeiben versenyez, hát az olasz csapatot is a szívembe fogadtam, hiszen nagyon jó kis társaság ők - egy legendás márkanév tulajdonosai, akik fantasztikus autókat építenek, ha éppen nem is igazán megy nekik a Forma1-ben idén a szekér (=versenyautó).

De még ha rendre le is maradnak a dobogóról, akkor is jó nézni ezeket a gyönyörű piros gépeket, ahogy repülnek a pályákon, és én lelkesen végig is nézem az összes futamot, annak ellenére, hogy minden barátom és ismerősöm - sőt, még Ő is - bevallja, hogy ritka pihentetőeket szunnyad a 60 plusz-mínusz néhány tök egyforma kör alatt.

Szóval, ami kicsit is Forma1, az nekem kell. Régebben olvastam valahol a neten arról, hogy milyen helyes kis versenyautókat lehet készíteni ruhacsipeszekből... sajnos a hivatkozást nem tettem el, úgyhogy csak így tudom megköszönni az ötletadónak, hogy én is elkészíthettem a Kisebbiknek a mi saját piros nyilainkat, azaz a Ferrarik minimalistára egyszerűsített ruhacsipesz-verzióját. :-)


A gépparkhoz a következőkre volt szükség: ruhacsipesz, rajzszög, piros és fekete akrilfesték, pillanatragasztó, fekete alkoholos filctoll, fehér lakkfilc, színes papír.





A ruhacsipeszeket szétszedtem, a fém rögzítőre most nem volt szükség.





A ruhacsipeszek egyik felébe belenyomtam mind a két oldalra két-két rajzszöget. Nekem kellett hozzá kalapács is, mert nagyon kemény fából voltak a csipeszek - viszont így a Kisebbik remélhetőleg nem tudja majd kipiszkálni a rajzszögeket. (Talán.)





A csipeszfelekre pedig visszaragasztottam pillanatragasztóval a másik feleket.





A csipeszeket pirosra festettem, a kerekeket feketére. Piros papírból kivágtam a hátsó légterelőt, majd felragasztottam az autók hátuljára. Végül pedig kidekoráltam a csipeszeket a fekete alkoholos filccel és a fehér lakkfilccel.





Aztán már csak egy versenypályát ütöttünk össze fekete kartonból, és jöhettek a körök egymás után... Forza Ferrari! :-)





5 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon ott van! Viszem az ötletet! Köszi.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz!!!
    Kislányom elkészítette a "mandarinból- tököket". :))) Nagyon aranyosak lettek, még egyszer köszi az ötletet. :)

    VálaszTörlés
  3. Névtelen, szívesen!

    Csilla, köszönöm, és örülök, hogy a kislányodnak is tetszett az ötlet! :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is elkészítettem a tököket,nagy sikerük volt a klubos gyerkőceim körében:-)Örülök hogy idetaláltam hozzád,ezek az autók is fantasztikusak!Üdv:Hajni

    VálaszTörlés
  5. Szia, Hajni! De jó, örülök, hogy a gyerekek is értékelték :-) Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...