2011. szeptember 3., szombat

"... there's magic everywhere"


Szeretem, amikor feldolgoznak egy dalt. Persze, az esetek egy részében bár ne tették volna, máskor pedig nem oszt, nem szoroz a dolog, de van, amikor az eredeti dal a feldolgozással új jelentést nyer, több lesz, mélyebb, sokatmondóbb. Engem, aki a zenéhez nem sokat ért, lenyűgöz, hogy egy értő-érző hang vagy hangszerelés mennyire más árnyalatokat hoz ki egy dalból, annak ellenére, hogy a szöveg és a dallam ugyanaz.
Ezt a feldolgozást pár napja találtam, és azóta nagyon sokszor meghallgattam. Míg az eredeti verzió semmilyen érzelmet nem váltott ki belőlem, akárhányszor is játszották a rádiók annak idején, ez a változat valahogy mindig arra késztet, hogy egy kicsit megálljak, és hagyjam, hogy lassan átjárjon az a nyugodtság és tiszta öröm, ami árad belőle.
És igen, a világ gyönyörű.
Megkérhetlek valamire? Te is adj magadnak egy kis időt, hogy ne csak tudd ezt, hanem érezd is.... sokkal jobban fogod magad érezni tőle. Ígérem.






1 megjegyzés:

  1. Érdekes :) Én nem szoktam szeretni a feldolgozásokat, de ez valóban szebb (számomra), mint az eredeti. Viszont nagyon melankólikus és szomorú is lettem tőle ...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...