2011. augusztus 19., péntek

Mire jó egy padlólap?


Nemrég anyukámmal csodaszép helyen jártunk: egy lakberendezési boltban, ahol pár kerti és lakásba való dolog mellett szert tettünk egy darab padlólapra is.

Ez egészen pontosan úgy történt, hogy ki voltak téve egy halomba gyönyörű, rusztikus, hatszögletes, teljesen natúr tégla vagy cotto vagy nemistudommilyen anyagú (de nagyon szép) padlólapok, és anyukám azt mondta:
- Vegyünk egy ilyet, mert ebből úgyis alkotsz majd valamit.
- De hát mit? - kérdeztem erre én, mert ugye ez mégiscsak egy padlólap, nem pedig mondjuk gyurma vagy vécépapír-guriga, de anyukám csak mosolygott:
- Biztos kitalálsz valamit.

Hittem neki, a boltos fiú pedig odaadta nekem ajándékba a padlólapot. Gondolom, elképzelt hegesztőszemüvegben, vésővel, kalapáccsal meg egy ráspollyal, amint éppen alkotok valamit belőle, és ettől láthatóan jó kedve lett. :-)

Hazahoztam a kőlapot (vagy tégla vagy cotto vagy nemistudommilyen anyagú), egy darabig nézegettem, aztán besurrantam a garázsba, csendben kinyitottam az Ő szerszámosládáját, fogtam egy vastag csillagcsavarhúzót, és nekiláttam, hogy mintákat karcoljak a lapba.
(Már látom, ez lesz az a pont, amit ki kell Neki majd magyaráznom - de nem lett semmi baja a csavarhúzónak, becsületszavamra....)

És hát be kell látnom, anyukámnak, mint annyiszor máskor, ezúttal is igaza lett - tényleg lett valami a padlólapból.:-)


Ilyen volt a padlólap kiinduláskor:

 


Ebbe karcoltam bele a csavarhúzóval a mintákat:




A karcolt mintákat fehér akrilfestékkel kifestettem:




És igazából már így is lehet hagyni, de én még szerettem volna rá valamit, úgyhogy festettem rá néhány kis levelet is.




Ezzel készen is lett - szerintem tényleg érdemes volt nekikezdeni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése