2011. július 11., hétfő

Sütipecsét


Puffinnál olvastam a múltkor a sütipecsétről. Ennek a lényege az, hogy például belenyomhatjuk keksztésztába még kisütés előtt, és a kész kekszünkön ott fog díszelegni egy gyönyörű "Home made" felirat... Rögtön láttam magam előtt, hogy micsoda csodaszép feliratos kekszeket is fogok gyártani én, és megrendeltem a Gasztroshop oldaláról a sütipecsétet. Meg is érkezett, és azóta is imádom, annak ellenére, hogy mindezidáig kekszen még nem próbáltam ki. Ellenben vettem egy csomag agyagot, kinyújtottam sodrófával, üres konzervdobozzal kiszaggattam, és a körökbe belenyomogattam a sütipecsétet, végül egy szívószállal fúrtam mindegyikre egy lyukat.
A tegnapi nem gyenge napsütésbe kitettem az agyagköröket, és pár óra alatt tökéletesen megszáradtak.

Így lett sok-sok Home made feliratú agyagpecsétem, amelyeket ajándékba adandó lekvárokra, házi szappanokra, sütisdobozokra és sok egyéb tárgyra fogok rákötni - szerintem csodásan fognak így mutatni. :-)


Vettem tehát egy csomag agyagot:




Kinyújtottam, kiszaggattam, kilyukasztottam, napon megszárítottam:




És például ilyen lesz egy ajádéknak szánt levendulás cukros üvegen.
Nekem tetszik :-)



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Írnál nekem egy mailt a szepsegtar.blogkukacgmail.com címre? Csak annyit írj, hogy kerestelek...:)

    Köszönöm
    szepy

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...