mobilszalagadsense

2011. július 5., kedd

Menütábla s.k.


Franciaországban járva mindig elbűvöltek azok a nagy fekete táblák, amelyeket csak úgy kitesznek a vendéglők elé, és felfirkantják rá az aznapi menüt. Éppen azért tetszenek, mert olyan spontánul egyszerűek és lazák - semmi flanc.

Itthon nem annyira egyszerű egy ilyenhez hozzájutni. Már több helyen néztem, de vagy picik vagy drágák - vagy mindkettő. És mivel az egyik fejlesztendő tulajdonságom az, hogy ha valamit akarok, azt azonnal akarom - csináltam egyet magamnak. :-)

Már régóta porosodott a garázsban egy képkeret, amiből kitört az üveg - letisztogattam, és elővettem féltve őrzött kincsemet, a fekete táblafólia-tekercset.
A keretről levettem a hátlapot, és ezt befóliáztam. Ezt a hátlapot visszatettem a keretbe, és ráfirkantottam pár ételnevet, természetesen franciául - az egész nem telt öt percbe, de én mégis nagyon elégedett vagyok vele. :-)

A táblát kitettem az ajtó elé, ott nagyon jól mutat. Már csak nyitnom kellene egy vendéglőt :-)





2 megjegyzés:

  1. Hol vettél ilyen fóliát? Köszi. Abigél

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Aldiban lehetett kapni egyszer, akkor feltankoltam belőle :-) De keress rá a neten, kreatív áruházakban szokott lenni!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...