mobilszalagadsense

2011. július 15., péntek

Konzervdobozok


Aki csak egy kicsit is érdeklődni kezd a recycling-dolgok iránt - azaz hogyan készítsünk régi, lehasznált, kopott, kukába szánt tárgyakból valami használhatót -, annak egy hetet sem adok, és az illető ott fog állni ebédkészítés közben, kezében egy kiürült konzervdobozzal, és eltöprengve fogja forgatni... mert ugye egy konzervdoboz annyira kézenfekvő recycling-alapanyag, hogy ehhez hasonló talán nincs is (talán csak a parafadugók - ezekre is visszatérek nemsokára).
Hát szóval én is így jártam, megvolt az ebéd, a kézben tanácstalanul forgatás, majd pillantás ablakpárkányra történő vándorlása, ahol az új bazsalikompalántáim valami kis kommersz cserépben zöldelltek - és máris láttam a konzervdoboz-ráncfelvarrást, azaz hogyan készítsünk helyes kis tartót belőlük fűszernövényeknek.

És mivel várni még mindig képtelen vagyok, az ebédet félretettem, és nekiláttam a megvalósításnak. :-)


Három konzervdobozt tudtam felhasználni:





Lekentem őket a szokásos fehér akrilfestékkel:





Aztán egy hurkapálca végét kék festékbe mártva virágokat pöttyöztem a fehér felületre. Száradás után durva csiszolópapírral itt-ott megdörzsöltem a konzervdobozokat, hogy kicsit vintage-jellegük legyen, nekem így jobban tetszik, mint teljesen újszerűen.




És ezzel készen is lettek. Beletettem a palántákat, és tényleg nagyon helyesek lettek így.
Az igazsághoz azért persze hozzátartozik, hogy a Nagyobbiknak úgy megtetszettek, hogy kipakolta belőle a bazsalikomokat, felvitte a szobájába, és most ezekben tartja a filctollait. De... nem bánom egyáltalán:-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...