mobilszalagadsense

2011. július 1., péntek

Egy doboz új élete


Kaptam egy fadobozt, nem ajándékként, hanem olyan "hátha tudod még használni valamire" jelleggel, irodafelszámolásból.
Rögtön megtetszett, mert éppen két cserép bazsalikomot bele tudtam tenni, csak az volt vele a baj, hogy már kicsit kopott volt, vízfoltokkal itt meg ott, pár helyen szálkák is álltak ki belőle - de mégis nagyon szép volt, és én rögtön tudtam, hogy kezdek vele valamit.

Kinyitottam a kézművesdobozomat, és alapanyagok után néztem. Szerencsére találtam benne néhány fabetűt, úgyhogy elővettem egy darab csiszolópapírt, festéket, ecsetet, ragasztót, és munkához láttam.


Ilyen volt a fadoboz, amikor megérkezett:





Picit átcsiszoltam, áttöröltem, és halványsárga akrilfestékkel lefestettem. A festéket kicsit vizeztem, hogy ne fedje el a fa szép erezetét. Száradás után alaposan megcsiszoltam itt-ott a dobozt, hogy ne tűnjön teljesen újnak:





Elővettem a betűket. Ilyenek voltak natúr állapotukban, aztán szürke festékkel lefestettem őket.




A megszáradt betűket pillanatragasztóval felragasztottam a doboz oldalára, és beletettem a két bazsalikombokrocskát :-)





Ilyen lett. Kitettem a nappali ablakpárkányára, most éppen ez a kedvenc tárgyam a házban... mindig, ha ránézek, azt érzem, a doboz is örül, hogy újjászülethetett :-)

Ha neked is van olyan tárgyad, amit kidobnál, mert már kicsit kopott, régies, piszkos, karcos, kérlek, először nézegesd egy pár percig, hátha meglátsz benne egy új lehetőséget... hiszek abban, hogy a tárgyaknak is jár még egy esély.



2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...