2011. június 28., kedd

Zene munka közben


Ma egész nap ezt hallgatom. Imádom :-)



4 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ de jóóóóó!!! Imádom az ilyen zenét és imádom Bette Midler-t mint színésznőt, nem tudtam, hogy énekel is! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én is imádom, ez meg amúgy is az egyik kedvenc dalom, de így, vele tökéletes... Szívesen :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Levendulalány!
    A minap tévedtem a blogodra. Még sosem írtam hozzászólást semmilyen bloghoz, de a Tieddel kivételt teszek. Nagyon klassz a blog, fantasztikusan kreatív vagy, egyszerűen nem tudok szabadulni az oldaltól, csak olvasom, olvasom, olvasom és hallgatom, hallgatom. És a nappal még inkább megszépül és az éjszaka még nyugodtabbá válik. További szép alkotásokat kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Helix, nagyon hálás vagyok ezekért a kedves szavakért, úgy örülök,hogy így érzel a bloggal kapcsolatban... és külön köszönöm, hogy itt írtál hozzászólást először.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...