2011. június 15., szerda

Szél ellen

Nem, nem fogok haspuffadás elleni szert ajánlani. :-)
Inkább arról írok, mostanában gyakran eszünk kint, és rendszeresen előfordul, hogy a szél felkapja a szalvétákat, és világgá viszi őket. Amikor van villa, kés stb. a szalvétán, akkor nincs gond, de reggeliknél bizony orvosolni kell ezt a problémát... és arra gondoltam, hogy én aztán haladéktalanul orvoslom is.
Körülnéztem, milyen alapanyagok állnak rendelkezésre egy helyes szalvétalefogó céleszköz gyártásához, és hamarosan megvolt az ötlet, amit azon nyomban kiviteleztem is.

A szél pedig mostantól hoppon marad a reggeli terítésnél. :-)


1. lépés:
Kimentem a kapu elé, és gyűjtögettem pár csinos követ.





2. lépés:
Fehér akrilfestékkel vékonyan lekentem őket (hogy azért látszódjon a kő felülete is).



3. lépés:
Szalvétából kivágtam mindenféle helyes kis motívumot, a megszáradt kövekre dekupázsragasztóval felragasztottam.









 ... és már készen is voltak a szép kis szalvétalenyomó kövecskék. Kosárba tettem őket, és kiraktam az ablakpárkányra - így ha terítünk, csak leveszünk annyit, amennyi kell.



Itt pedig már éles bevetésen :-)





2 megjegyzés:

  1. Egyszer már végigolvastam a blogodat - amikor Rád találtam -, de úgy látszik, akkor elárasztott hirtelen a rengeteg gyönyörűség, és nem emlékszem már mindenre. Mindenesetre most újra rácsodálkozom egy-egy remek ötletedre, és újra elhatározom, hogy ezt meg kell jegyeznem:)! Köszi!
    Judit

    VálaszTörlés
  2. Kedves Judit, nagyon-nagyon szívesen, örülök, ha így érzel a bloggal kapcsolatban, és köszönöm, hogy megírtad!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...