2011. június 19., vasárnap

Andi doboza


Azt gondolom, az nagyon nagy dolog, ha az ember felnőttként, családos emberként szerez új barátot. Mert már lényegesen kevesebb időnk és energiánk van arra, hogy felépítsünk egy új barátságot, nem tudunk sülve-főve együtt lógni, mint fiatalabb korunkban.
És ha lehet ezt fokozni, az még nagyobb dolog, ha úgy szerzünk új barátot, hogy az illető nem is a mi barátunk volt, hanem csak úgy örököltük, mert egy új kapcsolattal érkezett az életünkbe.

Annak idején, amikor Vele egymásra találtunk, kiderült, hogy az egyik legjobb barátja egy lány, ezer éve. Izgatottan készültem az első találkozásra, mert hát ugye az ember szeretne jó benyomást tenni a Ő legjobb barátaira, az meg nyilván külön érdekes, hogy egy lányról van szó...
Nem ragozom tovább, megismertem Andit, és a legnagyobb természetességgel vált az én barátommá is, mert ő egyszerűen egy tündér. A családunkhoz tartozik, ennél többet nem is tudnék róla mondani, és ha egy hétvégén nem jön, már aggódunk érte.
Így amikor egyszer megjegyezte, hogy milyen szép a mi teásdobozunk, és mennyire szeretne ő is egy hasonlót, azon nyomban elhatároztam, hogy hamarosan lesz neki egy saját, névre szóló teásdoboza. Úgyhogy elmentem és vettem egy natúr fa teásdobozt, és nekiláttam, hogy személyes ajándékká tegyem.

Kész lett, és odaadtuk – szívet melegítő érzés volt látni, mennyire örül neki.


Ilyen volt a doboz eredetileg:



Lefestettem fehérre.



Csiszolópapírral kicsit kopottassá tettem:



Végül a kedvenc levendulamintás szalvétámból kivágtam a mintákat, dekupázsragasztóval feltettem a dobozra, majd száradás után még egy réteg ragasztóval fixáltam a szalvétadarabokat.













És aztán átadtuk :-)



2 megjegyzés:

  1. ...szerintem meg te vagy egy tündér...aki telis- tele van életkedvvel, imádja a családját, Kicsit...Nagyot...Őt....Anyukáját...és nyitott a világra...mint a szivacs, szívsz magadba minden szépet és jót ami a régi világból megmaradt azt próbálod átmenekíteni ebbe a csúnya gonosz világba, hogy ezzel nem csak a saját kis családod életét, hanem a mienket is szebbé, vidámabbá varázsold! Hű nem is olvasom el ezt a mondatot újra mert lehet, hogy se füle- se farka.....de tudom, hogy megérted benne a lényeget.....és köszönöm Neked ezt a lelkesedést, ami szerintem mindenkire átragad amikor elolvassa egy- egy alkotásodról szóló kis kommentedet... :-))
    Köszönöm ezt az élményt, gratulálok hozzá és nagyon sok ihletet kívánok Neked a továbbiakban!
    Biztos vagyok benne, hogy Anyud büszke, hogy ilyen lánya van...Ő boldog, hogy ilyen párja van, és a Kicsik- és Nagyok imádják, hogy ilyen Anyukájuk van!
    Szeretettel:
    " Egy hasonlóan gondolkodó anyuka.....akinek már majdnem felnőtt Kicsinye és Nagyja van...de még mindig kapható az ilyen ötletek megvalósítására mint te "

    VálaszTörlés
  2. Drága Judit, köszönöm, annyira nagyon kedveset írtál, meghatottál vele. Annyira, hogy most nem is tudok mást írni, csak azt, hogy szívből köszönöm....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...