2011. május 31., kedd

Piac

Szeretsz utazni? Gondolom, igen... ahogy szinte mindenki. Én is szeretek, jó feltöltődni látnivalókkal, élményekkel. Mindig torokszorító érzés megpillantani valamit a maga igazi valóságában, amit azelőtt csak könyvek lapjain vagy filmekben láttam. És szeretek egy országból, egy városból minél több pillanatot és helyet meglátni.
Éppen ezért az összes utazásomból egyet sem tudnék mondani, amikor napokig hevertem volna a tengerparton, mert sokkal-sokkal jobb menni és megismerni azt az ismeretlen világot, amit egy másik ország jelent. És nem is elsősorban a nevezetességeket, hanem az élményeket.... szeretem megkeresni azokat a helyeket, amelyek máshol is ismerősnek tűnnek, de mégis annyira különböznek a mieinktől.
A piac az egyik kedvenc helyem. Akárhova jutottam el a világban, mindenhol megnéztem egy piacot, mert valahogy úgy gondolom, ez árulkodik igazán a szokásokról, temperamentumról, fantáziáról.

Ha valahol csak egyetlen napot tudsz eltölteni, menj ki egy piacra. Figyelj a hangsúlyokra, az arcokra, a mozdulatokra, az asztalokon heverő portékákra... és többet megtudsz, mintha elolvastál volna egy útikönyvet.

















































4 megjegyzés:

  1. Kedves Levendulalány,
    Ezek nagyon jó fotók. Nem gondoltam, hogy fotózni is ilyen jól tudsz:) Ahogy a bácsik sorban ülnek, az nagyon aranyos. Tényleg sok mindent elárulnak ezek a képek a helyi szokásokról, emberekről. Köszönöm, hogy ezt is megosztottad velünk. Üdv. Eszter

    VálaszTörlés
  2. Szia, Eszter!
    Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! Igen, nagyon sokat mondanak ezeke a képek, és valahogy sokkal inkább szeretek pillanatokat és embereket fotózni, mint híres épületeket, ezek mutatják egy város, egy falu igazi arcát...

    VálaszTörlés
  3. Szia Levendulalány!
    Nagyon frissen találtam még csak rá a blogodra, és őszinte elismerés érte. Az olasz élménybeszámolód nagyon szíven talált, jó értelemben. Mi is imádjuk a vidéket és bennünk is így él az utazás iránti szenvedély. Elindulni az ismeretlenbe ,nyitott szívvel tele várakozással, és akkor a kevésbé jó helyzetekben is megtalálhatja az ember a saját kis pozitív élményét amiből végül egy őrizni való szép emlék lesz . Utazni csak így érdemes!!! Aki értékelni tudja, hogy eljuthat ismeretlen tájakra annak a sors megmutatja azokat a kisebb nagyobb csodákat amitől -ahogy te is írtad- elszorul a torka.És ez az egyik legfantasztikusabb dolog az életben. NA MEG HA KETTESBEN UTAZHATUNK ÉLETÜNK PÁRJÁVAL:-)))
    Szép nyarat nektek!!
    Mostantól hű olvasód:Zerge

    VálaszTörlés
  4. Én is nagyon szeretek utazni, főként Olaszországba és büszke vagyok rá, hogy nem a felkapott helyekre, hanem inkább a kis falvakba. Ami pedig a legfontosabb, hogy legyen a közelben piac, mert én is azt vallom, hogy nincs annál jobb, mikor a második napon már úgy köszöntenek az eladók, hogy "csao ragazzi "- persze nem tudom, hogy így kell -e írni, de nem is az a fontos. Nagyon szépek a fotók.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...