2011. május 24., kedd

Mi kell a boldogsághoz?

Igen, tuuudom, közhelyes kérdés. :-) De azon gondolkodtam el éppen, hogy igazából nagyon kevés kell.
Egy ideje felírom esténként, milyen jó dolgok történtek velem aznap. Egészen pici dolgok is szerepelnek a lapokon, sőt, leginkább ilyenek vannak.

Ma ezeknek örültem:

- reggel nem volt dugó az M0-áson, és így beértem egy óra alatt
- több régóta futó munkát be tudtam fejezni
- bárkivel beszéltem ma a kollégáim közül, mindenki kedves volt hozzám
- ma is csodálatos érzés volt meglátni a kicsiket az óvodában
- már áll a gardróbunk váza a hálószobában
- éppen meséltem valamit Neki este, amikor azt mondta: "De szép vagy..."
- rengeteg rózsa nyílt ki a kertünkben
- van egy gyönyörű, új, kék szemceruzám
- valószínűnek látszik, hogy nyáron elutazhatunk Olaszországba
- szerencsésnek érzem magam a szüleim miatt is
- és valahogy lett megint egy új levendulacserjém. :-)


És az ilyen pillanatoknak is nagyon lehet örülni.

3 megjegyzés:

  1. csodás életed lehet, és te is olyan pozitív vagy, ahogy így nézegetem a blogot, olyan, mintha hasonlítanánk egy csomó mindenben

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...